جاباما
۷۹۰۵۷۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آرون سورکین سراغ پروژه اسپیلبرگ رفت

فیلمی که قرار بود اسپیلبرگ آن را بسازد توسط آرون سورکین ساخته خواهد شد.

دیجی مگ: به نظر می‌رسد که آرون سورکین پروژه بعدی‌اش را برای کارگردانی پیدا کرده است. بعد از اولین فیلمش «بازی مالی» (Molly's game) سورکین علاوه بر فیلمنامه‌نویس به عنوان کارگردان هم نام خودش را تثبیت کرد. این فیلم جدید البته در حقیقت یک پروژه قدیمی است.

آرون سورکین سراغ پروژه اسپیلبرگ رفت

ورایتی گزارش می‌دهد که سورکین قرار است درام سیاسی «محاکمه شیکاگو ۷» (The Trial of the Chicago 7) را کارگردانی کند. او سال ۲۰۰۷ فیلمنامه این فیلم را با همراهی استیون اسپیلبرگ به عنوان کارگردان اثر نوشته بود. آن سال اعتصاب اتحادیه نویسندگان باعث شد که پروژه به تعویق بیفتد و اسپیلبرگ سراغ فیلم‌های دیگری مثل «ماجراهای تن تن» و «اسب جنگی» برود. این پروژه سال ۲۰۱۳ تقریبا دوباره احیا شد وقتی پل گرین‌گراس به کارگردانی آن علاقه نشان داد اما گرین‌گراس با کمپانی دریم‌ورکز سر بودجه فیلم به توافق نرسیدند.

این درام که براساس یک داستان واقعی است جریان محاکمه هفت نفری است که در جریان اعتراضات ضد جنگ ویتنام دستگیر شده‌اند. این اعتراضات سال ۱۹۶۸ در همایش دموکرات‌ها در شیکاگو برگزار شد. برای این که موضوع جالب‌تر شود با ساشا بارون کوهن هم صحبت‌های اولیه صورت گرفته است تا نقش ابی هافمن را در فیلم سورکین بازی کند. زمانی که بحث سر ساخته شدن فیلم توسط اسپیلبرگ بود باز هم بارون کوهن انتخاب اصلی برای این نقش بود.

بعد از این که سورکین «بازی مالی» را ساخت که فیلم خوب و محکمی هم از کار درآمد به نظر می‌رسد که اسپیلبرگ متقاعد شده که خود سورکین بهترین گزینه برای کارگردانی این فیلم است. برنده اسکار بهترین فیلمنامه‌نویسی برای فیلم «شبکه اجتماعی» دیوید فینچر اخیرا اقتباس جدیدی از «کشتن مرغ مقلد» برای برادوی نوشته است که ستاره سریال «نیوزروم»، جف دنیلز در آن بازی می‌کند. این نمایش پاییز امسال روی صحنه می‌رود. سریال «نیوزروم» (اتاق خبر) هم یکی دیگر از کارهای موفق سورکین این‌ بار در حوزه تلویزیون است.

مارک پلات تهیه‌کننده‌ای که پشت فیلم «لالالند» قرار داشت تولید فیلم «محاکمه شیکاگو ۷» را برای کمپانی اسپیلبرگ برعهده دارد. با توجه به همه این خبرها «محاکمه شیکاگو ۷» یکی از تولیدات مهم سینمایی پیش رو است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج