۷۹۲۹۱۱
۲۰ نظر
۵۷۰۵
۲۰ نظر
۵۷۰۵
پ

مهمان شاخ گلزار حالا یک سلبریتی است

صدف صدری ٢١ساله بود که با امید به برنامه گلزار آمد و با ١٠٠‌میلیون تومان از آن‌جا خارج شد. دانشجوی رشته صنایع؛ که خیلی زود هواداران پروپاقرصی در سراسر کشور برای خود ردیف کرد. درست یک‌ساعت بعد از برنامه بود که در اینستاگرام فن‌پیج این دانشجوی جوان آغاز به کار کرد تا او هم به قامت یک سلبریتی درآمده باشد.

روزنامه شهروند: در آغاز وقتی روی صندلی نشست، به ‌نظر نمی‌آمد چند دقیقه بعد با ١٠٠‌میلیون تومان از روی صندلی بلند خواهد شد. سن‌وسالی نداشت. یکی از جوان‌ترین شرکت‌کنندگانی که تا آن لحظه روبه‌روی محمدرضا گلزار نشسته بود، با آن عینک دور سیاه و چهره‌ای که استرس رنگش را سفید کرده بود، یکی از میلیون‌ها دختری به ‌نظر می‌رسید که با رویاهایی کوچک و بال‌هایی ضعیف در آرزوی پریدن و البته نه‌چندان دور پریدن، روی صندلی‌های دانشگاه‌ها می‌نشینند تا بعد از فارغ‌التحصیلی خدا بخواهد و اتفاقی بیفتد.

مهمان شاخ گلزار حالا یک سلبریتی است

دختر داستان ما اما آمده بود که داستانش را خود بنویسد. با اینکه اضطراب بال‌هایش را لرزان کرده بود، اما پیدا بود که برای بلندپریدن آمده؛ و محمدرضا گلزار هم همان ابتدا این را فهمید و گفت و توقع یک مسابقه جذاب را برای بینندگان برنامه ایجاد کرد.

سوالات البته چندان هم دشوار نبودند. مثل تمام هفته‌های دیگر، مثل تمام برنامه‌های دیگر. اما همان سوالاتی بودند که تاکنون در هفده یا هجده برنامه کسی نتوانسته بود به چهاردهمین پله‌شان برسد. دختر داستان ما اما توانست و درنهایت برنده بالاترین جایزه‌ای شد که تاکنون برنامه «برنده باش» به یکی از شرکت‌کنندگانش داده.

صدف صدری ٢١ساله بود که با امید به برنامه گلزار آمد و با ١٠٠‌میلیون تومان از آن‌جا خارج شد. دانشجوی رشته صنایع؛ که خیلی زود هواداران پروپاقرصی در سراسر کشور برای خود ردیف کرد. درست یک‌ساعت بعد از برنامه بود که در اینستاگرام فن‌پیج این دانشجوی جوان آغاز به کار کرد تا او هم به قامت یک سلبریتی درآمده باشد.

صفحه شخصی خود صدف خانم هم که احتمالا بعد از برنامه راه‌اندازی شده (چون تنها یک پست داشت که آن‌هم عکس صدف در کنار محمدرضا گلزار بود) با ١٥٣٦ دنبال‌کننده روشن می‌کرد بعد از برنامه جمعه‌شب خیلی‌ها اشتیاق دانستن و بیشتر دانستن از این دختر مهرماهی را داشتند.

روند حضور صدف صدری در برنامه گلزار چنان آغاز شد و ادامه یافت که محمدرضا گلزار در دو جای مختلف روند برنامه را قطع و از روی صندلی‌اش به احترام شرکت‌کننده جوانش بلند شد و تماشاگران را به تشویق او واداشت.

صدف که از همان ابتدا تمام جایزه‌اش را به پدر و مادرش تقدیم کرده بود، خالق یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های «برنده باش» هم بود. او که موفق شده بود برای نخستین‌بار تا جایزه ۱۰۰‌میلیون تومانی پیش برود، برای فرار از ریسک از دست‌دادن جایزه‌اش در این مرحله از مسابقه انصراف داد.

او که تنها فردی بود که در طول هجده برنامه برگزارشده به این تعداد سوال پاسخ درست داد، اما با آوانس گلزار مواجه شد و توانست آخرین سوال را هم ببیند. سوالی که صدف جوان پاسخ آن را هم می‌دانست، اما حیف که با ١٠٠‌میلیون تومان از برنامه انصراف داده بود.

درباره «برنده باش» باید گفت که جایزه ویژه این برنامه تلویزیونی که براساس معلومات عمومی طراحی شده، ۲۰۰‌میلیون تومان است که با پاسخ به ١٥ سوال چهارگزینه‌ای به شرکت‌کننده برتر اهدا می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی اسدی

      گلزار دلقک ننگ بر تو

      پاسخ ها

      • زارع

        عزیز دل برادر کاربر محترم اسدی جان اصلا این توهین ها چرا؟؟!حیفه شخصیت خودتونو این جوری نشون بدید موفق باشید

      • بدون نام

        حسودیت میشه . قشنگ معلومه

    • بدون نام

      من برنامه رو دیدم ولی باید 200میلیونو بهش میدادن حیف شد دختری با اون سطح معلومات به خاطر یه ترس 100میلیونو از دست بده

    • بدون نام

      نوش جونش

    • بهزاد صالحی

      ماشالله دمش گرم،، مبارکش باشه

    • سعید

      گلزار بی غم خوش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مبارکش باشه خیلی براش خوشحال شدم خدا را شکر

    • دلسوز

      کاربر۱۳:۳۰لز ترس نبود گلزار گفت سوال سخت با پدر مشورت کن پدرشم گفت انصراف بده وصدف خانم هم به احترام پدرش انصراف داد
      تا گلزار سوال خوند آه از نهادش در اومد قبل از خوندن گزینه‌ها جواب داد

    • نرگس

      گلزارخیلی زیباهس

      پاسخ ها

      • شیدآ. خوزستآن:|

        اصنم زیبا نیس

      • بدون نام

        چقدر سلیقه ات گنده

    • بدون نام

      طبیعی نبود سوالات بسیار ساده و انتهای دراماتیکش مشکوکه

    • رصا

      گلزار خیلی خیلی هوا شو داشت .چون همه شرکت کنندهارو بشک میندازه ولی این خانم تا میگفت فکرمی کنم گلزار میگفت آفرین یعنی درسته.......

    • فهيمه

      بسیار عالی پاسخ داد و آقای گلزار هم بسیار زیبا برخورد کرد، چقدر خوبه بتونیم تو این زمانه سخت همچین بچه ای تربیت کنیم،برخورد محترمانه با بزرگتر، اعتماد به نفس عالی، رفتار متین و معلومات بالا
      تو دوره ای که همه بچه ها یه گوشی دستشونه و چیزی از حرمت و ادب نمیدونن
      مرحبا بر پدر و مادرش واقعا

      پاسخ ها

      • نـعـیـم

        باش

    • بدون نام

      آفرین،مبارکش باشه

    • بدون نام

      مشکوک چیه.مت همه زودیدم عالی بود.

    • ققنوس

      چرا نباید به این اجرا شک کرد؟! من نه آدن حسودیم نه برام مهمه اما دوست ندارم با شعورم بازی بشه و سناریویی چیده بشه که بخواد منو گول بزنه.
      ۱ سطح معلومات مثل استعداد نیست که بگیم استعداد داشته. باید یا از محیط کسب بشه یا به طور وسیعی مطالعه داشت و این مطالعه هم مستمر و در حد ادراک باشه چون اگه بخاطر شرایط سنی یه چیزایی رو درک نکنیم با مطالعه هم معلوماتمون توی اون بالا نمیره.
      ۲.سطح سوالات در حد سطح سوالات شرکت کننده قبلی نبود.
      ۳.به دون حتی کمی تامل و اضطراب و استرس که برای همه به وجود میاد تا ۷۰ میلیون تومن پیش رفت.
      ۴.با وجود کمک گرفتن از کمک تلفنی و جواب غیر صحیح او با اینکه این فرد جواب سوال رو نمی دونست باز حرف کمک خودش رو قبول نکرد و گلزار خیلی فاحش بهش فهموند گزینه درست رو.
      ۵.تعریف و تمجید گلزار و اصرار او به اینکه دخترها و بانوان هم سهم زیادی در مسابقه دارن قبل از اجرا مسابقه و تعریف های خاص از زنها نشون از یه برنامه ویژه برای این شرکت کننده داشت.
      ۶.پایان منحصر بفرد این مسابقه هم که سناریوی اقای بازیگر را تکمیل کرد.
      تمام این سناریوها رو گلزار و تهیه کننده برای القای این فکر که اولا خیلی مسابقه دست نایافتنی هم نیست چیدن ثانیا برای این سناریو آدم خیلی خاص هم قرار ندادن و از یه فرد ساده استفاده کردن چه بهتر هم اینکه این فرد یه دختر بیست ساله باشد.
      برنامه ای که سود و منفعت آن از طریق پروپاگاندای رسانه ای چند برابر میشود باید هم دست به سناریو سازی کند.

      پاسخ ها

      • مهسا

        آفرین ققنوس گل گفتی، منم باهات موافقم،البته اگه برچسب حسودی و... بهم نچسبونن.با تمام احترامی که برای آقای گلزار قایل هستم ولی پر واضح بود که ایشون غیر از سایر شرکت کننده ها با ایشون رفتار میکردن،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج