جاباما
۷۸۸۸۷۳
۵۱۱۱
۵۱۱۱
پ

رکوردشکنی‌ اسپایدرمن در بازار بازی‌ها

موسسه‌ی NPD که آمار و ارقام فروش صنعت بازی را در ایالات متحده به صورت ماهانه اعلام می‌کند، از فروش شگفت‌انگیز بازی اسپایدرمن (Spider-Man) خبر داده است؛ طوری که تعداد رکوردهای اسپایدرمن در تاریخ بازی‌های پلی‌استیشن روز به روز بیشتر می‌شود.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: موسسه‌ی NPD که آمار و ارقام فروش صنعت بازی را در ایالات متحده به صورت ماهانه اعلام می‌کند، از فروش شگفت‌انگیز بازی اسپایدرمن (Spider-Man) خبر داده است؛ طوری که تعداد رکوردهای اسپایدرمن در تاریخ بازی‌های پلی‌استیشن روز به روز بیشتر می‌شود.

رکوردشکنی‌ اسپایدرمن در بازار بازی‌ها

طبق آماری که موسسه‌ی NPD از وضعیت فروش بازی‌ها در ماه سپتامبر منتشر کرده است، بازی اسپایدرمن توانسته بیشترین میزان درآمد در نخستین ماه عرضه را بین تمام بازی‌های انحصاری تاریخ پلی‌استیشن داشته باشد. بازی اسپایدرمن هم‌چنین در یک ماه اول عرضه‌ی خود، بیشتر از میزان فروش ماه اول دیگر بازی‌های سال جاری میلادی فروش داشته است.

برای مقایسه‌ی وضعیت فروش بازی Spider-Man و دیگر بازی‌هایی که از روی این شخصیت ساخته شده، موسسه‌ی NPD گفته است که فروش نخستین ماه بازی Spider-Man از مجموع فروش ماه نخست تمام بازی‌های اسپایدرمن از سال ۱۹۹۵ بیشتر است.

رکوردشکنی‌ اسپایدرمن در بازار بازی‌ها

اسپایدرمن و موفقیت‌های بزرگ آن را کنار بگذاریم، رتبه‌ی دوم فروش ماه سپتامبر به بازی NBA ۲K۱۹ رسیده است. فروش ماه نخست این قسمت جدید مجموعه بازی‌های NBA ۲K از تمام شماره‌های گذشته‌ی آن بیشتر بوده است.

در رتبه‌ی فروش سوم ماه سپتامبر جدیدترین قسمت مجموعه بازی‌های فرقه اساسین قرار گرفته است. نکته‌ی جالب این جاست که بازی Assassin's Creed Odyssey در واقع در ماه سپتامبر عرضه نشده. با این حال، آمار فروش ماه سپتامبر توسط موسسه‌ی NPD تا روز ششم اکتبر را در نظر می‌گیرد؛ یعنی یک روز پس از عرضه‌ی Assassin's Creed Odyssey. این قسمت جدید مجموعه فرقه اساسین آن‌قدر فروش روز اول خوبی داشته که بتواند در رتبه‌ی سوم فروش بازی‌های سپتامبر قرار بگیرد.

رکوردشکنی‌ اسپایدرمن در بازار بازی‌ها

قسمت سوم سه‌گانه‌ی جدید توم ریدر یعنی بازی Shadow of the Tomb Raider یک هفته پس از اسپایدرمن عرضه شد و این موضوع، حسابی روی فروش این توم ریدر جدید تاثیر گذاشت. بازی Shadow of the Tomb Raider در رتبه‌ی پنجم فروش قرار گرفته؛ رتبه‌ای پایین‌تر در مقایسه با دو قسمت قبلی آن.

می‌توانید در ادامه لیست کامل بازی‌های پرفروش ماه سپتامبر را در ایالات متحده ببینید:

Marvel's Spider-Man
NBA ۲K۱۹
Assassin's Creed Odyssey
FIFA ۱۹
Shadow of the Tomb Raider
Madden NFL ۱۹
Forza Horizon 4
Destiny ۲
Super Mario Party
NHL ۱۹
Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age
WWE ۲K۱۹
Grand Theft Auto V
Mario Kart ۸
Naruto to Boruto: Shinobi Striker
Tom Clancy's Rainbow Six: Siege
Crash Bandicoot: N.Sane Trilogy
Super Mario Odyssey
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Minecraft

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج