۷۹۲۸۸۴
۵ نظر
۵۲۴۹
۵ نظر
۵۲۴۹
پ

راز خوش استایلی «کری گرانت»، ابرجنتلمن تاریخ سینما

کری گرانت (تولد ۱۹۰۴- درگذشت ۱۹۸۶) بازیگر آمریکایی- انگلیسی بود. انستیتوی فیلم آمریکا در سال ۱۹۹۹ او را در در رده دوم برترین هنرپیشگان مرد تاریخ سینما قرار داد. او نه تنها در حرفه بازیگری، بلکه در صنعت مد و فشن نیز، چون ستاره‌ای می‌درخشید. استایل خاص او الهام بخش بسیاری از افراد بود، به طوری که مجله GQ او را به عنوان یکی از ۵۰ مرد خوش تیپ جهان معرفی کرد.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: کری گرانت (تولد ۱۹۰۴- درگذشت ۱۹۸۶) بازیگر آمریکایی- انگلیسی بود. انستیتوی فیلم آمریکا در سال ۱۹۹۹ او را در در رده دوم برترین هنرپیشگان مرد تاریخ سینما قرار داد. او در پی بازی در فیلم‌ هایی چون «داستان فیلادلفیا»، «شمال از شمال غربی»، «بدنام» و «گرفتن یک دزد» دارای شهرت فراوانی شد و جایزه اسکار افتخاری چهل و دومین مراسم آکادمی جوایز را از آن خود کرد.

راز خوش استایلی «کری گرانت»، ابرجنتلمن تاریخ سینما

او نه تنها در حرفه بازیگری، بلکه در صنعت مد و فشن نیز چون ستاره ای می درخشید. استایل خاص او الهام بخش بسیاری از افراد بود، به طوری که مجله GQ او را به عنوان یکی از 50 مرد خوش تیپ جهان معرفی کرد.

کری گرانت خودش در این باره می گوید: «همیشه تمییز و مرتب لباس بپوشید. کسی که به لباسش اهمیت می دهد، به رفتارش نیز اهمیت می دهد.»

کری گرانت یک جنتلمن واقعی و یکی از خوش تیپ ترین ستاره های جهان بود که هنوز هم تاثیراتی از خود بر جای گذاشته است. او می گوید: «من ابتدا سعی می کردم به آنچه که دوست دارم تظاهر کنم اما با تکرار این رفتار در نهایت به آن شخصیتی که دلم خواست، رسیدم.»

راز خوش استایلی «کری گرانت»، ابرجنتلمن تاریخ سینما

چیزی که بیش از همه کری را خاص و منحصر بفرد می کرد، توجه او به جزییات بود. او همیشه آراسته می گشت. موهایش همیشه مرتب و شانه زده و لباس هایش اتو شده بود. البته چیزی که بیش از همه در ظاهر او می درخشید، اعتماد به نفس بالایش بود. مهم نبود که او کت و شلوار به تن کرده یا تیپی اسپورت، او آنقدر به انتخاب لباس هایش ایمان داشت که ناخودآگاه در نظر همه زیبا و جذاب به نظر می رسید. از نظر او، شیوه لباس پوشیدن یک مرد است که به او شخصیت می دهد.

این بازیگر افسانه ای در قرن بیستم به عنوان یکی از جذاب ترین مدل های مردانه انتخاب شد. اگر دوست دارید که با راز خوش تیپی او آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

فیت بودن لباس

یکی از قوانین کری گرانت در لباس پوشیدن، فیت بودن لباس بود: «به نظر من لباس های آقایان مانند خانم ها باید جلب توجه کند. لباس هایی را انتخاب کنید که فیت تن تان است. اگر نمی توانید به راحتی آنها را از بازار خریداری کنید، از یک خیاط کمک بگیرید.»

راز خوش استایلی «کری گرانت»، ابرجنتلمن تاریخ سینما

کیفیت مهمتر از کمیت

کری اعتقاد داشت: «اگر یک کفش باکیفیت و گران بخرید، بهتر از 4 جفت کفش ارزان و بی کیفیت است. در این صورت، مهم نیست که چند سال آن را به پا می کنید، همین که کفشی باکیفیت به پا داشته باشید، بر جذابیت تان افزوده اید.»

راز خوش استایلی «کری گرانت»، ابرجنتلمن تاریخ سینما

ساده اما شیک

کری گرانت می گوید: «سادگی همیشه یکی از رازهای خوش تیپی من بوده است. یک کت به رنگ روشن ساده می تواند گزینه مناسبی برای هر مراسمی چه در روز و چه در شب باشد. به نظر من کت سرمه ای و خاکستری دو رنگی ست که در کمد هر مردی باید باشد.»

او در مورد کفش می گوید: «اولین گزینه کفشی که یک مرد باید داشته باشد، کفشی ست راحت که بتوان در هر شرایطی به پا کرد. رنگ آن نیز باید مشکی باشد. در انتخاب های بعدی رنگ های دیگر چون قهوه ای تیره بهترین گزینه است.»
یکی از تیپ های مورد علاقه کری کت خاکستری روشن به همراه یک پیراهن ساده سفید و کراواتی تیره است.

راز خوش استایلی «کری گرانت»، ابرجنتلمن تاریخ سینما

پیراهن سفید، انتخابی هوشمندانه

آیا می توانید رنگی را پیدا کنید که با سفید ست نشود؟ سفید رنگی ست که با تمام رنگ های دیگر هماهنگ می شود، از این رو باید چند دست پیراهن سفید رنگ در کمد لباس هایتان داشته باشید تا در مواقعی که حوصله یا وقت ست کردن ندارید، از آن کمک بگیرید. کری گرانت نیز پیراهن های سفیدش را یا به تنهایی یا به همراه کت، سویشرت یا حتی شلوار جین به تن می کرد.

راز خوش استایلی «کری گرانت»، ابرجنتلمن تاریخ سینما

اکسسوری های اضافی، ممنوع!

به قول کری: «از گذاشتن اکسسوری های اضافی خودداری کنید. هر چه اکسسوری هایتان ساده تر باشد، بهتر است.» به عنوان مثال کری هیچوقت با کت، کمربند نمی بست. او سادگی را به هر چیز دیگری ترجیح می داد. دستمال جیبی مربعی شکل ساده و یک ساعت مچی به عنوان اکسسوری برای کل ظاهر او کافی بود.

راز خوش استایلی «کری گرانت»، ابرجنتلمن تاریخ سینما

سویشرت، انتخابی برای جنتلمن ها

کری گرانت می گوید: «تنها پول نیست که خوش تیپی مرد را تضمین می کند، استایل شخصی ست که به هر فردی شخصیت و جذابیت می دهد.»

کری به پوشیدن سویشرت یا ژاکت های بافتنی شهرت داشت. به نظر او این مدل لباس به هر مردی، با هر تیپ و هیکلی که داشته باشد، می آید. او گاهی ژاکت هایش را روی پیراهن های سفیدش می پوشید که نه تنها جذاب می شد، بلکه لباس سفیدش را نیز از کثیف شدن نجات می داد.

راز خوش استایلی «کری گرانت»، ابرجنتلمن تاریخ سینما

لباس هر چه کمتر، بهتر

برخی از آقایان هستند که کمد لباس شان را پر از لباس می کنند، در حالی که هیچ کدام از آنها به کارشان نمی آید. به جای این کار، بهتر است که پول تان را روی لباس هایی که خیلی جذب تان می کند و به همان نسبت به کارتان می آید، کنید. داشتن انبوهی از لباس، تنها شما را در ست کردن گیج می کند.

راز خوش استایلی «کری گرانت»، ابرجنتلمن تاریخ سینما

توجه به جزییات ظاهر

از نظر کری جزییات اهمیت زیادی دارند. به عنوان مثال به همان نسبت که به کت و شلوار اهمیت می دهیم، باید به جوراب یا دیگر اکسسوری ها نیز توجه کنیم.

از نظر این ستاره، جوراب باید بلند باشد، به گونه ای که هنگام بلند شدن یا نشستن پاها نمایان نشود.

جیب های لباس ها را نیز نباید از وسایل مختلف پر کرد به طوری که سنگین شود و لباس تان را بکشد. اگر می خواهید در آن چیزی بگذارید، به چند تا کارت بسنده کنید.

راز خوش استایلی «کری گرانت»، ابرجنتلمن تاریخ سینما

در نهایت برای یک جنتلمن واقعی بودن، تنها خوش پوشی کافی نیست، بلکه رفتارتان نیز باید مناسب باشد. در کنار تمام اینها، اگر اعتماد به نفس بالایی داشته باشید، برگ برنده را به دست گرفته اید و چون ستاره ای در جمع درخشیده اید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محتبی

      جذاب و آموزنده بود.

    • بدون نام

      چ جذاب بوده

    • بدون نام

      واقعا خوشتیپ بوده . خدا رحمتش کنه

    • بدون نام

      خيلي هم خوشم نمياد ازش

    • بدون نام

      منم خوش سلیقم فقط پول ندارم لباس مارک بخرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج