۷۸۸۳۵۳
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

پوتین: از گام‌های غیردوستانه ترامپ متعجبم

رئیس جمهور روسیه در دیدار با مشاور امنیت ملی کاخ سفید ضمن گلایه از تصمیم‌های اخیر آمریکا چون خروج از یک پیمان قدیمی اتمی گفت که گام‌های واشنگتن دوستانه نیست.

خبرگزاری فارس: «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز سه شنبه در دیدار با «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که مسکو از اقدام غیردوستانه اخیر واشنگتن متعجب شده است.

به نوشته «خبرگزاری اسپوتنیک» پوتین در آغاز دیدار با جان بولتون گفت: «در ابتدای گفتگوی‌مان می‌خواهم نشست خود را با رئیس جمهور آمریکا در هلسینکی (پایتخت فنلاند) را به یاد آوریم. آن نشست به نظر من مفید بود و با وجود دشوار بودن بخش‌هایی از آن، در نهایت گفت‌وگوهای سازنده و مفید داشتیم.»

پوتین: از گام‌های غیردوستانه ترامپ متعجبم

رییس جمهور روسیه اشاره کرد که مسکو از گام‌های غیردوستانه واشنگتن متعجب شده است.

پوتین در ادامه تاکید کرد، این‌که واشنگتن بعضی اوقات گام‌های کاملا غیر قابل پیش‌بینی در قبال روسیه اتخاذ می‌کند، تعجب آور است به طوری که نمی‌توانیم آن‌را دوستانه توصیف کنیم.

ولادیمیر پوتین افزود که ادامه گفت‌وگو با «دونالد ترامپ» همتای آمریکایی‌اش مفید خواهد بود.

رئیس جمهور روسیه در ادامه اظهار داشت: «به یقین گفت‌وگوی مستقیم با رئیس جمهور آمریکا به ویژه در حاشیه رویدادهای بین‌المللی که به عنوان مثال به زودی در پاریس برگزار می‌شود، مفید خواهد بود. البته، اگر طرف آمریکایی به این ارتباط‌ها علاقه‌مند باشد.»

به نوشته اسپوتنیک، پوتین در دیدار با بولتون خاطر نشان ساخت که قصد دارد در مورد ثبات راهبردی، درگیری‌های منطقه‌ای و خلع سلاح با ترامپ به تبادل نظر بپردازد و به یقین این دیدار بسیار مفید خواهد بود.

پوتین به بولتون گفت: «اخیرا قصد آمریکا درباره خروج از پیمان نیروهای اتمی را شنیدیم، ما به شک و تردید دولت آمریکا در زمینه لزوم توسعه پیمان "استارت" جدید واقفیم، در مورد قصد واشنگتن در زمینه استقرار سامانه دفاع موشکی خاص در فضا نیز مطالبی می‌شنویم.»

مشاور امنیت ملی آمریکا نیز در ادامه این نشست به رئیس جمهور روسیه گفت که برای مسکو و واشنگتن یافتن برخی نقاط مورد تفاهم مشترک با وجود تفاوت‌های موجود مفید است.

بولتون ابراز امیدواری کرد که تمام موارد مهم روز بین روسیه و آمریکا در جریان این مذاکرات مورد بحث قرار گیرد.

وی در خاتمه به رئیس جمهور روسیه گفت که دونالد ترامپ مایل است در حاشیه برگزاری نشست بین المللی در پاریس (سه شنبه 20 آبان) با او ملاقات کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ مامور راه انداختن جنگ هسته ای جهانی سوم و کشتار میلیاردها انسان "درحد دو سوم " مردم کره زمین است بنا بر روایات محکم و مرسل.
      دنیا با موجودی هر دمبیل و متلون الزاج کم عقلی روبروست که هیچ کنترلی بر گفتار و کردارش ندارد "ساعت مرگ زمین" دانشمندان هسته ای روی عدد"صفر" تنظیم شده است بدبخت آن ملت وکشورهای که سلاح اتمی ندارند و قربانی بی دلیل خواهند شد.خصوصا اگر دوست ترامپ نباشند جاییکه عربستان 82بمب اتمی از پاکستان خریده وانبار کرده ودر کارخانه هسته عبدالقدیرخان سهیم وشریک است وما هیچ نداریم.

    • بدون نام

      ما هم از حقه ها ی کثیف پوتین ویکی به نعل یکی به میخ زدن دولت مکارش در تعجبیم

    • محمد

      دوست عزیزم چراازپوتین تعجب میکنی..بایدازسران کشور خودمان تعجب بکنید..اگرما رابطه مان با کشورهای دنیاخوب بود حتی اگربمب اتم داشته بودیم کسی تحریم مان نمی کرد..مگرپاکستان ندارد کسی تحریمش میکند...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج