۷۹۳۸۳۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

احمدی: اکثر تیم‌ها به داوری‌ها معترض هستند

رحمان احمدی، دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: شکست ما برابر سپیدرود با اشتباه عجیب داور رقم خورد و به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم.

خبرگزاری تسنیم: رحمان احمدی درباره بازی پارس جنوبی جم برابر سپیدرود که با شکست این تیم به اتمام رسید، گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و هدف‌مان هم این بود که برنده از زمین خارج شویم. در طول بازی هم چند فرصت خوب داشتیم که متأسفانه تبدیل به گل نکردیم و البته مسئله مهم این بود که روی یک پنالتی نادرست بازی را واگذار کردیم. هیچ‌کس انتظار نداشت داور در آن صحنه برای تیم میزبان پنالتی بگیرد، ولی این تصمیم عجیب گرفته شد و همه چیز را تغییر داد.

وی ادامه داد: اشتباهاتی که نتیجه بازی را تعیین می‌کند واقعاً ناراحت‌کننده است و می‌تواند در سرنوشت قهرمانی، کسب سهمیه، سقوط و مسائل دیگر تعیین‌کننده باشد. چرا ما باید با یک پنالتی نادرست بازنده شویم؟ شما می‌توانید فیلم بازی را ببینید که هیچ خطایی رخ نداد، اما نمی‌دانم داور چگونه در آن صحنه پنالتی گرفت.

ما در چند بازی دیگر از جمله بازی با پدیده و صنعت نفت هم از داوری ضرر کردیم و چقدر باید این شرایط را تحمل کنیم. الان شرایط طوری شده است که اکثر تیم‌ها به داوری معترض هستند و فدراسیون فوتبال و کمیته داوران باید این موضوع را به صورت جدی بررسی کند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص بازگشت به ترکیب اصلی و اینکه در بازی بعدی باید مقابل پیکان تیم سابقش قرار بگیرد، تصریح کرد: من در ابتدای فصل مصدوم بودم که گوهری درون دروازه قرار گرفت و عملکرد خوبی هم داشت. در جام حذفی هم بازی کردم و با صلاحدید کادر فنی در این بازی هم به میدان رفتم. بازی بعدی ما هم با پیکان است که البته تقابل با این تیم برایم حساسیت خاصی ندارد. مسئله مهم این است که بتوانیم در این بازی خانگی سه امتیاز را بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی تر از آبی

      به جز لنگی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج