جاباما
۷۹۴۶۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ترافیک نیمه سنگین در محور خروجی رودبار

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور خروجی شهر رودبار، گفت: رانندگان با نیروهای راهور همکاری لازم را انجام داده و با احتیاط تردد کنند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور خروجی شهر رودبار، گفت: رانندگان با نیروهای راهور همکاری لازم را انجام داده و با احتیاط تردد کنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به حجم سنگین خودرو در محدوده خروجی شهر رودبار، اظهارکرد: بعداز پایان تعطیلات سه روزه مسافران برای بازگشت به مقاصد خود استان گیلان را ترک می کنند که به همین دلیل در خروجی شهر رودبار شاهد تراکم نسبی خودروها هستیم.

سرهنگ محمدی با تأکید برعدم توقف غیرضرور در شهر رودبار از سوی مسافران، افزود: نیروهای راهور نیز همانند چند روز گذشته برای ایمنی بیشتر مسیر و همچنین جلوگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی د ر این محور حضور دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیک در این محور سنگین ولی روان است، گفت: پیش بینی می شود براساس استعلام صورت گرفته و با توجه به ترافیک ایجاد شده در کمربندی‌ شهرستان‌های استان حجم خودرو در محور خروجی گیلان در ساعات آینده افزایش یابد.

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به اینکه بیشتر مشکل ترافیکی در داخل شهر رودبار است، بیان کرد: این مشکل به دلیل نقص آزادراه و همچنین نبود زیرساخت‌های کافی و مناسب برای این حجم از بار ترافیکی است.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط هموطنان باید برای جلوگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی و معطلی چند ساعته با پلیس همکاری‌های لازم را انجام دهند. رانندگان باید از توقف‌های غیرضرور در شهر رودبار جدا خودداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج