۷۹۳۵۳۴
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

فتح‌الله‌زاده: برخی بازیکنان برای شفر بازی نمی‌کنند

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: بی‌ریشه‌های بیرون از گود به استقلال ضربه می‌زنند.

خبر ورزشی: علی فتح‌الله زاده هنوز درست و حسابی وارد قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) نشده بود که با شعار‌هایی که هواداران در حمایت از او سر دادند مجبور به ترک بهشت زهرا شد.

او روز گذشته در این‌باره و اتفاقات دیگر مربوط به تیم استقلال حرف زد. متن حرف‌های مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال را می‌خوانید.

*وقتی دیدم مردم شعار می‌دهند: «مدیر محبوب ما، حاج علی فتح‌ا...» گفتم الان باز هم آن آقایانی که برای خودشان ارزش قائل نیستند و چشم‌شان را می‌بندند و هر حرفی به دهان‌شان می‌آید بیان می‌کنند می‌گویند فلانی آمده و خط داده این را برایش بگویند.

*شرایط استقلال خوب نیست که البته دلایل گوناگونی دارد ولی همه باید دست به دست هم بدهیم و به تیم کمک کنیم تا از این وضعیت رها شده و به روز‌های خوبش برگردد.

*عده‌ای بیرون نشسته‌اند و حرف‌هایی درباره استقلال می‌زنند که پارادوکس‌های زیادی با هم دارند. افرادی که نه ریشه‌ای در فوتبال دارند و نه ارزش پاسخگویی. البته این افراد تافته جدابافته هستند.

*آرشیو مطبوعات ثابت می‌کند هر زمان هر مدیری در استقلال بوده از او حمایت کرده‌ام و الان هم از فتحی حمایت می‌کنم، چون او کمترین تقصیر را در اتفاقات این فصل استقلال دارد.

*همواره در این مدت از شفر حمایت کرده‌ام و بار‌ها گفته‌ام او هیچ گناهی در نتایج تیم ندارد. گناهکاران واقعی کسانی هستند که تیمی که شفر ساخته بود را متلاشی کردند. آن‌هایی که از درخشش استقلالی که الان باید در فینال آسیا بود لرزه بر تن‌شان افتاد و تیم را به حاشیه بردند و نگذاشتند به اوج‌گیری اش ادامه دهد.

*مردمی که مرا به امام زمان (عج) و امام حسین (ع) قسم می‌دهند که به باشگاه برگردم باید بدانند دست من نیست که برگردم. وزارت ورزش و جوانان است که این کار را می‌کند و آن‌ها باید خواسته مردم را ببینند و بشنوند.

*متأسفانه چیز‌های عجیب و غریبی در سبک بازی برخی بازیکنان در ترکیب استقلال می‌بینیم. آن‌هایی که با طنابی به ترکیب و زمین وصل هستند ولی طوری بازی می‌کنند که اگر به این روند ادامه بدهند اسامی‌شان را برای هواداران بیان می‌کنم تا رسوا شوند.

*عده‌ای برای استقلال و شفر خواب‌هایی دیده‌اند و دوست دارند اهدافی که در سر دارند را به قیمت کوچک کردن نام بزرگ استقلال در این تیم پیاده کنند که البته ما هستیم و نمی‌گذاریم. من انسان صادقی هستم و از بیان حقایق هرگز ابایی نداشته‌ام.

*از شفر و بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که به رغم شکست در دیدار با سایپا و حذف از جام حذفی به مراسم پیشکسوت بزرگ استقلال آمدند. جایی که می‌دانستند ممکن است با هواداران عصبانی هم مواجه شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وروجک

      خوب شایدحق با بازیکن ها باشد....چون شماقرارداد دارید میخواهید شفربماند...

    • بدون نام

      آقا یکی اینو بکنه مدیرعامل تا کم نظر بده.

    • بدون نام

      تا امثال همچو تویی هستند محال است استقلال روز خوش ببیند

    • کیسه کش نفهم

      همینم تقصیر وزیر پرسپولیسی است وگرنه چجور واسه برانکو کسی کم کاری نمیکنه؟!

    • بدون نام

      معنی صداقت عوض شده، جالبه هنوز دوران بگم بگم تموم نشده

    • بدون نام

      بدجور دنبال مدیریت

    • بدون نام

      چقدر از خود راضی ، در حالیکه تمان مشکلات استقلال از قراردادهای بالای سقف و چکهای بی محل این آقا شروع شد

    • علی

      کسانی که از تو حمایت میکنند بچه هستند و ساده
      چون نمیدونند تو چقدر فاسدی

    • عبدی

      کاملن دروست میگی درودبرتو

    • بدون نام

      فتل واقعا قباحت داره با این سن و سال پات لب گوره ولی عقده ریاست و حرص و طمع پول بیت المال ولت نمیکنه از آخرت بترس روز حساب باید جواب پس بدی

    • بدون نام

      فتل چرا با این حرفات تخم کینه و نفاق میکاری . همین حالا شرایط استقلال بحرانیه اگر واقعا بازیکنانی را سراغ داری که کم کاری میکنن نام ببر چرا شبهه ایجاد میکنی الان من هوادار به همه بازیکنان شک میکنم بخصوص به چشمی که پرسپولبس بوده و داره عمدا خرابکاری میکنه بخصوص بازی با السد و اخراجش

    • بدون نام

      فتل واقعا که سیاه بازی

    • Mohamad_Talebi

      به نظر من استقلال این فصلم به لطف وزارت ورزش و مدیریت ضعیفش از دست داد در نیم دوم باید انصاری زکی پور نویمایر الحاجی دانشگر محمدی مهر خسروحیدری از تیم برن

    • اس اس

      حاجی از کامنت ها مشخص ک ترسی بجون همه میندازی درود برتو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج