۷۹۴۴۴۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نکونام: کمیته داوران به نساجی بدهکار است

سرمربی نساجی مازندران می‌گوید تیمش به برد بازی برابر استقلال خوزستان احتیاج دارد.

ایسنا: جواد نکونام، سرمربی تیم نساجی مازندران ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تیم استقلال خوزستان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ‌برتر فوتبال اظهار کرد: دو تیم شرایط نزدیک به هم از لحاظ جدول دارند. ما با توجه به این که در زمین خودمان بازی می‌کنیم به برد در این بازی احتیاج داریم.

با تمام قدرت برای این بازی آماده هستیم. امیدواریم که بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. استقلال خوزستان تیم خوب و خطرناکی است و چند بازیکن خوب‌شان می‌توانند به تیم حریف ضربه بزنند. امیدواریم برای بازی فردا از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم تا به برد برسیم.

او درباره مصدوم و محرومان تیم گفت: ما تا الان امین رضایی را که دو هفته است در اختیار نداریم. حامد شیری و علی شجاعی شرایط‌شان برای بازی فردا مشخص نیست ولی احتمال زیاد بتوانیم از این دو نفر استفاده کنیم.

نکونام درباره ضربه خوردن تیم نساجی از داوری اظهار کرد:‌ ما تا اینجای کار یازده بازی انجام دادیم و حدود شش بازی از داوری ضربه خوردیم و این مساله واقعا ظلم است. امیدواریم عدالت رعایت شود. ما نمی‌خواهیم کسی به سود ما داوری کند. کمیته داوران به خاطر اشتباهاتی که انجام داده به تیم نساجی بدهکار است.

نکونام: کمیته داوران به نساجی بدهکار است

در بازی‌های نساجی سه داور از قضاوت محروم شده‌اند. این نشانه از ضعف داوری است. توقع ما این است که عدالت رعایت شود. اگر این تیم در آن شش بازی حداقل دو امتیاز بیش‌تر می‌گرفت مردم این‌قدر ناراحت نمی‌شدند. امیدوارم که تیم داوری خوبی در این بازی به میدان بیایند تا مردم قائمشهر از اینی که هست عصبانی‌تر نشوند. جایگاه ما اینجا نیست. اندازه‌ای که تیم ما زحمت کشیده حق ما را نداده‌اند.

وی ادامه داد:‌ مشکلات دیگری در تیم ما وجود دارد. ما در دقت گل زدن و گل نخوردن مشکل داریم. تمام این‌ها مسائل فنی‌ هستند که تماما به من برمی‌گردد و باید من این نقاط ضعف را برطرف کنم. اما بحث داوری دیگر دست من نیست. وقتی گل سالم ما را قبول نمی‌کنند، پنالتی اشتباه علیه ما بگیرند دیگر به من مربوط نمی‌شوند.

شما دیدید در بازی گذشته مردم چقدر عصبانی بودند سر این مساله. مردم یک چیزی را باید بدانند این که فقط دشمنان علیه نساجی و قائمشهر صحبت می‌کنند. نساجی با توجه به محبوبیتی که دارد دشمن کم ندارد. مطمئن باشید در این راه باید محکم باشید چون در این راه خیلی‌ها ضربه می‌زنند.

سرمربی نساجی درباره نتیجه بازی اظهار کرد: در هیچ‌کدام از لیگ‌های دنیا نمی‌توان پیش‌بینی بازی کرد. فوتبال به دیروز و فردا نیست هر تیمی که بهتر باشد آن تیم برنده خواهد بود.

نکونام افزود: ما هیچ بازی را دست کم نمی‌گیریم. مگر می‌شود تیم صدر جدول را دست کم بگیری و بعد این همه موقعیت بتوانی ایجاد کنی؟

پنالتی هم برایت نگیرند. در بازی با ماشین‌سازی تیم ما بد بازی را شروع کرد و در نیمه دوم دیر به خودمان آمدیم. تیم ماشین‌سازی هم ۲۵ نفره دفاع می‌کند. یازده نفره دفاع نمی‌کند. استقلال خوزستان قهرمان لیگ ایران شده و به لیگ قهرمانان آسیا نیز رفته اما دو سال است که برای نیفتادن می‌جنگد.

در حال حاضر آن‌ها به لحاظ جدول از ما بالاتر هستند و ما باید برای موفقیت تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم. بعضی بازی‌ها هستند که به تیم اعتبار می‌دهند مگر آن که داور بخواهد آن اعتبار را از ما بگیرد.

جواد نکونام خاطرنشان کرد: ما به یک دوگانگی رسیده‌ایم؛ این که تیم ما دفاعی بازی می‌کند یا حمله‌ای؟ تیم ما در حمله مثل تیم‌های بالای جدول خوب عمل می‌کند. الان اگر تیم ما در یک بازی سه گل بزند می‌گویند این تیم چقدر حمله‌ای است. من به بازیکنان گفتم گل شدن توپ مهم نیست.

مهم این است که ما بتوانیم خوب بازی کنیم و اگر تیمی از لحاظ تاکیتکی و تکنیکی به ما فشار آورد،‌ بتوانیم مقابله کنیم. شما در کدام بازی دیدید که ما بزنیم زیرش؟ اما تیم صدر جدول در بازی برابر ما این کار را کرد. تیم نایب قهرمان این کار را کرد.

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: ما در بازی آخری که داشتیم، یک ضربه از موقعیت‌های‌مان به چارچوب نرفت. بازیکن دوست دارد گل بزند. رحمان جعفری ۲۱ ساله بازیکن آینده‌داری است ولی تا الان موفق نشده گل بزند؛ اشکالی ندارد. شما وقتی تلاش می‌کنید نباید ناامید شویم.

ما به جاهای خوبی رسیدیم و نباید ناامید شویم و ادامه ندهیم. ما داریم خوب کار می‌کنیم گل هم به وقتش می‌آید. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و امیدوارم که به نتیجه برسیم.

او در پاسخ به سوالی درباره نظر محصص مبنی بر ضعیف بودن هافبک‌های میانی نساجی ادامه داد: دو هافبک وسط تیم ما در حد تیم‌ملی ایران هستند. اگر هافبک‌هایی بهتر از این دو می‌شناسید به من بگویید. محمد آبشک و احمد عبدالله زاده پتانسیل بازی در تیم‌ ملی را دارند. این صحبت را اگر آقای محصص درباره ضعف هافبک وسط تیم ما گفته‌اند با تمام احترامی برای ایشان قائلم، کاملا رد می‌کنم.

وی افزود: ما اگر سه روز در مازندران تمرین داشته باشیم، دو روزش حداقل درها باز است. ما با توجه به تعطیلات قرار بود سه‌شنبه تمرین کنیم ولی با توجه به ترافیک پیش آمده در راه نتواستیم این کار را انجام دهیم و تنها یک روز توانستیم اینجا تمرین کنیم.

نکونام درباره دروازه‌بان‌های تیمش نیز گفت: هر کسی که آماده باشد در ترکیب بازی می‌کند. حامد لک فصل گذشته در بین سه گلر برتر ایران بود. از لحاظ سیو توپ دوم بود و بازیکن تیم‌ملی بود و قرار بود که ایشان را به نساجی بیاوریم چون عملکرد خوبی در فولاد داشت.

با دو سه گلر دیگر هم صحبت کردیم ولی در نهایت الویت یک ما حامد لک شد. قطعا حامد لک دوست دارد خوب بازی کند اما شرایط‌ش را فعلا ندارد. امین رضایی تا اینجای کار دو بازی انجام داده ولی در بازی با پرسپولیس بازی‌اش دادیم. برای من فرقی ندارد. این بازیکنان آینده‌های نساجی هستند.

من مثل این سرمربی‌ها نیستم که که یک بازیکن جوان را بازی دهند بعد بگویند من جوانان را بازی می‌دهند. آن‌ها ترسوترین‌ مربی‌های ایران هستند. من بازیکن را بازی می‌دهم حرفی‌ هم نمی‌زنم. تیم من باید نتیجه بگیرد دلیلی هم ندارد این مساله برای خودم بهانه کنم.

من با بازیکنان جوان تیم گفتم که قراردادهای بلندمدت ببندند که به نساجی کمک کنند. در مورد حامد لک باید بگویم که به خاطر اشتباهاتش به او تذکر دادیم ولی در کل هر کس که شرایط بهتری داشته باشد بازی خواهد کرد. حامد لک اگر قدر خودش را بداند یکی از بهترین گلرهای ایران است اما بالاخره یک‌سری اشتباهاتی دارد که باید برطرف شود. نیما میرزازاده هم به همین شکل است اگر ببینیم شرایطش به تیم ما کمک می‌کند از او هم نیز استفاده خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج