جاباما
۷۹۴۴۷۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

وینیسیوس جونیور و برابری با رکورد ایکر مقدس

زندگی وینیسیوس بعد از آمدن سولاری به کلی متحول شده است.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، بازی رئال مادرید مقابل ویکتوریا پلژن، گام دیگری در جهت تطبیق وینیسیوس جونیور، پدیده ۱۸ ساله و برزیلی رئال مادرید با ترکیب تیم بود. شاید جولن لوپتگی او را مورد استفاده قرار نمی‌داد اما وینیسیوس حالا تبدیل به بازیکن مهمی برای سانتیاگو سولاری شده است.

سرمربی آرژانتینی در سه دیداری که هدایت رئال را به عهده داشته ۱۳۵ دقیقه از وینیسیوس بهره گرفته است؛ در حالی که جونیور در دوران لوپتگی تنها برای ۱۲ دقیقه پیراهن تیم بزرگسالان رئال را به تن کرده بود.

وینیسیوس در دقیقه ۶۲ بازی مقابل ویکتوریا پلژن به میدان آمد و تنها ۵ دقیقه بعد گل پنجم رئال مادرید را برای تونی کروس ساخت تا در اولین تجربه خود در لیگ قهرمانان اروپا مشارکت مستقیمی روی گل ایفا کند. البته این تجربه برای او با یک رکورد جالب هم همراه بود.

وینیسیوس جونیور و برابری با رکورد ایکر مقدس

جونیور در این مسابقه با ۱۸ سال و ۱۱۸ روز سن مشترکا به سومین بازیکن جوان تاریخ رئال در زمان تجربه نخستین بازی در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد. او جایگاه سوم را به همراه ایکر کاسیاس، دروازه بان اسطوره ای رئال در اختیار دارد. ایکر مقدس اولین بازی خود در لیگ قهرمانان را برای رئال در روز ۱۵ سپتامبر ۱۹۹۹ مقابل المپیاکوس انجام داد، آن هم در حالی که دقیقا مانند وینیسیوس ۱۸ سال و ۱۱۸ روز سن داشت.

در تاریخ رئال تنها خوزه رودریگز (۱۷ سال و ۳۵۴ روز) و رائول گونزالس (۱۸ سال و ۷۸ روز) به هنگام تجربه اولین بازی لیگ قهرمانان سن کمتری نسبت به وینیسیوس و کاسیاس داشته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سن ايکر .ايکر مقدس یادش بخیر اون دوران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج