جاباما
۷۸۸۴۴۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس لغو شد

صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا باعث‌شد تا دیدار این تیم مقابل ذوب آهن در اصفهان لغو شود.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد السد قطر را در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا برای اولین بار در تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به فینال این مسابقات راه پیدا کند.

سرخپوشان پایتخت که شب گذشته موفق شدند در بازی برگشت به تساوی یک - یک مقابل شاگردان ژاوی در السد قطر برسند به لطف برد یک بر صفر خود در بازی رفت مرحله نیمه نهایی، مجوز حضور در فینال این رقابت ها را کسب کردند. سازمان لیگ فوتبال نیز برای همکاری با باشگاه پرسپولیس دیدار این تیم مقابل پیکان تهران را لغو کرد تا برانکو ایوانکوویچ بتواند تیمش را با تمام قوا به فینال برساند.

تیم فوتبال پرسپولیس باید در ۱۲ و ۱۹ آبان ماه دیدارهای رفت و برگشت فینال را برگزار کند. از این رو سازمان لیگ چاره ای جز لغو بازی هفته یازدهم سرخپوشان پایتخت مقابل ذوب آهن اصفهان ندارد.

سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات لیگ فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این مطلب گفت: کمال همکاری را با پرسپولیس داریم. سخت‌ترین تقویم چندسال اخیر را در فصل جاری داریم. چون باید طبق قوانین فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدارهای لیگ برتر را چندهفته قبل از شروع جام ملت های آسیا متوقف کنیم و هیچ تیمی نباید بازی کند. از طرفی صعود پرسپولیس به فینال آسیا که یک اتفاق ملی محسوب می شود باعث شده تا بازی های این تیم با تغییراتی در تقویم مواجه شود.

وی افزود: سعی می‌کنیم تاریخ بازی های جدید پرسپولیس را به زودی مشخص کنیم تا این تیم بتواند برنامه های لازم را در این زمینه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای فتاحی چرا حالا مرتب بازی های پرسپولیس لغو می کنید ولی برای سوپر جام نمی شد تاریخ بازی تغیر داد میگفتید به علت فشردگی برنامه بازی ها امکان تغیربرنامه نداریم حالا مشخص شد برادر عزیز ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجبورن پرسپولیس صعود کرده؛بخاطر همین احتمالات صعودها گفتن سال شلوغی داریم و الکی و بدون مشکل تقابل دو بازی،بازی ای لغو نشه

      • .....

        اسقدلال فرار کرد رفت ترکیه اگه فتاحی 10 روز دیگه هم صبر میکرد شما ها برنمیگشتید

    • عیسی

      چرا واژه ملی فقط در مورد سوگلی حکومت بکار میره و تیما دیگه میشن طفل سر راهی ؟ برین خجالت بکشین بیشرفای لنگی تو این چند سال اون از فشار و گرانی که کمر مردم رو خم کرده در اقتصاد بیمار ور شکسته و اینم از ورزش که تمام ارکان فدراسیون و دولت شده تیم مافیای دولتی با اونهمه دلال بازی و زد و بندهای پشت پرده واقعا خیلی بدبختین متاسفم برای اینهمه حقارت و بدبختی شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج