۷۹۴۵۵۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

فال روزانه جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 18 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی سرزنده و پرانرژی، قابل اعتماد، کارآمد و خویشتن دار هستید. با شخصیت جذاب و منحصر به فردی که دارید دیگران را به راحتی به خود جذب کرده و با آنها ارتباط برقرار می کنید. از لحاظ سلامتی خوشبختانه با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود و تنها با برخی بیماری های جزئی مثل سردرد و دندان درد مواجه خواهید بود. با این حال باید توجه داشته باشید که نسبت به رژیم غذایی و تناسب اندام خود بی تفاوت نباشید. وضعیت اقتصادی شما امسال رو به پیشرفت خواهد بود و آنقدری پول جمع خواهید کرد که بتوانید وضعیت خود را به ثبات رسانده و به آینده ای همراه با موفقیت امیدوار باشید. هر همکاری و مشارکت جدیدی که امسال آغاز کنید و به هر عرصه ی کاری جدید که وارد شوید برای شما با موفقیت همراه خواهد بود. همکاران و مدیران شما به خاطر عملکرد خوب و تلاش زیادی که از خود نشان می دهید شما را تحسین خواهند کرد و موفق خواهید بود خودتان را به عنوان نیروی کاری توانا و کارآمد به اثبات خواهید رساند. با این همه باید زمان و انرژی کافی برای بالا بردن سطح توانایی های حرفه ای خود و یادگیری استفاده از تکنولوژی مدرن در نظر بگیرید. آنهایی که متأهل هستند سالی خوب و همراه با عشق و حمایت عاطفی را پیش رو خواهند داشت و خیلی از مجردها هم امسال به خانه ی بخت خواهند رفت. بهمن، تیر و مهر بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز دلتان می خواهد که بیخیال تمام مشکلات و سختی ها این زندگی شده و از خوشبختی های کوچک و ساده ای که زندگی دارد لذت ببرید. شاید عدم موفقیت در انجام یک پروژه ی کاری و یا کند بودن پیشرفت کارها شما را نا امید کرده باشد و یا به خاطر بی تفاوتی همکارهایتان نسبت به وظایف خود دچار دلسردی شده باشید، اما امروز فرصت بسیار خوبی برای فراموش کردن این مسائل و تمرکز روی مسائل شخصی و خانه و خانواده تان می تواند باشد. یک دورهمی دوستانه، یک غذای خوشمزه در کنار خانواده و یا تماشای یک فیلم جدید همراه با عشقتان درست همان چیزهایی هستند که شما به آنها نیاز دارید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

طی چند روز گذشته شما در زمینه ی مسائل مالی بسیار خوش شانس بوده اید و شاید فکر کنید حالا که بخت با شما یار است باید تا فرصت باقیست معامله ای را انجام داده و یا برای یک سرمایه گذاری بزرگ برنامه ریزی کنید یا قراردادی را به امضا برسانید. با این حال به شما توصیه می شود که روی امروز چنین حسابی باز نکنید و تصمیم گیری در مورد موضوعی با این همه اهمیت حداقل یک روز دست نگه دارید. باور کنید به زودی متوجه خواهید شد که کار بسیار خوبی انجام داده اید که امروز فعالیت های اقتصادی را از برنامه خود حذف کرده اید. امروز فقط خوش باشید و از آخرین روز تعطیلات لذت ببرید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

شما حتی در اولین دیدار خود با افرادی که به تازگی با آنها آشنا شده اید هم یک درسی دارید که بخواهید به آنها بدهید. به نظر می رسد که شما همیشه در حال درس دادن هستید و برایتان هم اهمیتی ندارد که کسی به نصیحت هایتان توجهی نداشته باشد. چرا به جای این کار سعی نمی کنید به نظرات و افکار دیگران هم توجه داشته باشید و فکر نکنید که فقط خودتان عاقل هستید؟! باور کنید اگر یک ذره تلاش کنید خواهید دید که دیگران هم عقلشان به خیلی چیزها می رسد و گاهی چیزهایی را می دانند که شما نمی دانید. این رفتارها تنها باعث می شوند که دیگران را از خود آزرده خاطر و دور کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید رویاهای عجیب و غریب اما شیرینی که شب گذشته دیده اید هنوز جلوی چشمتان خواهند بود. خوب به خواب هایی که دیده اید فکر کنید، به احتمال زیاد آنها پیامی برای شما دارند و می خواهند چیزی به شما بگویند. شما نقشه هایی عجیب و تا حدودی غیر عادی برای افزایش درآمد خود در نظر دارید که شانس موفقیت و یا شکست شما در آنها پنجاه به پنجاه است. پیش از آن که خودتان را بیش از حد درگیر این نقشه هایتان کنید همه ی جنبه های آن را در نظر گرفته و چشم خود را به روی واقعیت باز کنید. شاید این نقشه عملی باشد، اما فعلا شرایط لازم برای عملی کردن آن فراهم نباشند.

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز انگار شما به طور ناگهانی شناخت تازه ای نسبت به دوستان خود پیدا کرده اید و نگاهتان به آنها تغییر یافته است. شاید این تغییر عقیده ی شما نسبت به آنها از موفقیت هایی که به دست آورده اند ریشه بگیرد و باعث شده باشد با تحسین به آنها نگاه کنید. اگر هنوز مجرد هستید امروز این احتمال وجود دارد که یکی از دوستان و آشنایانتان که پیش از این هم برای شما بسیار عزیز بوده است به یکباره جذابیت رمانتیکی برایتان پیدا کند. احتیاط کنید، شاید این احساس متقابل نباشد و با نشان دادن این تغییر ناگهانی در احساستان واکنشی منفی در طرف مقابلتان ایجاد کنید. شاید حتی این عشق ناگهانی سوء تفاهمی بیش نباشد و تا فردا همه چیز از سرتان افتاده باشد.

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است زیاد سر حال نباشید و از لحاظ جسمانی احساس خستگی کنید، اما ذهنتان بسیار فعال است و همچون پرنده ای پر می کشد و تا دوردست ها می رود. ایده های مختلفی در ذهنتان هستند و خلاقیتتان حسابی به کار افتاده است. امروز شما می توانید بدون هیچ هراسی بلندترین ساختمان ها را بدون ترس از فرو ریختن آنها بسازید. اما قضاوت های اشتباهی که در مورد خودتان دارید می توانند تبدیل به قاتل موفقیت هایتان شوند. حتی اگر ذهنتان سرشار از افکار ضد و نقیض باشد هم، اکنون زمان بسیار مناسبی است برای مشخص کردن اولویت هایتان و تمرکز کردن بر روی آن چه برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

به جای مبارزه با موج تغییراتی که در زندگیتان دارد به وجود می آید با جریان زندگی پیش بروید؛ زندگیتان دارد تغییر می کند و مقاومت در برابر این وضع هیچ فایده ای برایتان ندارد و شما نیز باید همراه با آن تغییر کنید. شاید در ابتدای مسیر دیگران به شما بخندند و حتی مورد تمسخر آنها قرار بگیرید، اما در پایان راه این شما هستید که به آنها خواهید خندید. امروز شرکت در فعالیت های هنری برای شما بسیار جالب خواهد بود و به احتمال زیاد برای رفتن به سینما، تئاتر و یا یک کنسرت برنامه ریزی خواهید کرد. سعی کنید دوستانی که تفکراتی شبیه به خودتان دارند را نیز با خود همراه کنید تا بتوانید بعدا در مورد این تجربه ی خود با هم صحبت کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز صبح زود از خواب بیدار شوید و سعی کنید از این روز تعطیل استفاده کرده و خانه تان را یک نظافت اساسی بکنید. به دلایل نامشخصی وضعیت اقتصادیتان، به ویژه در آینده، ذهن شما را به خود درگیر کرده است. این نگرانی فعلیتان در مورد مسائل اقتصادی در واقع از نگرانی عمیقتر شما برای اهداف بزرگترتان ریشه می گیرد. خوشبختانه فکر کردن به اهدافتان می تواند به شما کمک کند تا این وضعیت را برطرف کنید. چه چیزهایی برای شما ارزشمند هستند؟ دوست دارید پنج سال دیگر کجا باشید و چکار کنید؟ چه چیزهایی برایتان در اولویت قرار دارند؟ هر چه بیشتر به آینده فکر کنید بهتر خواهید فهمید که در حال حاضر چه کارهایی باید انجام دهید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز اطلاعات جدیدی در زمینه ای که برایتان بسیار جالب و هیجان انگیز است به دست خواهید آورد. این تازه اول ماجراست و تازه ذره ای از یک دریا اطلاعات را کشف کرده اید. امروز حتی اگر اعتماد به نفستان اندکی کمتر از همیشه باشد هم اراده و پشتکار همیشگیتان به شما کمک خواهد کرد تا با وجود همه مشکلات و موانع رویاها و اهدافتان را دنبال کرده و اجازه ندهید موانع بی اهمیت جلوی پیشرفتتان را بگیرند. با این همه انتقادات سرسختانه یک نفر شما را به خاطرات تلخ گذشته که شاید حتی در کودکیتان ریشه داشته باشند خواهد برد. به جای این که ذهن خود را درگیر حرف های بیهوده دیگران کنید سعی کنید با دستیابی به موفقیت انتقام خود را از آنها بگیرید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز روز خوبی است تا از یکی از دوستان خود که مهارت بالایی در استفاده از کامپیوتر دارد کمک بگیرید و علاوه بر حل کردن مشکلی که برای کامپیوترتان پیش آمده است دانش خودتان در این زمینه را هم کمی بالا ببرید. شاید به دنبال ماجرای امروز به این نتیجه برسید که دلتان می خواهد در دوره ای ثبت نام کرده و توانایی های خود را در این زمینه بالاتر ببرید. امروز ممکن است به طور کاملا غیر منتظره خبرهای خوبی به گوشتان برسند که مژده ی اتفاق خوبی را برایتان به همراه دارند. وقوع این اتفاق به احتمال زیاد با تأخیر مواجه خواهد شد، اما خیالتان از این که حتما به واقعیت خواهد پیوست راحت باشد و از این بایت هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

طی چند روز گذشته فضای آرامی را در اطراف خود تجربه کرده اید و همه چیز با هم در هماهنگی بوده است، اما امروز این اوضاع تغییر خواهد کرد و تنش و درگیری جای آن آرامش چند روزه را خواهد گرفت. شما احساس بیقراری می کنید و نمی توانید به راحتی حتی با صمیمی ترین دوستان یا اعضای خانواده تان کنار بیایید. نگرانی هایی در مورد آینده شما و اطرافیانتان را در برگرفته اند و ممکن است به خاطر شرایط موجود همدیگر را مقصر بدانید، به طور خلاصه امروز برای اینکه بخواهید در کنار خانواده و دوستان به آرامش برسید روز چندان خوبی به نظر نمی رسد، شاید بهتر باشید به خلوت خودتان پناه ببرید.

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

به عنوان شخصی که سمبل مهربانی و ملایمت است، حال و هوای امروز برای شما چندان خوشایند نخواهد بود. برای شما بسیار دشوار است که در چنین روزی و با حال و هوای دلگیری که بر امروز حاکم است لبخند را به لب های دیگران بیاورید و یا خودتان را با آنها هماهنگ کنید. تنشی که بر جو امروز حاکم شده ممکن است حتی باعث شود بین شما و خواهر و برادرهایتان بحثی پیش بیاید و یا با صمیمی ترین دوستان خود دعوا کنید. اگر برایتان ممکن نیست که امروز از دیگران فاصله بگیرید سعی کنید به هیچ وجه خودتان را درگیر بحث های آنها نکنید و به اعصاب خود مسلط باشید. در غیر این صورت بعدا از رفتارها و حرف های خود پشیمان خواهید شد.

فال روزانه ۱۸/ ۰۸/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وروجک

      فالم خدارا شکر خوب بود....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج