۷۸۸۲۲۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ستاره هالووین در مسیر فیلمسازی

جیمی لی کرتیس مشتاق است بعد از درخشیدن در فیلمِ مهیجِ «هالووین» برای فیلمِ ترسناک دیگری پشت دوربین قرار گیرد..

دنیای تصویرآنلاین: جیمی لی کرتیس مشتاق است بعد از درخشیدن در فیلمِ مهیجِ «هالووین» برای فیلمِ ترسناک دیگری پشت دوربین قرار گیرد.

ستاره هالووین در مسیر فیلمسازی

این بازیگر که در سال ۱۹۷۸ نقش «لوری استروت» را در نسخه اول هالووین ایفا کرد تحت تاثیر کارگردانی دیوید گوردون گرین در دنباله جدید قرار گرفت.او به خانه رفت و هنگامی که فیلمبرداری تمام شد ، یک فیلمنامه نوشت و هم اکنون مشتاق است که آن را به فیلم تبدیل کند.

جیمی لی کرتیس می گوید:«اطراف دیوید بودن قطعا باعث شکوفاییِ خلاقیت من شد.من به خانه رفتم و فیلمنامه ایی نوشتم که امیدوارم بتوانم در زمانی موارد کارگردانی اش کنم.»

هنگامی که او نخستین کارگردانیِ فیلم ترسناکش را کلید بزند، داشتن تلفن همراه را در صحنه ممنوع کرد.چراکه دیده بود همکارانش با تمام شدن هر صحنه به سمت تلفن های خود می‌روند.

او می گوید" واقعیت غم انگیزی است اما در حقیقت بیشتر مردم از طریق گوشی‌های خود ارتباط برقرار می کنند.اگر من یک کارگردان بودم تلفن همراه را روی صحنه ممنوع می کردم.متوجه شدم که حواس ها را پرت می‌کند ولی با این حال وسیله ای است که موقع استراحت بدست می گیریم"

به هر حال، جیمی از چرایی پذیرش نقش در نسخه جدید هالووین پس از حضور در فیلم شکست خورد «هالووین» (۱۹۸۸) می‌گوید که برنامه ریزی گوردن برای سکانس افتتاحیه جذاب بود.

«فیلم با صحنه ی راه رفتنِ نوه ام در محله«هادون فیلد» شروع می شود .بسپس به خانه و اتاق خوابش می‌رود.در کمدی را باز می‌کند.چراغی را روشن می‌کند تا ژاکتی را بردارد.»

"من عاشق این شدم که تصور کنم دوباره در محله ی هادون فیلد در آمریکا باشم وقتی که نام عوامل فیلم روی پرده می‌آید. این سکانس را با این خانم جوان(نوه ام) به پایان می‌برید .او لامپی را روشن می‌کند و ما دوباره به کمد برمی‌گردیم..و من فکر کردم که این بسیار زیباست"

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج