۷۹۳۵۹۵
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

خودزنی به سبک استقلالی‌ها

استقلالی ها هنوز در تعویض مشکل دارند و حتی نمی دانند چه بازیکنی را به زمین بفرستند.

ایران ورزشی: ۱۰دقیقه بازی با ۱۰ نفر، البته نه اینکه داور بازی بازیکنی را اخراج کرده باشد، بلکه استقلالی‌ها بازهم در تعویض دچار مشکل شدند و این برای تیمی مثل استقلال یعنی فاجعه.

دقیقه ۲۵ بازی علی کریمی هافبک دفاعی استقلال روی زمین می‌افتد، بازیکنی که معلوم است زودتر از حد معمول و به خاطر شرایط استقلال بازی کرده است، در چنین شرایطی باید سرمربی فورا جانشین او را انتخاب کند، بنا برتصور همگان و تعویض‌های تکراری که می‌شود به نظر می‌رسید که نویمایر به زمین مسابقه می‌آید، اما این اتفاق نیفتاد،

انگار مربیان استقلال دچار سردرگمی شده بودند و خودشان نمی‌دانستند چه کسی را باید درون زمین بفرستند، کولی لیست استقلال را در دست گرفته، شفر به این طرف و آن طرف نگاه می‌کند و طاهری هم دست نویمایر را گرفته تا صحبت‌های شفر را به او انتقال دهد،

اما بازیکن تعویضی شخص دیگری است، یکدفعه به آذری می‌گویند خودت را گرم کن، مسلم است که در چنین شرایطی بازیکن تعویضی باید خودش را برای حضور در بازی گرم کند، این گرم کردن نزدیک ۱۰ دقیقه طول می‌کشد و سرانجام دقیقه ۳۵ آذری به زمین مسابقه می‌ رود.

خودزنی به سبک استقلالی‌ها

یعنی بدون این که بازیکنی از زمین اخراج شده باشد، استقلالی‌ ها خودزنی کرده و به خاطر فقط بی برنامگی با یک یار کمتر مقابل مشاین سازی بازی کردند، در این دقایق البته می توانست اتفاقات بدی بیفتد و به دلیل حضور نداشتن هافبک دفاعی استقلال این تیم یک گل بخورد.

استقلالی ها خوش شانس بودند که این برنامه گی سرانجام تلخی برایشان نداشت اما این نکته برای چندین بار برای مخاطب تداعی کرد که استقلال برنامه درستی برای بازی ها ندارد، این برای نخستین بار نیست که استقلال در بازی ها به هنگام تعویض دچار مشکل می شود در بازی های قبل حتی شفر یادش رفته بود که سه تعویض را انجام داده و درصدد بود تعویض چهارم را انجام دهد که دستیاران او این مساله را گوشزد کردند،

این مقدار بی برنامه گی و سردرگمی از تیمی به بزرگی استقلال با داشتن مربی آلمانی بعید و دور از ذهن است.

آلمانی ها به نظم مشهور هستند و طبعیتا انتظاری که از شفر می رود این است که نظم تیم استقلال حداقل بالا باشد اما در طول بازی ها این نظم از استقلال دیده نشده است. نکته دیگر این است که بنا به گفته کارشناسان واقعا استقلال دچار بی برنامه گی است و در زمین بازیکنان استقلال سردرگم هستند.

تغییر دائمی ترکیب استقلال هم خودش معضلی است که شفر انجام می دهد و نوع برخوردش با مسائل چیزی شبیه منصوریان است، در این آشفته بازار استقلال و مسائل حاشیه ای که هر روز گریبان تیم را می گیرد این نکات ریز و درشتی هم پیش می آید نکات منفی تیم را تکمیل می کند.

ضربه خوردن استقلال از نکات منفی را می توانستی در نوع شروع کردن بازی توسط این تیم ببینی، استقلال حداقل 20دقیقه اول بازی سردرگم بودند و اگر بازیکنان مشاین سازی کمی باهوش تر عمل می کردند، استقلال در همان دقایق اولیه قافیه را در بازی با این تیم باخته بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هر چه.برانکو بکه..

      شوفررررررر دیوانه خخخخخخخخ

    • هالو

      چقدر
      متن غلط املایی و نگارشی داره آدم خسته میشه مطلبو بخونه

    • بدون نام

      آقا بازیکن وقتی در حد تیم نیست معلومه که مربی نمیدونه چکار کنه!! آخه کدومشون خوب درخشیدن که مربی به ترکیب اصلی دست پیدا کرده باشه! ّبازیکن بازیکن نیست.

    • بدون نام

      اینم تقصیر وزیر ورزشه

    • حمید

      فعلا کیسه ها نمی دونن گناه باختاشون و گردن کی بندازن گیر دادن به وزیر ورزش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج