۷۸۸۲۹۸
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

فریرا: بیرانوند در سطح جهانی است

مانوئل فریرا، سرمربی تیم فوتبال السد مدعی شد، تیمش در هر دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس، بازی بهتری انجام داده است.

خبرگزاری تسنیم: مانوئل فریرا، سرمربی تیم فوتبال السد پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس و ناکامی از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: همان‌طور که می‌دانید دو بازی بود، یک بازی در قطر و یک بازی در تهران که ما در هر دو بازی بهتر از پرسپولیس بودیم، اما در بازی رفت در قطر با یک پنالتی احمقانه باختیم.

امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود

وی ادامه داد: ما امروز بهتر از پرسپولیس بودیم، اما آنها طوری بازی کردند که باید بازی می‌کردند. ما احتیاج به برد داشتیم و تیمی که احتیاج به برد داشته باشد، امروز مانند السد بازی می‌کرد. ما ۹۰ دقیقه جنگیدیم و به نظرم بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان پرسپولیس بود. من از کیفیت بازیکنان خوشحالم و به آنها تبریک می‌گویم و برای پرسپولیس هم در بازی فینال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم آنها قهرمان شوند.

بدشانسی ما این بود که در خانه‌مان باختیم

سرمربی تیم فوتبال السد در پاسخ به این سؤال که آنها با هر دو نماینده ایران (پرسپولیس و استقلال) بازی کرده‌اند و کدام تیم کیفیت بهتری داشت، گفت: نمی‌خواهم درباره مسائل داخلی نظر بدهم. به خصوص اینکه استقلال و پرسپولیس هر دو سابقه دارند.

فریرا: بیرانوند در سطح جهانی است

بازهم می‌گویم بازی ما در اینجا بسیار سخت بود، چرا که اتمسفر سختی در ورزشگاه وجود داشت. ما جنگیدیم، مساوی کردیم، اما مساوی برای‌مان کافی نبود. بدشانسی ما این بود که در خانه‌مان باختیم و شما فرق این دو نتیجه را می‌دانید. ما در این بازی احتیاج به دو گل داشتیم، اما نزدیم و برای این باخت متأسفم.

پرسپولیس شانس زیادی در فینال خواهد داشت

فریرا در واکنش به طرح این موضوع که شما هزینه زیادی کردید و ژاوی و گابی را گرفتید، اما آیا بهتر نبود به جای ژاوی تماشاگرها را به ورزشگاه‌ها می‌آوردید، تصریح کرد: ما دو کشور متفاوت هستیم. نوع فرهنگ اینجا با قطر متفاوت است. هر بازیکنی دوست دارد در چنین ورزشگاهی بازی کند.

این اتمسفر انگیزه خوبی به بازیکنان می‌دهد. اگر بازی‌های دیگر را هم دیده باشید، واقعاً فرق دو کشور را می‌بینید. قطر کشور کوچکی است، بازیکنان کمی دارد و شرایط ما کاملاً فرق دارد. من خیلی متأسفم که نتوانستیم به فینال برسیم، اما فکر می‌کنم پرسپولیس شانس زیادی در فینال خواهد داشت.

نمی‌توانستیم ۱۰ بازیکن را مقابل گل پرسپولیس بگذاریم

سرمربی تیم فوتبال السد در واکنش به این سؤال که در بازی امشب مهاجمان شما خوب نبودند یا دروازه‌بان پرسپولیس خیلی خوب بود، گفت: ما نمی‌توانستیم 10 بازیکن را مقابل گل پرسپولیس بگذاریم. پرسپولیس یک دروازه‌بان خیلی خوب داشت.

او واقعاً در سطح جهانی است. در دو بازی نمی‌توان گفت دروازه‌بان تأثیر نداشت. به اعتقاد من در هر دو بازی دروازه‌بان پرسپولیس تأثیر داشت. مهاجمان ما هم نتوانستند مقابل او کاری کنند. واقعاً کار دروازه‌بان این است که دروازه را نجات بدهد که گلر پرسپولیس این کار را به خوبی انجام داد. مهاجمان ما هم باید کار را تمام می‌کردند که نتوانستند و به نظرم باید بیشتر کار کنند.

خوشحالم که تماشاگران امشب لذت بردند و شاد شدند

فریرا خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که تماشاگران امشب لذت بردند و شاد شدند. بسیار زیباست که تماشاگران بتوانند به بازیکنان این‌گونه روحیه بدهند و بازیکنان این‌گونه روحیه بگیرند. من برای پرسپولیس در بازی فینال آرزوی موفقیت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود به این همه شعور و اصالت و وقار

    • بدون نام

      دمت گرم با این فرهنگت

    • بدون نام

      دمت گرم لر با غیرت و متعصب بیراوند عزیز . واقعا معرفتت را با نرفتن از پرسپولیس با وجود بسته بودن و پنجره و تیمهایی که خواهانت بودن را رد کردی

    • مسن

      کیسه کشا میسوزه؟ خخخخخخخخخخخخخخخخ

    • علي

      مربي حرفه اى و واقع گرا و منطقي

    • بدون نام

      فریرا خیلی با شخصیت صحبت کرده

    • وحید

      شعور سرمربی السد از هوادارهای استقلالی خیلی بیشتره

    • سعید آستارا

      احسن به همچین مربی فهمیده وبا شخصیتی!
      هر کسه دیگه بود تقصیرا رو گردن این و اون مینداخت وبه زمین و زمان ناسزا میگفت

    • ◇پاسارگاد◇

      علیرضا جان شیرمادرت حلالت باشه... مایه افتخار همه ما ایرانی‌ها شدی♡♡
      داداش تو در طی این مدت زمان اخیر با اون اراده غیرقابل وصفت چه در جام جهانی و چه الان در لیگ قهرمانان آسیا
      الحق شدی نماد قدرت و عزت و مهارت همه مردان ایران زمین♤♤♡♡
      زنده باد ایران♡♡♡زنده باد علیرضا بیرانوند♡♡♡

    • بدون نام

      دمن گرم به این میگن سرمربی.که حقیقت را میگوید ومثل مربیان ایرانی برای باخت تیمش بهانه نمی اورد.ودر پایان هم از بازیکنان وهم از تماشگران تعریف میکند وحتی برای پرسپولیس ارزوی قهرمانی میکند.طرفداران تیم کیسه یاد بگیرند وبیخودی با ما کل کل نکننند وحداقل تبربک نمیگن توهین نکنند .

    • پریسا

      ایول به حرفاش. بنده کف کردم ازین ادب و فکر باز

    • shar joooon perspolisi

      چطوررررییییی ژاوی

    • بدون نام

      عجب مصاحبه ایی ... !!

      عجب شخصیت جالب ایی ... !!

      یاد بگیریم ، به خصوص مربیان بزرگ کشورمان

    • محسن

      خدا حفظش کنه،خیلی باشخصیت حرفاشو زده،خصوصا در مورد استقلال و پرسپولیس چقدر با فرهنگ جواب داده،خدا کنه خبرنگاری که این سوالو پرسیده وبقیه ژورنالیست های ما یاد بگیرن تفرقه افکنانه سوال نپرسن،مربیامونم یاد بگیرن از ایشون،کاش بیاد ایران مربی یکی از تیمهای ما بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج