جاباما
۷۹۱۹۸۳
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

الحاجی گرو ضعیف‌ترین خارجی تاریخ استقلال است

پیشکسوت استقلال می‌گوید توپی که الحاجی گرو مقابل سایپا گل کرد را یک بازیکن لیگ ۶ هم می‌توانست به گل تبدیل کند.

ایسنا: سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره باخت استقلال در ضربات پنالتی و حذف از رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم. دو تیم فرصت برای گلزنی داشتند. سایپا وقتی ۱۰ نفره شد استقلال می‌توانست نهایت استفاده بکند اما این اتفاق نیفتاد. ایراد وینفرد شفر به نظر من تعویض‌هایی بود که کاربردی نداشت.

او ادامه داد: مرتضی تبریزی و روح‌الله باقری می‌توانستند در این بازی بیشتر مورد استقلال قرار گیرند که تبریزی اصلا در بازی استفاده نشد تا میانگین قدی بالا برود و در حمله موثرتر بودیم. ما در فاز حمله اصلا خطرناک نبودیم. الحاجی گرو همین که در ایران بازی می‌کند باید خوشحال باشد. او ضعیف‌ترین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه استقلال است. آن پنالتی هم که گل دوم استقلال را رقم زد یک بازیکن لیگ ۶ هم می‌توانست به گل تبدیلش کند.

دین‌محمدی در ادامه اظهار کرد:‌ وقتی تیم تحت فشار است، نباید بازیکنانی مثل مهدی قائدی و صیادمنش وارد بازی شوند. در آن برهه باید بازیکنان باتجربه پا به میدان می‌گذاشتند تا شرایط بازی را به نفع استقلال تغییر می‌دادند. روزبه چشمی در این بازی نباید در پست دفاع بازی می‌کرد. اگر او در پست هافبک دفاعی پا به میدان می‌گذاشت کمربند استقلال محکم می‌شد.

این پیشکسوت استقلال گفت: به نظر من اگر اسم‌های دو تیم تغییر پیدا می‌کرد یعنی استقلال سایپا می‌شد و سایپا استقلال، یاران شفر می‌توانستند به راحتی این بازی را ببرند. نبود وریا و پژمان منتظری بسیار احساس شد و خلاء را در این تیم ایجاد کرد.

سیروس دین محمدی در پایان اظهار کرد: ما به وقتش حمایت می‌کنیم و به وقتش انتقاد می‌کنیم. من شرمنده هواداران هستم. من دلم برای هواداران می‌سوزد.

در موقعیتی که استقلال باید پنالتی را دوم را بزند، چرا مهدی قائدی باید این پنالتی را بزند؟ به نظر من استقلال باید در نیم فصل یارگیری کند تا شرایطش مقداری بهتر شود. استقلال باید یک سری بازیکنان را بیرون بریزد وبازیکنانی که به دردش می‌خورد را به تیم اضافه کند تا دل هواداران را خوشحال کند. نه مارکوس نویمایر که انگار دارد در زمین گل کوچک بازی می‌کند و حتی یک برابر یک را نمی‌تواند رد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره دیگه.این بازیکنارو بریزن بیرون،چند تا بازیکن جدیدبیارن.وزیر اسدق لالی !!! هم پولشونو میده دیگه.اصلا هم مهم نیس که واسه همین بازیکنای بی کیفیت چقدر پول بیت المال حیف و میل شده. وزیر پرسپولیسی نمیخوایم،نمیخوایم.....خخخخخخخ....

    • بدون نام

      همه میگن ولی دلال شفر و دلال فتحی قبول ندارن فقط رجرش برا ما هوادارا میمونه

    • مرتضی

      طرز استفاده از اون هم مهم، اون یه مهاجم سایه است و مکمل و موقع خرید باید بر اساس نیاز و تاکتیک تیم بازیکن خرید نه عجولانه و احساسی!!!!

    • پروبز

      سلام آقاسیروس، یادتونه آقای درخشان درشاهکاری بی بدیل بازیکن نمایی بنام تادیورا آوردپرسپولیس؟ صدرحمت به گرو ، فکرکنم اون موقع شما خندیده بودید که حالا این آقا نصیبتان شده!!! .

    • بدون نام

      تا شفر هست..حاجی هم هست..دلال!!!

    • بدون نام

      به نظر بنده که بازی را دقیقا دیدم گرو از خیلیها بهتر بود. پاسکاری و خلق موقعیت ایشان برای بقیه عالی بود.
      البته فایده ندارد چون کل استقلال است. همه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج