۷۹۴۷۰۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خط و نشان مورینیو برای منچسترسیتی

سرمربی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند با ارائه یک فوتبالی خوب، سیتی را در دیدار یکشنبه شکست دهد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند با ارائه یک فوتبالی خوب، سیتی را در دیدار یکشنبه شکست دهد.

دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد یکشنبه در داربی حساس شهر منچستر برابر هم به میدان خواهند رفت. دو تیم فصل گذشته دو بازی حساس و جنجالی برابر هم داشتند که سیتی در زمین یونایتد به برتری رسید و یونایتد نیز در زمین سیتی جشن پیروزی گرفت.

ژوزه مورینیو سرمربی یونایتد در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: داربی منچستر به خاطر اتفاقات فصل قبل داربی خاص نیست بلکه این دیدار به خودی خود حساس و حائض اهمیت است. ما تیمی نیستیم که به راحتی تسلیم شویم و تلاش می کنیم تا با روحیه تیمی بالا به نتیجه دلخواه برسیم. بعضی وقت ها موفق به تغییر نتیجه می شویم و بعضی وقت ها هم خیر. ما در بازی رفت برابر یوونتوس در نبود سانچس و وفلاینی بازیکنانی نداشتیم که بتوانند در حمله به ما کمک کنند ولی در بازی برگشت برابر یوونتوس این شرایط را داشتیم. نیمکت خوب داشتن یعنی امتیاز و برتری و خوشبختانه توانستیم در بازی برگشت برابر یوونتوس به برتری برسیم.

او درباره تاکتیک یونایتد در بازی برابر سیتی گفت: ما در بازی خارج از خانه برابر چلسی و یوونتوس توانستیم نتایج خوبی به دست بیاوریم و حالا برابر سیتی بازی خواهیم داشت. سیتی تیم قدرتمندی است ولی ما تلاش می کنیم بتوانیم این بازی را ببریم. این بازی فقط برای ما سخت نیست و سیتی هم دیداری دشوار برابر ما خواهد داشت.

او در پایان درباره اتهام منچسترسیتی از سوی یوفا گفت: من نمی توانم درباره این موضوع صحبت کنم. من تمرکزم روی خطوط مختلف بازی و تاکتیکی است و به منچسترسیتی به عنوان تیمی فوتبالی فکر می کنیم و نمی دانیم در پشت پرده چه خبر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج