جاباما
۷۹۴۷۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

تصویب قیمت مرغ در آینده‌ای نزدیک

در حالی که قیمت گوشت مرغ رو به افزایش است و برخی اتحادیه های بخش خصوصی قیمت آن را تا کیلویی ۱۱ هزار تومان هم اعلام کرده‌اند، معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن تکذیب این نرخ اعلام کرد که قیمت گوشت مرغ هم اکنون بالا نیست و به زودی نرخ مصوب آن از سوی ستاد تنظیم بازار ابلاغ می شود.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که قیمت گوشت مرغ رو به افزایش است و برخی اتحادیه های بخش خصوصی قیمت آن را تا کیلویی ۱۱ هزار تومان هم اعلام کرده‌اند، معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن تکذیب این نرخ اعلام کرد که قیمت گوشت مرغ هم اکنون بالا نیست و به زودی نرخ مصوب آن از سوی ستاد تنظیم بازار ابلاغ می شود.

قیمت گوشت مرغ در هفته‌های اخیر روند صعودی به خود گرفته و بر اساس اخرین آمارهای رسمی بانک مرکزی نیز افزایش قیمت این محصول پروتئینی هم‌چنان ادامه دارد چراکه متوسط قیمت خرده‌فروشی هر کیلوگرم گوشت مرغ در هفته منتهی به ۱۱ آبان‌ماه امسال، ۹۶۷۵ تومان بوده است که نسبت به هفته قبل از این بررسی ۳.۳ درصد، نسبت به هفته مشابه ماه قبل ۱.۹ درصد و نسبت به هفته مشابه سال قبل ۳۷.۱ درصد افزایش قیمت داشته است.

البته روز گذشته مهدی یوسف‌خانی - رییس اتحادیه پرنده و ماهی - در این باره اعلام کرد که قیمت گوشت مرغ به بیش از کیلویی ۱۱ هزار تومان هم رسیده است اما مرتضی رضایی - معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام - ضمن رد وجود چنین قیمت‌هایی در بازار، به ایسنا گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ به طور متوسط در کشور حدود ۹۷۰۰ تومان و کمتر از کیلویی ۱۰ هزار تومان است و چنین قیمت‌هایی که اعلام می‌شود، صحت ندارد.

وی با بیان این‌که قیمت‌های کنونی با توجه به افزایش هزینه‌های تولید مرغداران غیرمنطقی و گران نیست، افزود: به زودی نرخ مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار نهایی و ابلاغ می‌شود که بیش‌تر از قیمت‌های رسمی و محاسبه شده کنونی در بازار نخواهد بود.

رضایی تاکید کرد که هم‌اکنون بیش از ۱۰۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در کشور انجام شده که بیشتر از ماه های گذشته است و هیچ کمبودی در تولید و عرضه گوشت مرغ وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رتیلا

      لعتت ددوعه

    • بدون نام

      خاک تو سرتون با این مملکتی که واسه مردم درست کردین
      گرانی
      دزدی
      فساد
      فقر
      خوشحالیم چون انرژی هسته ای داریم و امنیت ولی دیگه جرآت نداریم از خونه بریم بیرون چون یا کیف قاپ میاد جلومون یا گوشی دزد یا النگو و طلاهامون میگیرن
      فقر مردم بجون هم انداخته تازه اول تحریماس
      نمیدونم اون خدایی که عظمتش عالمو زیر و رو میکنه کجاس

      پاسخ ها

      • علی

        دمت گرم

    • بدون نام

      عجب

    • بدون نام

      اینم حقه همیشگی دولته مثل دلار یه قیمت بذار قشنگ پدر مردم در بیاد آخ هرچی میکشیم از این دولت میکشیم یا امام رضاع دعا کن به مردم بدبخت ایران دعا کن کمر این دولت و مجلس بشکنه ای خدا ای خدا برس به دادمان

    • جمعی از مردم جنوب

      خدا لعنت تون کند مسولین 3شنبه خریدم کیلوی 12.100تومان

    • بدون نام

      چهل سال همش شعار!
      نمیدونم تهش با این شعار دادن کجا میخوایم بریم؟

    • شهروند1

      خاک برسرهمتان با این سیاستتان حیف مرگ برای شما بی لیلقتها

    • بدون نام

      خدایا یعنی دولتی که نتواند بر قیمت مرغ نظارت کند وهمچنین سایر اقلام مورد نیاز مردم را تهیه کند........ خیلی حرف دارم ولی از فرط اعصاب خرابی ادامه نمی دهم.... اللهم عجل لولیک الفرج

    • کامبیز

      بر پدرتان لعنت اختصاص دلار۴۲۰۰ که می دادندچطور شد رفته به حساب اختلاس ها!؟
      چه بخور بخوری است ما ازترامپ نمی ترسیم ازوین دولت می ترسیم!

    • ستاره

      دل مردم وخون کردید..هی از این واون ایراد میگیرید..خدا ازتون نگذره...همش فکر کشورهای دیگه هستید..نه مردم بیچاره خودمون.

    • بابا

      فقط هر روز دروغ های ترامپ رو میشمارند مسعولان ایران خودشان یادشان میره چقدر دروغ تحویل مردم میدهند... معاون وزیری که خبر از جایی نداره یا بی عاره یا کارش را بلد نیست

    • بدون نام

      نمی توانید قیمت را تعیین کنید .چون پرورش مرغ در ایران وابسته به خارج است .وچپاولگران اقتصادی قیمت را بالا می برند .خب البته از یک نظر هم کارشان درست است .چون می بینند.مامردم در خرید توجه به گرانی نداریم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج