۷۹۲۴۵۹
۱۶ نظر
۵۰۰۱
۱۶ نظر
۵۰۰۱
پ

خیابانی: پرسپولیس در تهران مگر ۳ گل به الدحیل نزد

جواد خیابانی پس از شکست پرسپولیس مقابل کاشیما در دیدار رفت فینال آسیا اظهار داشت:به نظرم وظیفه تماشاگر پرسپولیس حتی از بازی مقابل الدحیل و السد نیز سنگین‌تر است.

خبرگزاری فارس: جواد خیابانی گزارشگر بازی دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز پس از شکست سرخ‌پوشان در مصاحبه با خبرنگار فارس اظهار داشت: فوتبال به مانند زندگی است یعنی بالا و پایین و برد و باخت دارد. فکر می‌کنم پس از این همه فوتبال دیدن و گزارش کردن می‌توانم درک کنم که فوتبال است و یک تیم می‌تواند شکست بخورد. پرسپولیس باخت ولی دنیا به آخر نرسید. تیم باید برگرد و ریکاوری کند.

وی ادامه داد: به نظرم من اکنون نقش هواداران پرسپولیس خیلی مهمتر از قبل بازی است. آنها باید اکنون تیم را روحیه دهند و به حالت خوب برگردانند. باید در فضای مجازی، اینترنت و روزنامه‌ها روحیه بدهند تا همانگونه که در اینجا ۲ بر صفر شکست خوردیم در تهران به پیروزی برسیم. برد ۲ بر صفر در تهران به معنای این است که بازی به وقت‌های اضافی یا پنالتی خواهد رفت و در آن صورت هر اتفاقی خواهد افتاد.

خیابانی خاطر نشان کرد: من با بازیکنان صحبت کردم ، آنها حق دارند که ناراحت باشند. ژاپنی بردند و اکنون خوشحالند و حقشان است ولی باید این ناراحتی تمام شود و ظرف ۲۴ ساعت تیم ریکاوری شود. امیدواریم با تدبیر برانکو تیم به حالت خودش بازگردد. البته فکر می‌کنم تیم ۲ گروه خواهد شد و تا چهارشنبه در دوبی تمرین خواهند کرد.

وی اظهار داشت: به نظرم این فضای ورزشگاه کاشیماساکر باعث شد تا پرسپولیس شکست بخورد. ۴۰ هزار نفر در تمام ۹۰ دقیقه تیمشان را تشویق کردند. به نظرم تماشاگران ژاپنی از تیمشان هم بهتر بودند. به عقیده من تفاوت تیم کاشیما با تیم‌هایی چون السد تماشاگرانش بودند. تماشاگران ژاپنی به اتفاقات بازی کاملا هوشیار بودند و می‌دانست که کی و چگونه تشویق کند و مطمئنم تماشاگر پرسپولیس نیز با پیدا کردن این آگاهی از این بازی می‌تواند تیمش را بهتر حمایت کند.

خیابانی در خصوص کامبک پرسپولیس تصریح کرد: بله پرسپولیس می‌تواند بازگردد، مگر ۳ گل به الدحیل نزدند مگر در تهران السد را کنترل نکردند در این بازی هم می‌توانند. بسیاری از بازی‌های دنیا آن هم در شرایطی که تیمی ۱۰ نفره یا ۹ نفره بود موفق به کامبک شدند. اصلا نباید ناامید شد و می‌توان در این ۹۰ دقیقه ، ۲ ، ۳ ، ۴ یا ۱۰ گل به کاشیما زد. پرسپولیس در این بازی با اتفاقات گل خورد که به نظرم یکی از آنها مشکوک به آفساید بود.

وی ادامه داد: نتیجه بازی که ۱۰ بر صفر نیست که نشود جبران کرد، نتیجه ۲ بر صفر کاملا قابل بازگشت است. به نظرم وظیفه تماشاگر پرسپولیس حتی از بازی مقابل الدحیل و السد نیز سنگین‌تر است. آنها باید قدرت روحی و روانی تیم را شارژ کرده تا پرسپولیس به بازی بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خفه شو بابا

    • بدون نام

      تو دیگه حرف نزن با اون گزارش مسخره ات ... صداو سیما هم از پخش زنده یه فوتبال برای مردم هم میترسه... دقایق اول همه از روی صدای خیابانی فهمیدیم که بازی با 40 ثانیه تاخیر داره پخش میشه وقتی هم سوتی شون مشخص شد صدای خیابانی و قطع کردن ! ننگ بر شما ها

    • hm@

      این بنده خدا هم توهم میزنه..

    • علی

      جناب خیابانی اون جریان الدحیل دیگر تکرار نمیشود

    • بدون نام

      اقای خیابانی استقلالی خواهشا فقط تو یکی دهنت ببند دیشب تورسانه ها دیدم گزارش این بازی باشماست گفتم کار پرسپولیس تمام است.چون تو نحس هستی برو دیگه خواهشا برنگرد بااعصاب ما بازی نکن اومد نداری تو بس کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قرون وسطایی

    • ناصر

      انتخاب خیابانی برای گزارش بازی حداقل سه گل برای کاشیما بود،شانس آوردیم بیشتر نخوردیم.
      بد یمن و تو مخی..

    • کامبیز

      یارو اونجا نمک گیرش کرده جوگیر شده !خدا شفاش بده

    • بدون نام

      الان تو دلت عروسیه پس فیلم بازی نکن خوب میشناسیمت

    • بدون نام

      اوناتماشاچیهاشونم حرفه ای هستن نه تماشاچیان ایران ۵ساعت قبل بازی خودشون میکشن تشویق ولی بازی شروع میش همه میخوابن برعکس ژاپنیهاواروپاییهاهستیک یلخی هستیم

    • بدون نام

      بقول بچه ها تو شومی

    • بدون نام

      لعنت به صدا و سیما
      که کج سلیقگی هاش پایان نداره..با این گزارشگرش

    • ب ن

      مرتیکه الدنگ گزارشگر پرسپولیس بودی یا واسه تنجید از ژاپنی ها رفته بودی ..سق سیاه نکبت .

    • بدون نام

      آقا جواد

    • مهدی

      خیابانی خلع خل

    • مهدی

      آقای خیابانی لطفاً برو هر بار که شما گزارش کردی در تیم ملی هم گزارش کردن شما باخت تیم صدرصد لطف کن جاتو به سرورتون عادل بده جونم عادل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج