۷۹۳۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۱۰ / ۹ / ۱۳۹۲



فال روزانه ۱۰ / ۹ / ۱۳۹۲

فال روزانه متولدین فروردین

اینکه که امروز اضطراب زیادی در وجود خود احساس می‌کنید، دلیل نمی شود فردا هم همین حالت را داشته باشید. حتی شاید تا انتهای روز هم این حالت ادامه نداشته باشد. راه های زیادی برای آرامش روح وجود دارد. در یک محیط ساکت و آرام بنشینید، چشمان خود را ببندید و نفس های عمیق بکشید. این کار باعث می شود تا حد زیادی استرس شما کاهش یابد و حالتان خوب شود. ملاقات و حضور در جلسه های کاری باعث می شود تا تصمیمات بزرگی در زندگی بگیرید. شما و عشقتان امروز می دانید که باید مسایلی را در رابطه دونفره خود تغییر دهید تا بتوانید در کنار هم احساس شادی را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز رفتارها و تمایلات شما تغییر می کنند. البته گرایشات جدید موردتوجه اطرافیان قرار نمی گیرند. اما اجازه ندهید این مساله باعث شود از علاقه مندی های خود دست بردارید. البته شاید شریک عاطفی شما نیز از این مساله چندان خوشحال نشود و برای مدت کوتاهی شما را ترک کند. برای حفظ رابطه عاشقانه خود بهتر است کارهایتان را کنار بگذارید و برای شام با هم بیرون بروید. اگر مجرد هستید، امروز وارد یک رابطه عاطفی عمیق با فردی می شوید که سراسر زندگی و نگاه شما رابه زندگی تغییر می دهد. شاید خودتان متوجه این تغییرات نباشید اما او زیرکانه این ماموریت را به انجام خواهد رساند.

فال روزانه متولدین خرداد

شعار امروز شما این است: وسایل کهنه را باید رد کرد و وسایل جدید خرید. این طرز فکر به ویژه در مورد دکوراسیون خانه بسیار نمود خواهد کرد. امروز انرژی و هیجان مثبت بالایی دارید. به قدری سرحال هستید که می توانید دکوراسیون همه اتاق های خانه را به تنهایی تغییر دهید. اما بهتر است برای جابه جایی وسایل سنگین از اطرافیان کمک بگیرید. نامزد شما امروز سوپرایز بزرگی برای شما دارد. شاید روز خود را خیلی عادی آغاز کنید، اما بسیار پرهیجان به پایان خواهید رساند. این سوپرایز می تواند نقل مکان باشد. اما از هیچ تغییری نترسید. همه چیز به نفع شما و بهبود رابطه دونفره شما خواهد بود.

فال روزانه متولدین تیر

دندان اسب پیشکشی را که نمی شمارند. این مساله امروز در مورد حالت ها و هیجان های شما مصداق خواهد داشت. امروز هدیه ای دریافت می کنید که بسیار خوشحال کننده است. اما به این فکر نکنید که آیا لیاقت دریافت آن را داشته اید یا نه. هر چه که هست قبول کنید. امروز با فردی که به خوبی او را می شناسید قرار ملاقات خواهید داشت. تازه امروز متوجه می شوید او چه حس عمیقی نسبت به شما دارد. این فرد یا از شهر یا از شرکتی دیگر است.

فال روزانه متولدین مرداد

آیا جزو افرادی هستید که همیشه نگران حساب بانکی خود هستند که تا انتهای ماه دوام نمی آورد یا نمی توانید چک های خود را پاس کنید؟ برخلاف آنچه تصور می کنید، مسایل مالی شما قابل بهبود هستند. به این مفهوم که مراقب خرج های خود باشید اما لازم نیست مدام برای هر مبلغی که هزینه می کنید دلتان بلرزد. خرج های خود را یادداشت کنید تا بتوانید تا اندازه ای از میزان استرس خود بکاهید. امروز احساسات پاک و عمیقی دارید. اگر قرار است امروز فردی را برای نخستین بار ملاقات کنید، هیجانات روحی شما فوران می کند و آشنایی با او باعث می شود تا طرز فکر شما به زندگی تغییر کند.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز بهترین زمان برای دوستی و رابطه با انسان های جدید است. این رابطه می تواند کاری یا احساسی باشد. هر چه که باشد برای شما بسیار خوشایند خواهد بود. با قرار گرفتن در گروه جدیدی از افراد، دوستی های بسیار زیبا با تعدادی از آنها برقرار خواهید کرد. شما امروز عشق و محبت بسیاری از خود بروز می دهید که باعث واکنش های پرمهر اطرافیان می شود. از نظر عاطفی و احساسی، روز پرخاطره ای خواهید داشت. شما و نامزدتان تصمیمات جالبی در رابطه خود می گیرید که هیجان زیادی به زندگی شما می بخشد. اگر با هم برای رسیدن به هدفی برنامه ریزی کرده اید، آن را از بین نبرید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز را به استراحت بپردازید. چرا مرخصی نمی گیرید یا کمی از فشارهای کاری خود کم نمی کنید؟ شاید بهتر باشد خود را با تماشای آثار هنری مشغول کنید یا حتی اگر خودتان هنرمند هستید نیز می توانید اثر هنری جدیدی خلق کنید. درجه خلاقیت و ایده پردازی شما زیاد است و می توانید یک انسان موفق باشید. مهارت و هنر را با هم تلفیق کنید تا شایستگی خود را به اطرافیان نشان دهید. امروز سعی کنید تا حد امکان خود را مهربان و آرام نشان دهید. به ویژه زمانی که تحت فشارهای روحی یا افکار آزاردهنده هستید، لبخند بزنید و با دیگران رابطه خوبی برقرار کنید. این سیاست را در مورد فرد موردعلاقه خود نیز رعایت کند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز برای شما بسیار شاد و دلپذیر سپری خواهد شد. حس کنجکاوی شما امروز بالا است و در ذهن خود می توانید تصویرسازی های واضحی داشته باشید. این حالت برای انجام پروژه های کاری بسیار کاربرد دارد و می تواند در پیشرفت شما نقش مهمی ایفا کند. امروز در زمینه شغلی خود، ایده های بسیار جالبی به ذهنتان خطور خواهد کرد. امروز بیش از هر زمان دیگر مصمم و غیر قابل تغییر به نظر می رسید. اگر در اطراف شما فردی هست که بی گناه مورد حمله نقدها قرار گرفته است، شاید امروز بتوانید کمی مهربان با او برخورد کنید.

فال روزانه متولدین آذر

به نظر می رسد که شما بسیار سخت کار می کنید. آیا فکر نمی کنید لازم باشد کمی استراحت کنید؟ اگر به این روند ادامه دهید ممکن است ناگهان از پای دربیایید. نرمال کار کنید تا ناگهان دچار خستگی روحی و ذهنی نیز نشوید. شاید چند روز استراحت و سفر بتواند موجب تجدید انرژی شما بشود. بهتر است این مدت را در خارج از شهر سپری کنید. شما همیشه شخصیت جذابی دارید. اما امروز بیش از همیشه می درخشید و هیجان و شور دارید به طوری که هیچ کس نمی تواند از تماشای شما دست بردارد. اما اگر می خواهید با فرد موردعلاقه خود رابطه خوبی برقرار کنید باید کمی آرامش داشته باشید.

فال روزانه متولدین دی

بهتر است کمی افق فکری خود را تغییر دهید. خیلی منتظر نباشید تا رویدادها همه چیز را به نفع شما تغییر دهد. خودتان به اندازه کافی بزرگ شده اید و می توانید کارهای لازم برای بهبود شرایط را خودتان انجام دهید. امروز بیش از همیشه مشغله کاری و فکری خواهید داشت. امروز در مورد زندگی عاطفی خود کشف بزرگی خواهید کرد. اگر در مشکل بزرگی گرفتار شده اید یا فاصله فکری عمیقی بین شما به وجود آمده است امروز چیزی همچون معجزه آنها را برطرف می کند و می توانید کارهای لازم را انجام دهید. البته اگر در مورد کارهای خود شک دارید و دودل هستید، آن را انجام ندهید که بدتر می شود.

فال روزانه متولدین بهمن

هر چه بیشتر سعی می کنید مشکلات مالی خود را برطرف کنید، بیشتر با مشکل مواجه می شوید. اگر گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد باید سعی کنید همه را بررسی و بهترین آنها را انتخاب کنید. اگر برای پیشرفت در وضعیت کاری و اوضاع اقتصادی خود عجله دارید، باید تلاش خود را نیز بیشتر کنید. شما و نامزدتان امروز شمشیر را از رو بسته اید و مدام با یکدیگر در حال بحث و دعوا هستید. اما خیلی نگران نباشید این وضعیت خیلی دوام ندارد و خیلی سریع از این فاز ناراحت کننده بیرون خواهید آمد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز از آن روزهایی است که هر چه سعی می کنید مسایل مختلف را شفاف سازی و سوبرداشت ها را برطرف کنید، اوضاع بدتر می شود و حرف های شما پیچیده تر به نظر می رسند. شاید دوست داشته باشید بعدازظهر را در کنار دوستان خود باشید اما می ترسید تا رابطه‌تان با حرف های شما دچار خدشه شود. اما این را بدانید حتی زمانی که روابط اجتماعی شما صفر و بد است نیز دوستانتان دوستتان دارند. امروز این فرصت را می یابید تا با فرد موردعلاقه خود عشق واقعی را تجربه کنید. او امروز شما را هیجان زده و سوپرایز می کند. سرنوشت همیشه به طرز عجیبی خود را نشان می دهد.



فال روزانه 10 / 9 / 1392
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج