جاباما
۷۹۳۸۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاج: موافق افزایش قیمت بلیت فینال آسیا نبودیم

رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید این فدراسیون همچنان برای برگزاری بازی دوستانه ملی با مشکلاتی مواجه است.

ایسنا: مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال با بیان این که مشکلاتی برای هماهنگی بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال دارند، گفت: این مشکلات از گذشته وجود داشته و نمی‌توانیم با تیمی بهتر از ترینیداد و توباگو بازی کنیم. ما تاکنون خیلی خوب پیش رفتیم و نسبت به کشورهای متمول در شرایط بهتر هستیم. بهترین تیم آسیا هستیم و امیدواریم با همین بضاعت قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که با افزایش قیمت بلیت دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا موافق نبود، گفت: با وجود مخالفت ما، سازمان لیگ با افزایش قیمت موافقت کرد. شورای تامین هم این موضوع را پذیرفته بود.

وقتی سایت را باز کردیم، متوجه شدیم تعداد زیادی پیام برای ما آمده که حاکی از وجود مشکل در سایت بلیت فروشی است. از گرشاسبی خواستم به فدراسیون بیاید و او هم به همراه مسئول بلیت فروشی به جلسه آمد و گفت تاکنون ۳۵ هزار بلیت فروش رفته است. به آنها تاکید کردم که سایت را باز کنند تا مردم راحت‌تر بلیت بخرند.

تاج با اعلام رضایت از تجهیز و آماده سازی ورزشگاه آزادی گفت: محل اهدای جوایز از زمین به روی جایگاه منتقل شده و این محل به خوبی آماده اهدای جام تیم قهرمان است. بعد این بازی هم محل اهدای جام حفظ می‌شود تا در مسابقات آتی هم جام قهرمانی را در همین محل اهدا کنیم.

او درباره مهمان‌های ویژه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: از یوفا و فیفا و هیات رئیسه AFC مهمان‌هایی در تهران حضور خواهند داشت که در راس آنها شیخ سلمان به تهران می‌آید. همچنین جلسه کمیته مسابقات AFC در تهران برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج