۷۸۸۵۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بارسلونا - اینتر؛ نبرد در نوکمپ بدون پادشاه

امشب در نوکمپ بارسا بدون لئو مسی در دیداری مهم به مصاف اینترمیلان خواهد رفت.

خبرورزشی: امشب از ساعت ۲۲:۳۰ با سوت اویدیو هاتگان رومانیایی دیدار مهمی از گروه B لیگ قهرمانان در نوکمپ آغاز خواهد شد. بارسلونا و اینترمیلان که هر دو در هفته‌ای که گذشت برد روحیه‌بخشی کسب کرده‌اند به مصاف هم خواهند رفت.

بارسلونا؛ تمرین بازی کردن بدون مسی

بارسایی‌ها هفته تلخ و شیرینی را سپری کردند. تصور اینکه لئو مسی در ترکیب آبی‌و‌اناری‌ها نباشد، سخت است. آن‌ها با درخشش او بازی با سویا را خوب شروع کردند و در نهایت صدر جدول لالیگا را از آندلوسی‌ها پس گرفتند. با این حال باید عادت کنند که تا مدتی مسی کنار تیم نخواهد بود که گره کار را برای‌شان باز کند.

بازی‌های رفت و برگشت برابر اینتر بدون او برگزار خواهد شد و در ال‌کلاسیکو هم حضور نخواهد داشت. بازی امشب برابر اینتر شاید فرصت خوبی باشد که والورده ترکیب تیمش را بدون کاپیتان آزمایش کند. شاید در ادامه فصل باز هم کابوس نبودن مسی در دیدار‌های دیگری گریبان بارسا را بگیرد و والورده باید برای این مشکل برنامه‌ای داشته باشد.

برخلاف لالیگا بارسا در لیگ قهرمانان چالشی در ۲ هفته نخست نداشت و قاطعانه آیندهوون و تاتنهام را برد. البته کاتالان‌ها نباید فراموش کنند امشب حریف آماده‌ای خواهند داشت که هفته‌های اخیر فراتر از انتظار نتیجه گرفته.

اینتر؛ ادامه روز‌های رؤیایی

بعد از شروع نه‌چندان خوب فصل جدید سری A، اینتری‌ها در بهترین حالت و بهترین فرم خودشان به استقبال بازی با بارسلونا می‌روند. ۵ برد متوالی در لیگ کسب کرده‌اند و در حالی که به نظر می‌رسید شانس تاتنهام برای صعود در لیگ قهرمانان از آن‌ها بیشتر باشد از ۲ بازی ابتدایی‌شان ۶ امتیاز کسب کرده‌اند تا اندوخته خوبی برای ادامه کار داشته باشند.

حالا نراتزوری که برد فوق العاده شیرینی در شهرآورد میلان کسب کرده می‌خواهد یک مرتبه دیگر خاطره خوبی برابر بارسا رقم بزند. مسی نیست که اسپالتی دغدغه مهارش را داشته باشد و این مسئله بدون شک به سود اینتر خواهد بود. ۸ سال پیش اینتر با حذف بارسا به فینال رسید و قهرمان شد.

آن‌ها می‌توانند روز‌های رؤیایی‌شان را در نوکمپ ادامه دهند و حتی با گرفتن صدر جدول در کاتالونیا شگفتی‌ساز مرحله گروهی لیگ قهرمانان لقب بگیرند. شاید این فصل نوبت اینتر باشد که نتایجی فراتر از انتظار مثل رمِ فصل قبل بگیرد.

آخرین جدال

در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ بارسلونا موفق شد با تنها گل پیکه، اینتر را شکست دهد، اما با توجه به باخت ۳ بر یک بازی رفت نراتزوری به فینال رسید. اینتر در آن فصل با شکست بایرن‌مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان شد.

مصدومان و محرومان

لیونل مسی بزرگ‌ترین غایب این هفته لیگ قهرمانان است که به دلیل مصدومیت آرنج نمی‌تواند برای بارسلونا بازی کند. پیش از او هم ساموئل اومتیتی و توماس فرمائلن مصدومان بارسا بودند. اینتر هم غایبان بزرگی خواهد داشت و راجا ناینگولان و ایوان پریشیچ این بازی مهم را از دست داده‌اند. البته احتمال رسیدن پریشیچ به جدال نوکمپ وجود دارد.

آمار بازی

۶) در ۶ جدال اخیر در لیگ قهرمانان بین بارسلونا و اینترمیلان، کاتالان‌ها ۳ برد داشته‌اند، اینتر یک مرتبه پیروز شده و ۲ بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

۱۳) بارسا در ۱۳ بازی آخر خانگی‌اش در لیگ قهرمانان برابر تیم‌های ایتالیایی بدون شکست بوده است. ۱۰ برد و ۳ تساوی برای آبی‌واناری‌ها ثبت شده.

۳) در صورتی که اینتر در نوکمپ پیروز شود برای دومین مرتبه در تاریخ ۳ بازی نخست خودش در لیگ قهرمانان را برده. یک مرتبه دیگر در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۴ این اتفاق برای نراتزوری رخ داد.

۲۵) کاتالان‌ها در ۲۵ بازی از ۲۷ بازی خانگی آخرشان در لیگ قهرمانان پیروز شده‌اند و در ۲ بازی دیگر هم به تساوی رسیده‌اند. آخرین باخت‌شان در نوکمپ به می‌۲۰۱۳ برابر بایرن برمی‌گردد.

۸) آخرین برد با اختلاف بیش از یک گل برای اینتر در لیگ قهرمانان سپتامبر ۲۰۱۰ یعنی ۸ سال پیش برابر وردربرمن رقم خورد. ۹ برد در این حدفاصل برای نراتزوری با اختلاف یک گل رقم خورده.

۸) با ۸ گل زده بارسلونا همراه پاری‌سن‌ژرمن بهترین خط حمله لیگ قهرمانان در ۲ هفته نخست را در اختیار داشته.
۵) لیونل مسی غایب بزرگ بازی امشب با ۵ گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

بارسلونا: تراشتگن، روبرتو، پیکه، لنگله، آلبا، راکیتیچ، بوسکتس، آرتور، دمبله، کوتینیو و سوارس

اینترمیلان: هاندانوویچ، میراندا، دِفری، اشکرینیار، ورسالیکو، وسینو، والرو، آساموا، پولیتانو، مارتینس و ایکاردی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج