جاباما
۷۹۴۴۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

توضیح درباره روابط شخصیت‌های «بازی نقاب‌ها»

تهیه‌کننده مجموعه‌ «بازی نقاب‌ها» درباره‌ روابط شبهه‌انگیز دو شخصیت اصلی این سریال و همچنین در پاسخ به انتقادهایی مبنی بر کمرنگ شدن آداب و رسوم ترکمن در این مجموعه توضیحاتی ارائه کرد.

ایسنا نوشت: تهیه‌کننده مجموعه‌ «بازی نقاب‌ها» درباره‌ روابط شبهه‌انگیز دو شخصیت اصلی این سریال و همچنین در پاسخ به انتقادهایی مبنی بر کمرنگ شدن آداب و رسوم ترکمن در این مجموعه توضیحاتی ارائه کرد.

علی مهام تهیه‌کننده سریال «بازی نقاب‌ها» در گفت‌وگویی با اعتقاد بر اینکه بین دو شخصیت اصلی این داستان (آلما و یاشار) رابطه سالمی برقرار است، درباره دلایل آن توضیح داد: یکی از دلایل مهمی که کاراکتر آلما و یاشار با توجه به اینکه یاشار ازدواج کرده است، اما آنها باز هم تمایل دارند همدیگر را ببینند، این است که برای هر دو آنها این ازدواج غیرقابل قبول و دور از ذهن بوده است.

توضیح درباره روابط شخصیت‌های «بازی نقاب‌ها»

کاراکتر یاشار با نزدیک شدنش به شخصیت آلما، درواقع می‌خواهد علت ازدواجش را توضیح دهد و توجیه کند؛ اینکه ازدواجش به ناچار و به خاطر یک‌سری از شرایط بوده که نمی‌تواند به او بگوید. از سوی دیگر آلما هم درصدد است بفهمد چرا این ازدواج شکل گرفته آن هم بدون اینکه او متوجه شود. او می‌خواهد بداند آن همه عشق و علاقه چه شده که این اتفاق افتاده است.

مهام با بیان اینکه موسیقی در فیلم و سریال و یا کلا در هنر تصویری و نمایشی به برانگیخته شدن احساس در مخاطب کمک می‌کند، درباره‌ موسیقی سریال «بازی نقاب‌ها» گفت: موسیقی همیشه در زندگی ما بوده و هست و خواهد بود و لالایی مادر جزء اولین موسیقی هاست که ما می‌شنویم. در این سریال هم موسیقی ترکمنی به اندازه اسب، آداب و سنت، جزء لاینفک زندگیشان است و جایگاه خاص خود را دارد. اما با توجه به اینکه این سریال از رسانه‌ای مثل تلویزیون پخش می‌شود و مخاطب عام دارد طبیعی است که ما باید ذائقه عام را در نظر داشته باشیم. هدف موسیقی این مجموعه برانگیختن احساسات مخاطب است.

تهیه‌کننده «بازی نقاب ها» خاطرنشان کرد: دوست داریم بینندگان ما از هر قشر و طبقه‌ای با این قصه ارتباط برقرار کنند و احساس نزدیکی کنند و این در حقیقت تلاش برای ایجاد پیوند بین همه اقشار جامعه است.

مهام همچنین در پاسخ به انتقادهایی مبنی بر کمرنگ شدن آداب و رسوم ترکمن در این مجموعه توضیح داد: برخی اعتراض می‌کنند که چرا همه آداب و رسوم ترکمن را در سریال نشان نداده‌اید. طبیعی‌ است که در یک سریال ما تنها می‌توانیم بخشی از آداب و رسوم را نشان دهیم ضمن اینکه ما در این سریال نمی‌خواهیم تنها سنت‌ها را نشان دهیم. این اثر داستانی است و قصه ما گنجایش نشان دادن همه آداب و رسوم آنها را ندارد.

تهیه‌کننده «بازی نقاب‌ها» در پایان درباره سرنوشت دو شخصیت این مجموعه یادآور شد: در سریال دیدیم که شخصیت یاشار از بچه‌دار شدنش گذشت زیرا نمی‌خواست از خودش نسلی باقی بماند که بیشتر موجب کدورت‌ها و اختلافات شود و علاوه بر آن کاراکتر آلما به خاطر بیماری قلبی‌اش اگر بچه‌دار شود خودش یا بچه می‌میرند. یاشار هم به خاطر علاقه‌ای که به آلما داشت خودش را عقیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رصا

      سریال جالبیه اما بیخودی کشش میدن

    • آتوسا

      بین این همع سریال های آبکی و حال به هم زن (چندش) این چند وقت، فقط همین بازی نقاب ها ارزش دیدن داره. دمشون گرم همه بازیگرا و عوامل این سریال همشون عالین...

    • بدون نام

      سریال بسیار عالی درجه یک است بازیگراهم عالی هستن اداب رسم ترکمن بسیار دوست دارم باتشکر از عوامل سریال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج