۷۸۸۱۵۷
۲۳ نظر
۵۰۰۹
۲۳ نظر
۵۰۰۹
پ

واکنش دو مجری به حذف فردوسی‌پور

مازیار ناظمی و رضا رشیدپور نسبت به پخش نشدن برنامه «نود» که برای دومین بار در شب گذشته اتفاق افتاد، ضمن تاکید بر اینکه «نود» حذف شدنی نیست، واکنش نشان دادند.

خبرگزاری ایسنا: مازیار ناظمی - گوینده اخبار ورزشی تلویزیون و مدیر فعلی روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان - درباره پخش نشدن برنامه «نود» اظهار کرد: ۲۲ سال از روزهای آشنایی من با آن جوان بلندپایه موفرفری که با کلی مجلات «ورد ساکر»، «شوت» و «مچ» که به شبکه سه می‌آمد و موقع تست گزارشگری، همه به هم نگاه می‌کردند و بعضی قدیمی‌ها می‌خندیدند، می‌گذرد. خاطرم هست می‌گفت، یکشنبه‌ها حس عجیبی دارد و در عالم خیال در فوتبال جزیره است!

واکنش دو مجری به حذف فردوسی‌پور

او درباره فعالیت عادل فردوسی‌پور و محبوبیت این مجری اظهار کرد: عادل واقعا با سماجت و زحمت فراوان به اینجا رسید، شک نکنید حتما «نود» می‌ماند و عادل که با سرمایه کشور و مردم عادل و خالق «نود» شد، با درایت، ‌ همکاری خود را در رسانه ملی ادامه خواهد داد. نه خداحافظی در کار است و نه از دست رفتن نودی، ‌ چراکه قطعا صدا و سیما خانه فردوسی‌پور است.

رضا رشیدپور - مجری تلویزیون - نیز صبح امروز در برنامه صبح‌گاهی خود، در واکنش به پخش نشدن برنامه «نود» تاکید کرد که مسئولان شبکه سه باید با مردم شفاف صحبت کنند.

او با بیان اینکه رسانه ملی را جدا از برنامه «نود» نمی‌داند و این برنامه یکی از برنامه‌های موفق سازمان صدا و سیما است، اظهار کرد: از مسئولان شبکه خودمان درخواست می‌کنم که در چارچوب حرفه‌ای، مشکلات و سوء تفاهم‌ها هر چه که هست، شفاف‌سازی کنند.

او در ابتدای این اظهارات یادآور شد که دوست ندارد نظرات شخصی‌اش را در برنامه مطرح کند، اما از مسولان تلویزیون می‌خواهد که شفاف‌تر عمل کنند.

رشیدپور مطرح کرد: من جزو یکی از بینندگان برنامه «نود» هستم، علی رغم اینکه فوتبالی نیستم، اما برنامه «نود» و عادل فردوسی‌پور برای من بسیار جذاب هستند.

شامگاه گذشته، روابط عمومی شبکه سه سیما در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برنامه «نود» پخش نخواهد شد.

در پی‌نوشت این اطلاعیه‌ شبکه سه درباره‌ی علت پخش نشدن برنامه عادل فردوسی‌پور، چنین آمده بود: با عنایت به رفتار غیر حرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود در پی عدم پخش این برنامه، به دلیل پخش بازی انگلیس - اسپانیا در دوشنبه گذشته، و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش، برنامه مذکور این هفته پخش نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      چه بهتر دیگه مردم با خیال راحت میشینن پای شبکه جم و کانالهای جدیدش مث جم کره و غیره رو میبینن و صدا و سیما هم‌خرجش کمتر میشه چون دیگه مخاطبی نداره و نیازی هم به برنامه سازی نداره

    • بدون نام

      واقعا.نمی.دانم.مدیرشبکه کیست.هرکه.هست.مردم.رادوست ندارد.چون.برنامه.نود.مردمی.بود.عادل.جان همیشه.دردلمان جاداری

    • علی

      بی سواد

    • بدون نام

      به ملت شدن بازیچه دست این نا مدیران

    • بدون نام

      رییس شبکه ۳ که برنامه پر بیننده ۹۰ را بخاطر یکسری انتقادهای شخصی قطع میکند و برایش مهم نیست برنامه ۹۰ نه سیاسی و نه اجتمایی فقط دوشنبه شبها حدودا ۲۰ ملیون فوتبال دوست و غیره در جزییات فوتبال کشور قرار میگیرند اگر راست میگه برنامه سرظهر که یک اخوند میاد و ۲ ساعت حرفهای تکراری میزند را قطع کند جرات داره؟

    • بدون نام

      اقای فردوسی پور چون طرفداران ۹۰ از مرز ۲۰ملیون گذشته دوست ندارند بیشتر بشه والا وقت زیاد دارند چیزهای تکراری را پخش کنند دست راییس شبکه ۳ درد نکند مثلا با این کارش

    • فرزاد

      دوستان اینها همش بازی سیاسی هستش برای سرگرم کردن مردم و دور کردن از پیگیری مشکلات... اصلا باور نکنید همش فیلمه.....

    • نوذر

      سلام برنامه نود۹۰بیشترین بیننده راداره که اکثرا جوانان را تشکیل میده اگه دیگه پخش نشه سراع این ۲ساعت هم سراع شبکه های انور ابی میرند اقای مدیر مشتریصداوسیما مردمند

    • بدون نام

      مدیر شبکه ۳ یادت باشه فردوسی پور باید باشه.....

    • بدون نام

      چند تایی مثل فردوسی پور ند که باعث پیشرفت فوتبال شدن وگرنه اینم نبودیم...میشه من چند تا فحش تورکی به این ضد فوتبال ها بگم

    • بدون نام

      فردوسی پور فوتبال رو به حاشیه و قهقرا برده باید حذف بشه برای همیشه

    • بدون نام

      این چند نفر هم جیره خور فردوسی پورن.مردم باید حمایت کنن که مردم دیگه به ذات دلالش پی بردن و فهمیدن فقط از کسی که به دردش بخوره حمایت میکنه.مردم ازش متنفرن.دم مدیر شبکه سهدهم گرم هرکسی هست با شجاعت تصمیم درستو گرفته.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم که دلاله و دنبال باند بازی برای تیم ملی و فوتبال هستش ولی باید برنامه ی فوتبالی جایگزینش باشه یا نود را با مجری دیگه ای هرچند ضعیف تر ادامه بدن
        ضمنا عادل مجری خیلی عالی هم نیست از توپوقهاشو مکث های حین حرف زدنش میشه فهمید اما به سبب استمرار اجرای برنامه نود یجورایی اشتباه های ایشون عادی شده

    • شهرام

      من به علت عدم پخش ۹۰ کاری ندارم و اصلا خوشحالم که پخش نشد یا نخواهد شد . ولی فردوسی پور وقتش بود که حالشو بگیرن چون بی دلیل داشت از کیروش یه قدیس میساخت که ساخت . بقول برانکو کیروش یه قهرمان بی جامه . واقعا حرف قشنگی زد پروفسور برانکو .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقبقا

    • حمید رضا بابایی

      این نوع مدیران مملکت رو ویران کردند ، هر جا وارد میشن اول خراب میکنند ، بعد کلی پول خرج میکنند جایگزین بیارن ، بعد از مدتی یکی دیگه میاد ساخته اون رو خراب می‌کنه ، خداییش برنامه 90 شاهکاری بود این مدت کار کرد.

    • بدون نام

      یکی از هنرهای مدیران نخبه سوزیه

    • بدون نام

      حیف از فردوسی پور گل !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حیف از خود ما

    • بدون نام

      صداو سیمای میلی را خوب بشناسید.
      عادل کسی بود که کلی جوان را از ماهواره حداقل برای ساعتی جدا میکرد

    • بدون نام

      فردوسی‌پور همکار مافیا ودلالان بازیکن بود ودر این راه پول کلانی به جیب زده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ
        همه ی مجریا پول کلان میگیرن

    • آتای

      واقعا جای تاسف داره واسه این صدا سیما که برنامه نود وعادل فردوسی پور را که حقیقت های فوتبال را میگه میخاد حذف کنه وبگه همه چیز عالیه و فوتبال ایران پاکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج