جاباما
۷۹۱۴۴۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش واعظی به ادعای دانمارک علیه ایران

رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص حواشی اخیر میان ایران و دانمارک و احضار سفیرمان در آن کشور تصریح کرد: همین امروز آقای رییس جمهور از وزارت امور خارجه خواستند این موضوع رسیدگی شود.

خبرگزاری فارس: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیات دولت، با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی از وضعیت خدمت رسانی به زائران اربعین اظهار داشت: من از مرز چذابه و شلمچه بازدید داشتم و دیدم که وضعیت نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده بود.

وی ادامه داد: البته باید قبول کرد که هنوز اشکالاتی وجود دارد اما نباید کارهای صورت گرفته را نادیده بگیریم و روی مشکلات این همه تبلیغ شود. نباید یک اشکال ۴۰ ساعته را بزرگ کرد.

واعظی گفت: ما به عنوان دولت نه به عنوان کار اداری بلکه به عنوان کار اعتقادی وارد شدیم. جابجایی دو میلیون نفر کار بزرگی است که باید از مردم ایران و مردم عزیزمان در استان ایلام و خوزستان تشکر می‌کنم.

رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص حواشی اخیر میان ایران و دانمارک و احضار سفیرمان در آن کشور تصریح کرد: همین امروز آقای رییس جمهور از وزارت امور خارجه خواستند این موضوع رسیدگی شود.

واعظی درخصوص ۱۳ آبان و فضاسازی آمریکایی‌ها برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران اظهار داشت: تلاش آمریکا فشار به ایران مردم و نظام است اما برای مقابله با آن، کمیته های مختلف تشکیل شده و همه مشغول برنامه ریزی هستند. برای همین هم بود که آقای رییس جمهور گفتند در ۱۳ آبان هیچ اتفاقی نمی افتد.

وی درباره موضوع spv (مبادلات بانکی ایران و اروپا) نیز گفت: این مسئله قطعا هفته آینده انجام می شود. مذاکره ما با اروپا مسیر خوبی را طی می کند و مسائلی که در چند ماه پیش رخ داده، بیشتر روانی بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابی

      درسته برای حضرات هیچ اتفاقی نمی افته ولی ما از ۱۳ بدر به این ور هر روز وضعیتومون بدتر شده خدا ازتون نگذره لطفا سانسور نکنید

    • بدون نام

      خیلی اتفاقا افتاده. نمونش طلاق زیاد شده . برا شما که ایرانی نیستید و چون تازیان چنبره زدید بر این مملکت مهم نیست چه اتفاقی بیفته

    • بدون نام

      ریئیس جان دلار الان پانزده هزار تومانه،البته شما بهتر میدانید،فقط خواستم بگم،....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج