۷۸۸۳۱۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

ششمی ایران در کشتی آزاد قهرمانی جهان

در پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ روسیه، آمریکا و گرجستان اول تا سوم شدند و ایران نیز با سه برنز و ۶۵ امتیاز و نمایشی ضعیف در جایگاه ششم قرار گرفت.

ایسنا: در ادامه رقابت‌های روز پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ که در بوداپست مجارستان برگزار شد، مدال‌های طلای اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم به ترتیب ازآن قاضی ماگومدوف و عبدالرشید سعدالله‌یف، هر دو از روسیه رسید و کشتی‌گیران بحرین (روسی‌الاصل) و آمریکا نیز به مدال نقره رسیدند.

مدال‌های برنز وزن ۷۰ کیلوگرم به کشتی‌گیران گرجستان و کوبا رسید و مدال‌های برنز وزن ۹۷ کیلوگرم نیز ازآن کشتی‌گیران ایتالیا و گرجستان شد.

به این ترتیب در پایان این رقابت‌ها روسیه با چهار طلا، یک نقره و دو برنز و ۱۷۸ امتیاز قهرمان شد. آمریکا با ۳ طلا، یک نقره و ۳ برنز و ۱۵۰ امتیاز و گرجستان نیز با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز و ۱۰۵ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. کوبا با یک طلا و ۲ برنز و ۶۷ امتیاز و ژاپن نیز با یک طلا و ۲ برنز و ۶۷ امتیاز چهارم و پنجم شدند و ایران نیز با ۳ مدال برنز و ۶۵ امتیاز ششم شد.

مغولستان، ترکیه، آذربایجان و لاروس نیز هفتم تا دهم شدند.

رده‌بندی انفرادی اوزان دهگانه کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم

۱- زائور اوگویف (روسیه) ۲- نوراسلام سانایف (قزاقستان) ۳- سلیمان آتـلی (ترکیه) و یوکی تاکاهاشی (ژاپن) ۵-توماس گیلمان (آمریکا) و رینری اورتگا (کوبا) ...۱۱- رضا اطری(ایران).

۶۱ کیلوگرم

۱-بونه رودریگز (کوبا) ۲- گاژی مراد رشیداف (روسیه) ۳- جوزف کولون (آمریکا) و تومنبیلگ (مغولستان) ۵-محمدباقر یخکشی (ایران) و بکا لومتادزه (گرجستان)

۶۵ کیلوگرم:

۱-تاکوتو اوتوگورو (ژاپن) ۲- باجرانگ باجرانگ (هند) ۳- الخاندرو والدس توبیر (کوبا) و احمد چاکایف (روسیه) ۵- سئونگ چول لی (کره جنوبی) و گئورگ بوکور (رومانی)...۲۰- امیر حسین مقصودی(ایران).

۷۰ کیلوگرم:

۱-ماگومد رسول قاضی ماگمدوف(روسیه) ۲- آدام باتیروف(بحرین) ۳- زورابی یاکوبیشویلی(گرجستان) و فرانکلین کاستلو(کوبا) ۵- بات اردن(مغولستان) و آندری کیاتکوفسکی(اوکراین)...۱۹- یونس امامی.

۷۴ کیلوگرم

۱- زائوربک سیداکوف (روسیه) ۲- آوتاندیل کنتچادزه (گرجستان) ۳- جردن باروز (آمریکا) و بکزود عبدالرحمانوف (ازبکستان) ۵- فرانک چامیزو (ایتالیا) و سونر دمیرتاش (ترکیه)...۱۳- مصطفی حسین خانی(ایران).

۷۹ کیلوگرم:

۱- کایل دیک (آمیرکا) ۲ - جبرئیل حسن اف (آذربایجان) ۳-علی شعبانوف (بلاروس) و احمد گاژی ماگومدوف (روسیه) ۵-عزت الله اکبری (ایران) و داویت خوتیشویلی (گرجستان).

۸۶ کیلوگرم

۱-دیوید تیلور (آمریکا) ۲- فاتح اردین (ترکیه) ۳-حسن یزدانی (ایران) و تیموراز فریف (اسپانیا) ۵-دارن کوروگلیف (روسیه) و گوان او کیم (کره جنوبی).

۹۲ کیلوگرم

۱-جی دن کاکس (آمریکا) ۲- ایوان یانکوسکی (بلاروس) ۳-علیرضا کریمی (ایران) و آتسوشی ماتسوموتو (ژاپن) ۵-داتو مارساگیشویلی (گرجستان) و تورتوگتوخ لوساندورج (مغولستان).

۹۷ کیلوگرم:

۱-عبدالرشید سعدالله یف(روسیه) ۲- کایل اسنایدر ۳- آبراهام روآنو کونیدو(ایتالیا) و الیزبار اودیکادزه(گرجستان) ۵- پاولو اولینیک(مجارستان) و ماگومد ابراگیموف(ازبکستان) ...۲۴-مجتبی گلیج(ایران).

۱۲۵ کیلوگرم

۱- گنو پتریاشویلی (گرجستان) ۲- ژی وی دنگ (چین) ۳- پرویز هادی (ایران) و نیکولاس گویازدوفسکی (آمریکا) ۵- آنزور خیزریف (روسیه) و سومیت (هند).

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چه رتبه بالایی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج