۷۸۸۹۰۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بوروسیا دورتموند؛ تخت گاز روی دور پیروزی

بوروسیا دورتموند با پیروزی ۴-۰ مقابل اتلتیکو برای اولین بار از سال ۲۰۱۴ و برای سومین بار در تاریخ خود، سه بازی اولش در چمپیونزلیگ را با پیروزی پشت سر گذاشت.

ورزش سه: زنبورهای زرد فوتبال آلمان در یک شب درخشان در ورزشگاه خانگی‌شان، سیگنال ایدونا پارک، اتلتیکو مادرید را با شکستی تحقیرآمیز بدرقه کردند و با این پیروزی به رکوردهای جالب توجهی دست یافتند. دورتموند حالا روی کاغذ برای صعود به مرحله‌ی دوم چمپیونزلیگ تنها به دو امتیاز نیاز دارد.

دورتموند پیش از این تنها در فصل ۲۰۱۴/۲۰۱۵ و ۱۹۹۶/۱۹۹۷ توانسته بود فصل معتبرترین رقابت باشگاهی اروپا را به سه پیروزی پیاپی آغاز کند. از نظر تعداد گلهای به ثمر رسیده در این سه بازی هم فصل جاری دومین شروع فوق‌العاده‌ی دورتموند در رقابتهای باشگاهی اروپا به حساب می‌آید.

آمار جالب توجه دیگر دورتموند این است که در سه بازی اول فصل جاری در چمپیونزلیگ، زردپوشان تا کنون حتی یک گل هم دریافت نکرده و دروازه‌ی خود را بسته نگه داشته‌اند.

نکته‌ی جالب دیگر اینکه دورتموند تا اینجای فصل در رقابتهای مختلف شش بازی خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و در این ورزشگاه ۲۵ گل به ثمر رسانده است. دیشب وقتی گل چهارم زردپوشان به ثمر رسید، هواداران حاضر در ورزشگاه به ثمر رسیدن بیست و پنجمین گل تیم‌شان در سیگنال ایدونا پارک را جشن گرفتند.

زردپوشان دورتموند تا کنون تنها دو بار موفق شده بودند در رقابتهای چمپیونزلیگ تیمی را با اختلاف ۴ گل شکست دهند و دیشب موفق شدند این آمار خود را به سه پیروزی برسانند.

با پیروزی دیشب، بیلان بوروسیا دورتموند در مقابل تیم‌های اسپانیایی به هشت پیروزی، چهار تساوی و سه شکست تبدیل شد. زردپوشان دورتموند در هفت بازی خانگی اخیرشان در مقابل تیم‌های لالیگایی تنها یک بار شکست خورده‌اند. به نظر می‌رسد دورتموند کم کم در حال تبدیل شدن به گربه سیاه تیم‌های اسپانیایی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلال .دورتموند

      عااااااااااااشقشششششممممممممممممممممممم دورتموند عشققققق بی پایان بخدا قسم از غم استقلال دلم فقط یه تیم دومم دورتموند خوشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج