۷۹۰۴۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سه باخت متوالی لالیگایی؛ بدترین رئالِ دهه اخیر

برای اولین بار در ۱۰ سال گذشته، رئال مادرید در ۳ مسابقه متوالی لالیگا باخت.

وبسایت نود: در مهمترین مسابقه از هفته دهم لالیگای اسپانیا بارسلونا شب گذشته در ال‌کلاسیکوی دور رفت از رئال مادرید پذیرایی کرد و در نهایت با نتیجه ۵-۱ مقابل حریف خود به برتری رسید.

این شکست سومین باخت متوالی رئال مادرید در لالیگا و چهارمین باخت شاگردان لوپتگی در ۱۰ بازی فصل ۱۹-۲۰۱۸ لالیگا بود. رئال آخرین بار در روز ۲۲ سپتامبر موفق به کسب یک برد در لالیگا شد و در آن روز با تک گل مارکو آسنسیو بر اسپانیول غلبه کرد.

کهکشانی ها بعد از آن ۳-۰ به سویا باختند و سپس در خانه مقابل اتلتیکومادرید به تساوی بدون گل دست یافتند. روند باخت های متوالی رئال مادرید بعد از دربی پایتخت آغاز شد و امروز بعد از دو شکست ۱-۰ و ۲-۱ به ترتیب مقابل آلاوز و لوانته، رئال مادرید سومین شکست متوالی را هم در لالیگا تجربه کرد؛ اتفاقی که در ۱۰ فصل اخیر بی سابقه بوده است.

آخرین باری که رئال مادرید در لالیگا طعم سه شکست متوالی را چشید، به هفته های پایانی فصل ۰۹-۲۰۰۸ بازمی‌گردد. جایی که در آن باز هم رد پای بارسلونا به چشم می‌خورد.

رئال مادرید تحت هدایت خوانده راموس در شرایطی پای به هفته سی و چهارم و ال‌کلاسیکوی خانگی می‌گذاشت که در ۷ هفته قبل به پیروزی رسیده بود و امید زیادی به متوقف کردن شاگردان گواردیولا داشت. این مسابقه اما در کمال شگفتی با برتری ۶-۲ بارسلونا در سانتیاگوبرنابئو به پایان رسید تا عملا فصل برای راموس و شاگردانش هم به پایان برسد.

بعد از آن مسابقه رئال مادرید هر ۴ دیدار پایانی لالیگا را هم با شکست پشت سر گذاشت (۳-۰ والنسیا، ۳-۲ ویارئال، ۳-۱ مایورکا و ۲-۱ اوساسونا) تا فصل را با ۵ شکست متوالی و ۱۰ شکست در مجموع فصل ۰۹-۲۰۰۸ به پایان برساند.

البته رئال مادرید در آن فصل یک بار دیگر هم طعم ۳ باخت متوالی را چشیده بود. بعد از دو شکست پیاپی مقابل ختافه (۳-۱) و سویا (۴-۳) در هفته های سیزدهم و چهاردهم، در آستانه ال‌کلاسیکوی دور رفت برند شوستر از هدایت رئال برکنار شد و جای او را خوانده راموس پر کرد. آغاز به کار راموس روی نیمکت رئال با شکست ۲-۰ مقابل بارسلونا در نیوکمپ همراه بود تا رئال در سه هفته متوالی بازنده بوده باشد.

رئال مادرید در تمام یک دهه اخیر و تحت هدایت مربیانی نظیر پیگرینی، مورینیو، آنچلوتی، بنیتز و زیدان از این روند ناکامی فاصله گرفته بود تا این که امروز بالاخره لوپتگی آن را تکرار کرد. اتفاقی که احتمالا باعث می‌شود در هنگام برگزاری بازی هفته آینده رئال در مقابل وایادولید دیگر او را روی نیمکت برنابئو نبینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج