۷۹۴۲۸۷
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

یکی از بیماری‌های استقلال «خبرچینی» است

پیشکسوت آبی پوشان می‌گوید: استقلال بیمار است و باید اول بیماری این تیم شناخته شود و سپس آن را درمان کنند. یکی از بیماری‌های این تیم وجود خبرچین در آن است.

خبرگزاری مهر: محسن گروسی پیشکسوت آبی ها اظهار داشت: متاسفانه بازی آخر استقلال را به دلیل مشغله کاری ندیدم اما با جدیت پیگیر این تیم هستم. شرایط در تیم متاسفانه چندان تعریف ندارد و این روزها حاشیه‌ها از متن به مراتب بیشتر است. حاشیه در تیم آنقدر زیاد هست که حتی کار به تنبیه روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی می کشد.

وی افزود: من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که منتهی به تنبیه چشمی و اسماعیلی شد، اما به اعتقاد من اگر هم قرار بود تنبیهی صورت گیرد باید این دو بازیکن را از نظر مالی جریمه می‌کردند نه این که تیم را از خدمات آنها محرم کنند. با این تنبیه قبل از هر چیز تیم ضربه خورد و احساسات هواداران جریحه دار شد.

مهاجم پیشین آبی پوشان بین داشت: یکی از مشکلات آبی پوشان این است که در این تیم جاسوس و خبرچین وجود دارد که باوجود بسته بودن تمرینات اخبار آن با جزییات به بیرون درز پیدا می‌کند. مدیران استقلال باید با این مقوله برخورد کنند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: یکی از معضلاتی که استقلال در این فصل با آن دست به گریبان است، فقدان یک بازیکن بزرگ با ویژگی‌های رهبری در داخل زمین است. همه تیم‌های بزرگ که مدعی هستند باید یکی دو بازیکن با این ویژگی داشته باشند که بتوانند بحران‌های داخل زمین را حل کرده و تیم شان را در طول نود دقیقه رهبری کنند.

گروسی تصریح کرد: شفر از ابتدای حضورش در ایران هنوز با چنین بحرانی مواجه نشده بود و به فضای چنین چالشی را احساس نکرده بود. شفر نمی دانست فوتبال در ایران بی رحم تر از آلمان و اروپا است و از تیم فقط برد و نتیجه می‌خواهند و دیوار مربی هم همیشه از سایرین کوتاه تر است. این وظیفه مشاوران ایرانی، دستیارانش و از همه مهمتر کمیته فنی است.

وی خاطرنشان ساخت: این جمله کلیشه‌ای را من هم تکرار می‌کنم که وظایف کمیته فنی خیلی مهم است. شفر باید به کمیته فنی‌اش اعتماد کند و از نظرهای آنها استفاده کند. اعضای کمیته فنی انسانهایی بزرگ با جایگاه‌های بلندی هستند که اغلب آنها قابلیت سرمربیگری استقلال را هم دارند. پس شفر باید قدر این بزرگانی که در کنارش هستند را بداند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرادکچل

      بندازین گردن خبرچین.

    • کاردوک

      کیسه رو.
      فکر کرده کارتن فوتبالیستاس مثلا دار و دسته کاکرو و واکاشیزوما میان از سوباسا اینا جاسوسی میکنن یا یکی واسشون خبر میبره که کیسه اینا قراره با هر تیمی که بازی کردن بهش گل بزنن بعد اونام با خبر میشن و کیسه دیگه نمیتونه گل بزنه.
      دیگه هیچی نمونده بگن . خیلی خوبن ناموسن. وزیر و فدراسیون و داور و زمین ای اف سی و فیفا و .... و حالا جاسوسا مقصر کیسن ، مگر نه الان صدر بود و هیج ربطی هم به بازیکنای چلاق و مربی قشنگشون نداره.

    • ناشناس

      راست میگه! شفر خودش ۲ دستی این ۲ را خط زد و استقلال را حذف کرد!!!!

    • ناشناس

      تا اونجا که من میدونم دیگه خبری از چینی نیست و اون با منصوریان از استقلال رفته! چرا دوباره میخان برن سراغش!!!

    • ناشناس

      تا اونجا که من میدونم دیگه خبری از چینی نیست و اون با منصوریان از استقلال رفته! چرا دوباره میخان برن سراغش!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه همینه چینی نه خبرچینی بابا تورو خدا در مورد فوتبال حرف نزنید فقط کری چیزی تو چنته ندارید

    • بدون نام

      خیلی خندیدیم.کمیته فنی همشان لیاقت سرمربیگری رادارند!!!اره دیگه لیاقت تیم کیسه بیشتر از این نیست.که روانخواه سرمربیگریش باشد.

    • بدون نام

      اخر خنگ های کیسه کش.چگونه شفر با ان همه قدمت مربیگری ان هم در آلمان .به حرفهای امثال روانخواه ومظلومی و.......توجه میکنه ونکاتی که این بی مخ ها میگن بکار میبره.اصلا خودتان به این توجه کردین فقط شفر میگه دل اینها را نشکنم ودر جلسه شان شرکت میکنه ولی در دلش به حرفهایشان میخنده.

    • حسین

      استقلال که عمری هست بیماره.

    • حسین

      استقلال که عمری هست بیماره.

    • حسین

      استقلال درمجموع بیمار هست، از گذشته تا کنون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج