۷۹۰۵۲۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

حمله تازه ترامپ به توئیتر

دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در تازه ترین حمله خود به شبکه های اجتماعی این بار به سراغ توئیتر رفت و بدون آنکه مدرکی ارائه دهد آن را به عدم بی طرفی در مقابل خود متهم کرد.

خبرگزاری مهر: ترامپ پس از این اتهامات مشابهی را به فیس بوک و گوگل وارد کرده و اخیرا گفته بود موتور جستجوی گوگل، نتایج جستجوهای کاربران را بر علیه وی دستکاری می کند.

ترامپ در مورد توئیتر هم گفته است که این شبکه اجتماعی هم حساب های کاربری طرفداران وی را پاک می کند و هم فالو کردن وی را برای کاربران توئیتر دشوارتر کرده است. البته ترامپ توضیح نداد توئیتر چه کرده که تعقیب وی را برای دیگر کاربران سخت کرده است.

در توئیت ترامپ در این زمینه آمده است: توئیتر بسیاری از افراد را از حساب کاربری من پاک کرده و از آن مهم تر و از قرار معلوم آنها کاری کرده اند که پیوستن به حساب کاربری من سخت تر شود. تلاش آنها برای خفه کردن تا حدی رشد کرده که برای همه مشخص است.

به نظر می رسد ترامپ تلاش های هفته های اخیر توئیتر برای حذف حذف میلیون ها حساب کاربری مشکوک از این شبکه اجتماعی را که برای انتشار اطلاعات و اخبار دروغ به کار می روند، به حساب دشمنی توئیتر با خودش گذاشته است. توئیتر مدعی است حساب های کاربری یادشده در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ برای دستکاری افکار عمومی به طور گسترده به کار گرفته شدند.

براندون برومن سخنگوی توئیتر در این مورد گفته است: به دنبال این تحول تعداد فالوئرهای بسیاری از حساب های کاربری برجسته کاهش یافته است، اما نتیجه این کار اعتماد بیشتر به تعقیب کنندگان باقی مانده است که افرادی واقعی و مشارکت کننده هستند.

ترامپ از ماه جولای حدود ۲۰۴ هزار نفر از ۵۳.۴ میلیون نفر فالوئر خود را در توئیتر از دست داده است. این افراد ۰.۴ درصد از کل تعقیب کنندگان وی بوده اند که حساب های کاربری مشکوکی داشته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      ترامپ به خدا همه چی درسته تا میگی ایران اینجا زلزله ۸ ریشتری میشه برو ببین حتما زر اضافه خیلی میزنی آمارها مشکلی ندارن کافیه دهنت رو ببندی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر مهدی این چه طرز صحبت با ریاست جمهور ابر قدرت ترین کسوره،!!! این را که همه قبول دارند، پس لطفاً خودت دهنت را ببند،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج