جاباما
۷۹۳۸۴۱
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

احتمال خرید نفت ایران توسط غول انرژی ایتالیا

مهر به نقل از رویترز نوشت: سخنگوی انی(غول انرژی ایتالیا) اعلام کرد: انی در حال بررسی قوانین تحریم‌های ضد ایرانی است تا ببینند امکان استفاده از نفت خام ایران در منابع تأمین نفت خود، وجود دارد یا خیر؟

مهر به نقل از رویترز نوشت: سخنگوی انی(غول انرژی ایتالیا) اعلام کرد: انی در حال بررسی قوانین تحریم‌های ضد ایرانی است تا ببینند امکان استفاده از نفت خام ایران در منابع تأمین نفت خود، وجود دارد یا خیر؟

سخنگوی شرکت انی، به عنوان غول انرژی ایتالیا، اعلام کرد: این شرکت در حال بررسی قوانین تحریم‌های ضد ایرانی است تا ببینند امکان استفاده از نفت خام ایران برای ایجاد انعطاف پذیری بیشتر در منابع تأمین نفت خود، وجود دارد یا خیر.

وی گفت: این شرکت در حال بررسی دقیق قوانین مربوط به تحریم ایران است تا مشخص شود آیا امکان این وجود دارد که از نفت ایران، برای تنوع‌بخشی در منابع تأمین نفت خود در آینده استفاده کند یا خیر.

سخنگوی شرکت انی ادامه داد: شرکت انی در ارتباط با تحریم‌ها و قوانین مربوط به آن، کاملا به تصمیمات جامعه بین‌المللی احترام می‌گذارد.

ایالت متحده از روز دوشنبه تحریم‌های جدیدی را بر ضد بخش‌های نفتی و بانکی ایران اجرا کرده است. در این میان، هرچند ایالات متحده موقتا معافیت‌هایی را به ۸ کشور خریدار بزرگ نفت ایران، شامل چین، هند، ایتالیا، یونان، ژاپن، کره جنوبی، تایوان و ترکیه، اعطا کرده است تا آنها بتوانند به خرید نفت خود از ایران ادامه دهند.

انی همچنین گفت که در حال حاضر در ایران حضور ندارد و تاثیر کلی معافیت اعطا شده به ایتالیا بر تجارت این شرکت بسیار محدود است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی تر از آبی

      به ما چه می رسه؟ این همه درس خواندیم بیکاریم

    • بدون نام

      بزک نمیر بهار میاد،کمبزه با خیار میاد.

    • بدون نام

      کم کم اونم میکش کناردلتون خوش شتردرخواب بیندپنبه دانه گهی لق لق کندگه دانه دانه ...

    • محسن

      نفت ارزان ایران مفت چنگ شرکتهای بزرگ....

    • آ زاد

      مگه اون موقع که برجام اجرائی شد و بالاتر ین فروش نفت را داشتیم مردم سودی بردند،فقط دزدی بیشتر ،اختلاس بیشتر،و بخشش به دیگر کشور ها بشتر،و مردم در فقر بیشتر؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج