۷۸۹۸۱۸
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

ال جی موبایل در خط ضرر دهی

انتشار گزارشات مالی کمپانی های بزرگ فناوری ادامه دارد و حالا نوبت به ال جی، کمپانی بزرگ کره ای رسیده است که گزارش مالی سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ را عرضه کند، گزارشی که باز هم به ضرر دهی بخش موبایل این کمپانی اشاره دارد.

وبسایت سخت افزار: انتشار گزارشات مالی کمپانی های بزرگ فناوری ادامه دارد و حالا نوبت به ال جی، کمپانی بزرگ کره ای رسیده است که گزارش مالی سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ را عرضه کند، گزارشی که باز هم به ضرر دهی بخش موبایل این کمپانی اشاره دارد. این بار ال جی موبایل ۱۳۰.۵ میلیون دلار برای کمپانی کره ای ضرر به دنبال داشته است. میزان فروش بخش موبایل این کمپانی ۱.۸۲ میلیارد دلار بوده که کمترین درآمد بدست آمده در طی دو سال گذشته است.

ال جی موبایل در خط ضرر دهی

با اینکه ال جی موبایل برای چندمین سه ماهه متوالی درآمد منفی داشته اما میزان ضرر نسبت به همین دوره از سال قبل کاهش پیدا کرده است. ال جی موبایل در سه ماهه قبلی، مبلغی حدود 162 میلیون دلار برای ال جی ضرر به دنبال داشت و در سه ماهه سوم سال 2017 نیز، میزان زیان این بخش از کمپانی تقریبا 330 میلیون دلار بوده است. به واسطه کاهش ضرر دهی، ال جی معتقد است که همه چیز طبق برنامه پیش میرود و کمپانی از بابت ضرردهی سه ماهه جدید نگرانی ندارد. طبق اعلام کمپانی ال جی، کاهش ضرردهی کمپانی نتیجه مستقیم برنامه تجاری و تمرکز بیشتر بر روی محصولات میان رده است.

یکی از مهم ترین تغییرات استراتژی در بخش موبایل ال جی، معرفی گوشی های هوشمند سری G به عنوان محصولات میان رده و در قالب پروژه Android One با قیمت پائین تر بود در حالی که هنوز LG اولین گوشی Android One خود را روانه بازار نکرده است. در سال 2018 ال جی استراتژی بخش موبایل خود را کاملا دگرگون کرد و از آن پس، کمپانی کره ای 4 گوشی پرچمدار را روانه بازار کرد و با افتتاح یک مرکز پشتیبانی نرم افزاری مستقل، وعده تمرکز بیشتر بر روی گوشی هوشمند را داد. همچنین کمپانی کره ای برند ThinQ را به ثبت رساند تا گوشی های رده بالا و پرچمدار خود را در قالب این برند وارد بازار کند.

ال جی هنوز آمار رسمی در مورد میزان فروش گوشی های هوشمند جدید خود را منتشر نکرده اما آمار اخیر حاکی از این داشتند که میزان فروش LG G7 ThinQ به طور محسوسی بیشتر از LG G6 در کره جنوبی بوده است. همچنین ال جی اخیرا LG V40 ThinQ را معرفی کرده و امیدوار است که با عرضه این دستگاه بازار، میزان فروش بخش موبایل خود را برای سه ماهه پایانی سال افزایش دهد. در حالی که شرایط ال جی موبایل چنگی به دل نمیزند، ال جی الکترونیکس با درآمد خالص 668 میلیون دلاری در سه ماهه اخیر روزهای خوبی را پشت سر میگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چراضرر میدشون بیارشون ایران بفروششون ضرر ک هیچ سود خوبی هم گیرت میاد
      حالادانی

    • بدون نام

      میخوای خودشونو با تجهیزاتشان گروگان بگیرن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج