۷۹۴۱۹۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نیمار: داور بازی با ناپولی به من بی‌احترامی کرد

نیمار بعد از تساوی ۱-۱ تیمش PSG در مقابل ناپولی از داور بازی، بیورن کویپرز که در دقیقه‌ی ۹۰ به او کارت زرد نشان داده بود به شدت انتقاد کرد و او را به بی‌احترامی به خود متهم کرد.

ورزش سه: نیمار بعد از تساوی ۱-۱ تیمش PSG در مقابل ناپولی از داور بازی، بیورن کویپرز که در دقیقه‌ی ۹۰ به او کارت زرد نشان داده بود به شدت انتقاد کرد و او را به بی‌احترامی به خود متهم کرد.

نیمار که دیشب یکی از بهترین بازیکنان PSG در میدان بود بعد از پایان ۹۰ دقیقه‌ی وقت قانونی بازی و در وقتهای اضافه درحالیکه منتظر بود تا یک ضربه‌ی آزاد را شلیک کند از طرف داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد. نیمار در حالیکه منتظر زدن ضربه‌ی ایستگاهی بود با اشاره به کویپرز فهماند که بازیکنان ناپولی فاصله‌ی قانونی را رعایت نکرده‌اند.

اما چیزی نگذشت که داور مسابقه به وینگر PSG به دلیل جر و بحث کردن با داور کارت زرد نشان داد. نیمار هم با تشویقی کنایی و همراه با نیشخند واکنش خود را به این حادثه نشان داد.

PSG در نهایت نتوانست گلی به ثمر برساند و نتیجه‌ی بازی با تساوی به پایان رسید. نیمار بعد از بازی از کارت زردی که دریافت کرده بود ناراحت و عصبانی بود و خطاب به خبرنگاران گفت:" داور حرفی به من زد که نباید می‌زد. او به من بی‌احترامی کرد".

گل تساوی ناپولی از روی یک ضربه‌ی پنالتی جنجالی بدست آمد و بازیکنان پاری سن ژرمن معتقد بودند خوزه کایخون قبل از آنکه در محوطه‌ی جریمه روی زمین بیفتد، در آفساید قرار داشته است. اما پنالتی پابرجا ماند تا اینسینیه توپ را گل کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

برنات در نیمه‌ی اول گل اول بازی و پاری سن ژرمن را به ثمر رسانده بود. توماس توخل سرمربی PSG بعد از بازی گفت:" پنالتی ناپولی روی موقعیتی بدست آمد که قبل از آن آفساید بود. از این گذشته داور باید یک پنالتی به نفع ما می‌گرفت. اگر این دو تصمیم به درستی اتخاذ می‌شد نتیجه‌ی بازی به کلی تفاوت می‌کرد. ولی با اینحال ما باید نتیجه را همینطور که هست بپذیریم و به بازی‌های بعدی فکر کنیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لنگ فروش

      گهی زین به پشت و گهی پشت به زین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج