۷۹۴۱۵۳
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

سرتیپ شکارچی: آمریکا قدرت مقابله با ما را ندارد

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی ها دیگر قدرت مقابله مستقیم با ما را ندارند.

خبرگزاری ایسنا: سرتیپ ابوالفضل شکارچی در مراسم چهلم شهدای حمله تروریستی ۳۱ شهریور اهواز که صبح امروز در مسجد حضرت جواد الائمه (ع) اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان سرزمین ویژه ای است. سرزمینی که بخشی از تاریخ انقلاب با آن پیوند خورده است.

وی افزود: اگر ما در صدها کیلومتر دورتر دشمن را زمین گیر کرده ایم، آموزش این مقاومت از این سرزمین شروع شده است. واقعیت این است که خوزستانی باید به خود ببالد که از پس چنین انقلاب عظیمی برآمده و در این خصوص سرافراز بوده است.

شکارچی افزود: آمریکایی ها برای حضور در ایران سه برابر حقوق خود در آمریکا را دریافت می کردند. در واقع این افراد در ایران علاوه بر دریافت حقوق خود و حق ماموریت، مبلغی را به عنوان حق حضور در کشور وحشی ها دریافت می کردند.

مسئول کشور ما پول نفت ما را به عنوان حقوق سوم این افراد به آن ها می داد. اما امروز می بینیم آمریکایی ها میلیاردها دلار هزینه می کنند تا به نیروهای خود برای ماندن در اطراف کشور ایران روحیه بدهند.

وی گفت: به همین دلیل است که آمریکایی ها تلاش می کنند هزینه های خود را از کشورهای حاشیه خلیج فارس تامین کنند، چرا که آمریکایی ها دیگر کم آورده اند و نمی توانند روی پاهای خود بایستند.

آن ها فکر می کردند با اسرائیل برای تصرف و تسلط بر منطقه به قله قدرت رسیده اند اما می بینیم که رژیم صهیونیستی حالا دارد پایگاه های خود را در مرزها تعبیه می کند، یعنی هدف او امروز مراقبت از خودش است و همه سنگرهای مستحکم آن ها فرو ریخته است.

آن ها راهکارهای خود را تغییر داده اند. امروز دیگر به این نتیجه رسیده اند که نمی توانند به طور مستقیم در برابر ما قرار گیرند.

شکارچی خاطرنشان کرد: آن ها قدرت مقابله با ما را ندارند. بنابراین راهی ندارند جز اینکه کشورهای اسلامی را به جان هم بیندازند. این کار را از طریق دولت هایی مانند آل سعود و آل خلیفه که به طور مستقیم با جمهوری اسلامی دشمنی می کنند انجام می دهند.

این دولت ها به ظاهر مسلمان هستند اما در باطن همان مشی صهیونیست ها را دارند و مسلمان ها را قتل عام می کنند. بنیان این تفکر از صدر اسلام نهاده شده است.

وی ادامه داد: این تفکر همان تفکری است که ۲۵ سال امام اول شیعیان را خانه نشین کرد. همان تفکری است که بر اساس آن به امام حسن مجتبی (ع) سم خوراندند، پهلوی حضرت فاطمه(س) را شکستند، امام رضا(ع) را به شهادت رساندند و...، این وقایع در اسلام چیز جدیدی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امممامممما

      درود بر مردان ارتش و سپاه که جان خود را برای ایران به خطر انداختن .
      دلاوران مردم ایران را سر بلند کردین آفرین.

    • بدون نام

      احسنت

      پاسخ ها

      • پوری

        درودبرسرتیپ دلاور
        خداقووت سرتیپ
        حرف دلمون زدی که ۴۰سال پیش فریادمیزدیم که آل سعود وهابی نوجه ی آمریکاست ....مرگ برآل سعود

    • بدون نام

      اصلا توان مقابله ندارد فعلا که دلار ۷ تومانی شده ۱۵ تومان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج