۷۸۹۸۴۰
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

جلیقه ضدگلوله برای محیط بانان اجباری شد

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با صدور بخشنامه‌ای استفاده از جلیقه ضد گلوله هنگام ماموریت‌ها و گشت و گذار در منطقه به ویژه موقع انجام عملیات را الزامی اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در بخشنامه عیسی کلانتری خطاب به مدیران کل حفاظت محیط زیست استان‌ها آمده است: «محیط بانان در سازمان حفاظت محیط زیست، حفاظت و کنترل عرصه‌های طبیعی کشور اعم از دریایی، تالابی، خشکی و بالاخص مناطق چهارگانه تحت مدیریت و حیات وحش درون این عرصه‌ها را برعهده دارند. در شرایط کاری با وضعیتی شبیه به نیروی انتظامی و بسیار مخاطره انگیزتر (همانند: دریا، کویر، صحرا، صخره‌ها، جانوران وحشی و برخورد لحظه‌ای با متخلفین شکار و صید) مواجه هستند.

جلیقه ضدگلوله برای محیط بانان اجباری شد

یکی از تجهیزات انفرادی که می‌تواند در برابر بسیاری از خطر‌های احتمالی تا حد زیادی ضامن حفظ حیات و باعث کاهش حوادث اسف‌بار شود جلیقه‌های ضدگلوله است که اخیراً با تلاش و همت برخی از عزیزان دلسوز خریداری و در اختیار قرار داده شده است.

اگرچه این جلیقه‌ها نمی‌تواند در مقابل همه نوع سلاح‌ها صد در صد ضد گلوله و خنثی‌ساز باشد، لیکن هنگام ماموریت‌ها و گشت و گذار در منطقه علی‌الخصوص هنگام انجام عملیات که میزان خطرات بالاست باید پوشیده شود. بی‌تردید این اقدام به خاطر فقدان روش‌های مناسب دیگر در اغلب کشور‌ها متداول است و ضریب زنده ماندن را افزایش داده و مامورین را در برابر بسیاری از حوادث ناگوار حتمی، با کاهش آسیب وارده محافظت می‌کند.

معهذا انتظار دارد مدیران کل محترم استان‌ها مفاد این بخشنامه را به تمامی واحد‌های تابعه ابلاغ کنند و در رعایت دقیق آن نظارت کامل داشته باشند تا از وقوع حوادث اسفبار قویاً پیشگیری شود.

بدیهی است، آموزش نحوه استفاده صحیح و نگهداری اینگونه تجهیزات انفرادی بر عهده فرماندهی یگان حفاظت سازمان محیط زیست خواهد بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هم وطن

      حرکت درستیه فقط افسوس که کمی دیر به فکر افتادن.

    • ققنوس

      اسلحه در اختیار محیط بان ها قرار می دهند ولی اگر شکارچی کشته شود قتل عمد حساب می شود در نتیجه محیط بان نمی تواند نه از محیط ونه از خودش محافظت کند. وشکارچی ها هم شکارمی کنند وهم محیط بان ها را می کشند. لااقل گلوله های پلاستیکی و تجهیزات حفاظتی در اختیار محیط بان ها بگذارید.

    • بدون نام

      دست گلتون درد نکنه شیک و مجلسی هست من مونده بودم جلیقه میگن چی هست ؛ اینا رو میگفتید ؟ تو گمرگ برید دو هزار تا بخرید

    • بدون نام

      بجای جلیقه ضد گلوله اتش شکارچی را خاموش کنید. فقط یک بند قانونی محکم و بازدارنده نیاز دارد

    • بدون نام

      متاسفانه در ایران در چند ده سال احیر اینطور بوده که حتما بایستیاول چند نفر بمیرن تا بعد مواردایمنی و وسایل حفاظت فردی را تهیه کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج