جاباما
۷۹۲۶۹۴
۱۶ نظر
۵۰۹۰
۱۶ نظر
۵۰۹۰
پ

حسین کروبی: رفع حصری در کار نیست

«حسین کروبی» فرزند مهدی کروبی در گفت‌وگویی از وضعیت فعلی پدرش و آنچه در این سال‌ها رخداده سخن گفت. برخی از سخنان او چندان مطلوب و شیرین نبود، برای مثال او گمان می‌کند که حصر، رفع شدنی نیست و بخشی از حاکمیت منتظرند تا محصوران در همین دوران حصر به رحمت خدا بروند.

روزنامه همدلی نوشت: «حصر» و «رفع حصر» تبدیل به دو واژه سیاسی در گفتمان جاری حوزه سیاست در کشور شده است. یکی از دلایل اصلی روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در اردیبهشت ۱۳۹۲ وعده رفع حصر «میرحسین موسوی»، «مهدی کروبی» و «زهرا رهنورد» بوده و هست.

با این همه این وعده بسیار مهم هنور تحقق نیافته و کنشگران عرصه سیاسی کماکان پی‌گیر وضعیت حصر هستند.طی ۳ سال گذشته حتی بسیاری سیاسیون اصولگرا نیز موافق ادامه حصر نبوده و بارها در مصاحبه‌ها و تریبون‌ها از بی فایده بودن ادامه آن گفته و می‌گویند.

برخی از اصلاح‌طلبان و حتی اصولگرایان گامی فراتر نهاده و رفع حصر را نه‌تنها برای وفاق ملی مفید ارزیابی می‌کنند بلکه آزادی این سه تن را راهی برای قوام امنیت ملی می‌دانند.

فارغ از مسائل سیاسی، بسیاری از طبقات گوناگون مردم نگران وضعیت سلامتی محصوران هستند و با توجه به عدم ارتباط آنان با بدنه جامعه، اخبار موثقی از آنان منتشر نمی‌شود و تنها نزدیکان و به‌ویژه فرزندان آنان، خبرها از وضعیت والدین خود را رسانه‌ای می‌کنند.

«حسین کروبی» فرزند مهدی کروبی در گفت‌وگوی اختصاصی و تفصیلی از وضعیت فعلی پدرش و آنچه در این سال‌ها رخداده سخن گفت. برخی از سخنان او چندان مطلوب و شیرین نبود، برای مثال او گمان می‌کند که حصر، رفع شدنی نیست و بخشی از حاکمیت منتظرند تا محصوران در همین دوران حصر به رحمت خدا بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این افراد حصر شده در انتخابات ۸۸ به بهانه تقلب مردم را به خیابانها آوردند و عده ای کشته شدند و خسارت زیاد به بیت المال وارد کردند اینها باید در دادگاه مجازات شوند و حصر حداقل مجازاتشان است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت.دقیقا

    • بدون نام

      بخدا هیچ کس بفکر سران فتنه نیست من یادم رفته صبحانه چی خوردم به فکر محصورین باشم. بابا جایشان خوبه بگذار همان جا باشند. کروبی همیشه میگفت من از کسی نمیترسم پس حالا چی موسوی ... پیر و ذلیل شدند

    • مش قاسم

      در صد زیادی از مردم در حصرند . هم سن و سالان این آقایان و خانم حداکثر می توانند تا لب پنجره بیان بقول آقایی ما زندانیان محترم هستیم که زندانبان خودمان یا فرزندانمان هستند. ضمنا روزگار هم داره شکنجه ام می ده

    • بدون نام

      اونایی که وعده رفع حصر را باو کردن و به روحانی رای دادند هنوز الفبای سیاست را بلد نبودند
      یعنی شما نمیدونستید که شورای‌‌امنیت‌ملی‌ رای به حصر این آقایون و این خانم داده یعنی نمیدونید که به دستور شورای امنیت ملی آن‌ها در حصر هستند و هنوز نمیدونید که رئیس شورای امنیت نلی آقای روحانی هست و اینو نمیدونید که خود آقای روحانی رای به حصر اینان داده اگر نمیدونید حالا بدونید چون تمامی رای‌ها در این شورا برای حصر داده شده و یکی ازین رای‌ها روحانی بوده و چندین اصلاح طلب دیگه که در این شورا فعالیت دارند رای به حصر این‌ها داده اند که بعدش اینجوری کسب رای کنند

    • بدون نام

      تا مقام معظم رهبری دستور رفع حصر را صادر نکنند آنان همچنان در حصر باقی خواهند ماند

    • @

      بنظر بنده این افراد باید در دادگاه علنی و پخش زنده محاکمه بشن و اگه دفاعیاتی از خودشون دارن رو کنن در حصر بودن که همون آزادیه یعنی خطایی انجام ندادن!

    • بدون نام

      فکر کنین آزاده
      میخواد چیکار کنه

    • همتی

      مرگ بر فتنه گر

    • بدون نام

      حصر لازمه چرا که هر ریس جمهور ی واسه تبلیغ کاندیدا شدنش نیاز داره مردم رو بگشونه پای صندوق رای .کاری که روحانی دوبار کرد

    • بدون نام

      همش فیلمه

    • بدون نام

      همتی ادم به خودش مرگ نمیگه

    • بدون نام

      یک سر برید پیش بابا بزرگ ، حل میشه

    • بدون نام

      ان شاالله برحمت خدا برین اینقدر از قبل شما خبر ابکی تولید نشه

    • بدون نام

      به درک انقدر باید اونجا بمونن تا بپوسن.مرگ بر فتنه گر

    • بدون نام

      یسری کاسب حصر میان میگن حصر باید بشکنه و ... نه خیر آقاجون .اونا باید بمونن توو حصر چون فتنه کردند ,آشوب کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج