جاباما
۷۹۴۷۴۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

چک چهار میلیون دلاری AFC به آزادی رسید

قهرمان فصل جاری لیگ قهرمانان فرداشب در حالی معرفی می شود که مسئولان برگزاری تورنمنت چک چهار میلیون دلاری تیم اول را تحویل مقامات ایرانی دادند.

ورزش سه: دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا فرداشب به میزبانی ورزشگاه نونوار شده آزادی برگزار می شود تا تکلیف قهرمان جدید این رقابت ها مشخص شود. پرسپولیس و کاشیما در حالی مقابل هم صف آرایی می کنند تا آخرین شانس بالا بردن جام قهرمانی را زنده نگه دارند که مقامات afc چک چهار میلیون دلاری قهرمان را تحویل مقامات ایرانی دادند تا فرداشب در آزادی تحویل تیم برنده بدهند.

بنا به اعلام کمیته بازاریابی کنفدراسیون فوتبال آسیا در فصل جاری پاداش نقدی قهرمان مبلغی در حدود چهار میلیون دلار خواهد بود تا پول هنگفتی نصیب باشگاه اول آسیا شود. این چک به صورت نمادین همراه با جام قهرمانی تحویل سرپرست تیم قهرمان می شود از همین رو بازرسان afc از طریق مسئول کمیته بازاریایی چک نمادین را تحویل مسئولان برگزاری فینال تهران ۲۰۱۸ دادند.

گنج قارون به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد تومان در فراز ونشیب های ارزی بازار ایران که می تواند بسیاری از مشکلات مالی پرسپولیس را برطرف کند از همین رو برانکو و شاگردانش فرداشب در آخرین ماجراجویی آسیایی خود امیدوار به استخراج این گنج از دل حریف ژاپنی هستند تا بزرگ ترین درآمدزایی تاریخ باشگاهی ایران نیز به نام آنها سند بخورد.

البته تیم بازنده در بازی فینال هم چکی دو میلیون دلاری دریافت خواهد کرد که این پاداش نقدی به نسبت فصل قبل ۳۵ درصد افزایش داشته است چون اوراواردز قهرمان دوره قبل در پایان فینال پارسال چک سه میلیون دلاری دریافت کرد.

چک چهار میلیون دلاری AFC به آزادی رسید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کند این چک کم نشه !!؟ حداقل خرج ورزشگاههابشه!

    • محمد

      گم نشه خوبه
      اخه تو مملکت ما دکل نفتی گم شده یه چک که عددی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج