جاباما
۷۹۳۹۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرزبان: درگیری با فراهانی را تکذیب می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درگیری با میلاد فراهانی گلر تیمش را تکذیب کرد.

ورزش سه: علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد اخبار منتشر شده در مورد درگیری او با میلاد فراهانی گلر تیم و اخراجش از تیم، توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می خوانید.

درگیری با فراهانی را صد در صد تکذیب می کنم

نه این مسئله (درگیری با میلاد فراهانی) را صد در صد تکذیب می کنم. فقط صحبتی بود که با هم داشتیم در مورد مطالباتی که از باشگاه دارد. میلاد نسبت به این مسئله اعتراض داشت و به من گفت برای بازی با استقلال خوزستان همراه تیم می آید ولی بعد ساکش را برمی دارد و به خانه می رود؛ ولی ما برای اینکه احساس تیمی از بین نرود، او را از لیست بازی با استقلال خوزستان بیرون گذاشتیم و در جلسه ای که امروز داشتیم قرار شد که با هم دیگر کار نکنیم.

خبر درگیری با میلاد کار دروغگوهای بزرگ است

قبل از بازی با استقلال فراهانی را همراه تیم نبردیم، چون احساس تیمی را به هم می زد. مقصر هم خود میلاد نبوده. این اتفاقات معمولا در فوتبال رخ می دهد، ولی درگیری اصلا نبوده و کسانی که این حرف ها را می زنند، دشمن انسانیت و دروغگو های بزرگ هستند.

احساس تیمی ما فوق العاده شده

روند خوب و رو به رشدی داریم. احساس تیمی ما فوق العاده در حال قوی شدن است. بعد از بردی که داشتیم، احساس هواداران هم بسیار بهتر شده است و این احساس به وجود آمده که بازیکنان می توانند بازی ها را ببرند.

می دانیم چه بازی سختی در پیش داریم

الان صبح و بعد از ظهر کار می کنیم. بازی با صنعت نفت آبادان یک دربی بسیار سخت در خوزستان است؛ تیم نفت آبادان هم تیمی است که فقط دو بار باخته. آنها تیم قدرتمندی هستند و بازیکنان بسیار خوبی دارند. می دانیم بازی سختی داریم ولی برای فرار از بحران به سه امتیاز نیاز داریم و با تمام توانمان وارد می شویم.

خوشحالم تیمم بردن را یاد گرفت

نیاز به یک سری تغییرات داریم؛ چند بازیکن مصدوم و باید یک سری تغییرات روی نیمکت خود داشته باشیم. خدا را شکر خیلی خوشحالم از بردی که به دست آوردیم؛ خوشحالم برای تیم که بردن را یاد گرفت و ۹۰ دقیقه مبارزه بی امان داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج