جاباما
۷۹۳۸۵۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

روانخواه: فقط شفر می‌تواند استقلال را نجات دهد

عضو کمیته فنی استقلال می گوید آبی های تهرانی نسبت به پرسپولیس، سایپا و پدیده بازیکنان بهتری دارند.

ورزش سه: امیدرضا روانخواه عضو کمیته فنی و پیشکسوت استقلال درباره آخرین شرایط آبی پوشان و وضعیت شفر صحبت های جدیدی را مطرح کرد. روانخواه در واکنش به این سوال که آیا صحبت کردن درباره رفتن یا ماندن شفر در این مقطع، درست است، گفت: مردم شاید این حرف ها را بزنند اما هیچ پیشکسوت و عضو حاضر در باشگاه نمی تواند این موضوع را مطرح کند. این کار اصلا حرفه ای نیست و هر زمان که لازم باشد، ایشان می رود.

وی افزود: در جلسه کمیته فنی در این باره صحبت کردیم. همه می دانیم که استقلال ۵-۶ بازیکن کلیدی را از دست داده و این موضوع تبعات دارد. تبعات این اتفاق نیز اکنون رخ داده است؛ استقلال از جام حذفی و لیگ قهرمانان حذف شد و در لیگ برتر نیز نتیجه نگرفته است. همواره عقیده دارم تغییر نسل در فوتبال نباید تا این اندازه هزینه بر باشد و اکنون باید قبول کنیم امثال ابراهیمی رفتند و به دنبال ایجاد یک شرایط خوب در تیم باشیم.

روانخواه صحبت های خود را اینگونه ادامه داد: فقط و فقط یک مربی خوب می تواند این کار را انجام دهد. هواداران و پیشکسوتان استقلال می دانند که نتیجه گیری فصل گذشته را مدیون شفر هستند. شفر بدترین استقلال را تحویل گرفت و بهترین تیم را تحویل داد و خود را ثابت کرده است. شرایط فعلی خوب نیست اما شفر باز هم می تواند زمان داشته باشد تا تیم را تغییر دهد. در شرایط فعلی نیز هیچکس بهتر از شفر نیست و ایشان باید بماند و تیم را به شرایط خوب برساند.

عضو کمیته فنی استقلال اما رویکرد انتقادی نیز نسبت به شفر دارد؛ او در این باره گفت: از شفر اما انتقاد دارم. تیم باید رو به رشد باشد و عملکرد فنی خوبی داشته باشیم اما تیم فراز و نشیب دارد و باید این موضوع بررسی شود. در فوتبال وقتی نتیجه می گیریم همه چیز خوب است و وقتی نمی بریم، دشمن زیاد است. شفر بهتر از هر فردی می داند که اگر بتواند روند استقلال را بهبود ببخشد، با تیم ادامه خواهد داد و در غیر این صورت، تبعات این موضوع مشخص است.

وی ادامه داد: استقلال یک پیش فصل بد داشته است. بازیکنها در پیش فصل شرایط بدنی برای یک فصل را تامین می کنند و پیش فصل فرصت خوبی است که سرمربی بتواند ذهنیت تاکتیکی خود را جا بیندازد. استقلال یک پیش فصل بد داشته و وارد مسابقات شده است. خیلی سخت است که پیش فصل بد به فصل خوب برسد. مگر اینکه شما یک نیم فصل خوب داشته باشید و سپس به نیم فصل دوم خوب تبدیل کنید.

روانخواه در بخش بعدی صحبت های خود، اضافه کرد: برای نتیجه گرفتن باید برنده بود، برای برنده بودن باید گل زد و برای گل زدن باید موقعیت داشته باشیم. موقعیت با ضربات ایستگاهی که شانس در آن دخیل است یا با اشتباه و یا با برتری تاکتیکی رخ می دهد و ما باید برتری تاکتیکی داشته باشیم که استقلال در این موضوع مشکل دارد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال ابزار لازم را برای این تحول در اختیار دارد، عنوان کرد: استقلال بازیکن زیاد از دست داده اما همین حالا از نظر مهره از پرسپولیس، پدیده و سایپا بهتر است. استقلال دو دروازه بان بسیار خوب، هافبک های عالی و مهاجمان خوبی داریم. استقلال تبریزی حضور دارد که چند سال نفر اول تیم ذوب آهن بود. طارق هنوز نتوانسته تاثیر گذار باشد اما بسیار با کیفیت است.

اسماعیلی، چشمی، صیادمنش، قائدی، علی کریمی، حیدری و منتظری در این تیم حضور دارند. باید کاری کنیم که این بازیکنان خوب، کارایی داشته باشند و این کارایی از شخصیت آنها باز می گردد. این کارایی از شخصیت بازیکنان و کارهای فنی به وجود می آید که وظیفه سرمربی است و به همین دلیل انتقادات به سرمربی باز می گردد.

روانخواه در بخش پایانی صحبت های خود، اضافه کرد: در حال حاضر تنها کسی که می تواند استقلال را نجات دهد، شفر است. ایشان فصل گذشته این کار را انجام داد و امیدواریم امسال نیز این کار را انجام دهند. به طور مثال از ما می خواهند در کمیته فنی به ایشان دستیار معرفی کنیم و اما تا زمانی که خود نخواهد، این اتفاق رخ نمی دهد و ما در جزییات دخالت نخواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظرم شفر نمی تونه تیمو جمع کنه باید به فکر یه مربی دیگه باشن حداقل برا سال دیگه

    • بدون نام

      به نظرم شفر نمی تونه تیمو جمع کنه باید به فکر یه مربی دیگه باشن حداقل برا سال دیگه

    • پرسپولیسیم

      خخخخ بابای شوفر هم نمیتونه چه برسه به این سوت بلبلی

    • بدون نام

      قبلنا علی چگوز دوای درد آبی بود که خخخخخخخخخخ

    • کیسه جانم باافتخارقهرمان دسته سوم کشوری

      نه باباشوفرتون دست فرمون نداره که

    • بدون نام

      ای خدا ازدست این کیسه کشهای نفهم به کجا پناه ببریم این احمقم شده مدیرفنی بعدش میگه پارسال شفر کیسه رو نجات داد خب الاغ اینکه ازاول فصل بوده تازه وگله گله هم بازیکن اورد خودتم اقرار میکنی که بازیکناتون بهتراز هرتیمین پس نافهم معلوم میشه که مشکل ازشوفره نه چیز دیگه بابا بگید دانش نداره تمام یه کفتربازه با اون سوت زدناش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج