۷۹۴۶۱
۴ نظر
۵۰۱۴
۴ نظر
۵۰۱۴
پ

رنگ اتاق‌خواب؛ خنثی ولی زیبا

برای اتاق خواب لازم نیست حتما از رنگ های سفید، کرم یا بژ استفاده کنید تا با هر ترکیب و دکوراسیونی جور در بیاید. رنگ هایی همچون یاسی، آبی‌توسی و ... نیز باعث زیبایی زیاد اتاق خواب می شوند. در ادامه مطلب، ۵ رنگ را انتخاب کرده ایم که شاید با الهام از آنها بتوانید اتاق خواب خود را زیباتر از قبل کنید.

رنگ اتاق‌خواب؛ خنثی ولی زیبا






برترین ها: برای اتاق خواب لازم نیست حتما از رنگ های سفید، کرم یا بژ استفاده کنید تا با هر ترکیب و دکوراسیونی جور در بیاید. رنگ هایی همچون یاسی، آبی‌توسی و ... نیز باعث زیبایی زیاد اتاق خواب می شوند. در ادامه مطلب، ۵ رنگ را انتخاب کرده ایم که شاید با الهام از آنها بتوانید اتاق خواب خود را زیباتر از قبل کنید.

رنگ اتاق‌خواب؛ خنثی ولی زیبا

۱. بنفش روشن

بنفش روشن می تواند یاسی یا ارغوانی روشن باشد. این رنگ ترکیبی است و در ترکیب آن باید از رنگ های توسی یا قهوه ای نیز استفاده کرد تا حالت خنثی به خود بگیرد. رنگی که در این تصویر می بینید، هر دو رنگ توسی و قهوه‌ای را در خود دارد. به این ترتیب از نعمت های هر دو دنیا بهره مند می شوید: هم یک رنگ خنثی دارید و هم نمایی از یک رنگ زنده.

این رنگ، نوعی ارغوانی بژ است که ترکیب آن را شروین ویلیامز (کارشناس رنگ) درست کرده است.

رنگ اتاق‌خواب؛ خنثی ولی زیبا

این رنگ یاسی، توسی کمتری نسبت به نسخه پیشین دارد اما همچنان یخسان است که باعث شده تا رنگ آرامش بخش و لطیف بودن خود را حفظ کند.

رنگ اتاق‌خواب؛ خنثی ولی زیبا

این رنگ نیز توسی کمی در خود دارد و ترکیب آن را بنجامین مور (کارشناس رنگ) درست کرده است.

رنگ اتاق‌خواب؛ خنثی ولی زیبا

رنگ این دیوار، قرمز و قهوه‌ای بیشتری دارد که باعث گرمی و صمیمیت بیشتر شده است. ته‌مایه‌ای از رنگ قهوه‌ای که در این رنگ دیده می شود، آن را به سمت خنثی بودن کشانده است.

این رنگ را Behr ساخته است و قهوه‌ای و قرمز آن بیشتر از توسی آن است.


2. آبی-توسی

آبی کمرنگ با ته‌مایه‌ای از توسی یکی از انتخاب های عالی برای ایجاد آرامش در اتاق خواب است. افرادی که در شهرهای گرم با روزهای آفتابی زیاد زندگی می کنند، شاید ترجیح دهند از رنگ آبی بیشتر از توسی در این ترکیب استفاده کنند.

این رنگ نیز نوعی از همین ترکیب با میزان زیاد رنگ آبی است.

رنگ اتاق‌خواب؛ خنثی ولی زیبا

این رنگ کاملا آبی به نظر می رسد اما ترکیبی از توسی را نیز در خود دارد و همین مساله باعث خنثی و ملایم دیده شدن آن شده است.

رنگ اتاق‌خواب؛ خنثی ولی زیبا

این رنگ که توسط بنجامین مور ساخته شده است نیز آبی عمیقی است که در ساخت آن از توسی بهره گرفته شده است.

رنگ اتاق‌خواب؛ خنثی ولی زیبا

رنگ آبی‌توسی دیوارها می تواند با انواع ترکیب رنگ ها و طراحی های متنوع در اتاق جفت شود. اصلا این خصوصیت رنگ های خنثی است. این رنگ همچون پیراهن کتانی راه‌راهی است که می توانید با هر شلواری آن را سِت کنید. در این اتاق نیز رنگ آبی‌توسی دیوارها با رنگ های قهوه‌ای، کرم و سفید وسایل ترکیب شده است تا چشم انداز زیبایی خلق کند.

در ترکیب این رنگ از آبی بیشتر استفاده شده است.


3. آبی-توسی-سبز

به رنگ آبی روشن که با توسی ترکیب شده است، مقداری رنگ سبز نیز اضافه کنید تا رنگ طبیعی زیبا همچون آب به دست بیاورید. این رنگ حس گرمای اسپا را به بیننده منتقل می کند.

این رنگ ترکیبی مساوی از سه رنگ توسی، آبی و سبز است.

رنگ دیوار این اتاق، آبی-سبزی است که توسی زیادی در آن استفاده شده است. اگر بخواهید وسیله تزئینی یا اثر هنری زیبایی روی این دیوار قرار دهید و تمایل داشته باشید خیلی به چشم بیاید، از رنگ قرمز بهره بگیرید. قرمز روی این رنگ بسیار خودش را نشان می دهد.

رنگ اتاق‌خواب؛ خنثی ولی زیبا

این دقیقا همان رنگی است که روی دیوار تصویر بالا استفاده شده است.

این نوعی آبی-سبز-توسی است که در ساخت آن از گرمای رنگ قهوه ای نیز بهره گرفته شده است. به این رنگ خاکی گفته می شود. استفاده از رنگ های قهوه‌ای تیره در دکوراسیون این اتاق بر گرمای بیشتر فضا افزوده است.

رنگ اتاق‌خواب؛ خنثی ولی زیبا

نمایی از رنگ خاکی که ترکیبی ار رنگ های توسی، آبی، سبز و قهوه‌ای است.

رنگ اتاق‌خواب؛ خنثی ولی زیبا


4. طلایی-توسی

رنگ سبز مایل به زرد یا رنگ طلایی بسیار جسورانه و جلب توجه کننده به نظر می رسند، ما برای استفاده در اتاق خواب به هیچ وجه مناسب نیستند. در اتاق خواب باید رنگ لطیف و خنثی استفاده کرد که باعث آرامش بیشتر افراد شود. اما اگر رنگ طلایی را دوست دارید، می توانید با ترکیب کمی توسی یا سبز کرفسی به آن، باعث کم شدن درخشش و لطیف تر دیده شدن آن بشوید.

این رنگ نیز ترکیبی از سبز و زرد و توسی است و همان طور که می بینید کاملا خنثی اما زیبا است و می توان از آن برای اتاق خواب استفاده کرد.

رنگ اتاق‌خواب؛ خنثی ولی زیبا

این اتاق خواب به دلیل رنگ زیبای طلایی-توسی روی دیوارها به خوبی می درخشد و ته‌مایه‌ای از رنگ سبز را به بیننده منتقل می کند که باعث طراوت و شادابی بیشتر اتاق می شود.

رنگ اتاق‌خواب؛ خنثی ولی زیبا

طلایی ترکیب شده با فسفری بهاری و تزریق کمی توسی، این رنگ خنثی را ساخته اند.


5. توسی گرم

رنگ توسی برای اتاق خواب بسیار مناسب است. اما توسی رنگ سرد و بی روحی است و در روزهای سرد پاییز و زمستان بسیاری از مردم از سرمای توسی بیزار هستند و می خواهند رنگ های گرم، به فضای داخلی خانه آنها صمیمیت و گرمای بیشتر ببخشد. برای این منظور، می توانید از رنگ توسی ترکیب شده با قهوه‌ای برای دیوارهای اتاق خواب استفاده کنید. این رنگ همچنان خنثی و مناسب اتاق خواب است. در ضمن، رنگ گرمی نیز به شمار می آید.

این توسی-قهوه‌ای را نیز بنجامین مور ساخته است.

رنگ اتاق‌خواب؛ خنثی ولی زیبا

توسی گرم یکی از زیباترین رنگ ها برای اتاق خواب است که حس رمانتیک به آن می بخشد. در ترکیب با وسایلی که رنگ روشن دارند، می توانید سنگینی این رنگ را از فضای اتاق دور کنید.

در ترکیب این رنگ، توسی بیشتر از قهوه ای استفاده شده است و مقدار کمی آبی نیز در خود دارد.

دیوار این اتاق توسی، آبی و قهوه ای است. میزان قهوه ای استفاده شده در ترکیب آن بیشتر از آبی است تا رنگ، گرم و صمیمی به نظر برسد و همچون فلز سرد و بی روح و سنگین دیده نشود.

رنگ اتاق‌خواب؛ خنثی ولی زیبا

شروین ویلیامز نیز در ساخت این توسی گرم، آبی و قهوه‌ای را با هم به توسی اضافه کرده است. اما همان طور که می توان فهمید، قهوه‌ای این ترکیب بیشتر از آبی آن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • asal

      خووووووووووووش بحال اونهائي كه ميتونند اينطوري زندگي كنندماكه از 7 صبح تا 7 شب كار ميكنيم ولي اين چيزها رو مگه توي خواب شب ببينم
      خدا كنه ببينيم اون هم غنيمته

    • علی

      الهی.جیگرم سوخت واسه عسل خانوم

    • zahra

      دلم از این دکورا خواس هی عسل جون راس گف

    • ناصر

      تو زندگيمون سعي کنيم فقط بيننده و افسوس خورنده نباشيم. در حاليکه با اندکي صرف وقت و کمي ابتکار عمل ميتونيم به چيزايي که دوست داريم برسيم. پس بياييد همين فردا صبح با تهيه يک قوطي رنگ دلخواه و يک قلمو که جمعاً فکر نکنم بيشتر از 10بيست هزار تومن بشه يه تغيير اساسي تو اتاق خابمون بديم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج