۷۹۴۷۵۸
۲۴ نظر
۵۰۰۰
۲۴ نظر
۵۰۰۰
پ

کارلوس کی‌روش؛ صبح یکشنبه در تهران!

مهم ترین کسی که در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ حضور ندارد، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران است که در کشور نیست و روز یکشنبه برای اردوی تیم ملی به ایران می آید.

ورزش سه: لیگ قهرمانان آسیا، مهم ترین تورنمنت سالانه فوتبال قاره کهن فردا آخرین روز ورژن ۲۰۱۸ خود را سپری می کند. اتفاق خوب برای فوتبال ایران این که به دلیل رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان، اختتامیه این مسابقات و آخرین بازی آن در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

جدا از اینکه یک تیم ایرانی در این موقعیت عالی شانس کسب عنوان قهرمانی آسیا را دارد، برگزاری این بازی مهم و میزبانی آن می تواند یکی از ویژه ترین اتفاقات دو دهه اخیر فوتبال ایران باشد.

از مدت ها قبل در خبرها شنیده ایم که میهمان های مختلفی از کشورهای گوناگون برای دیدار برگشت فینال آسیا به تهران می آیند. از رئیس و مهم ترین مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا تا اعضایی از یوفا و حتی مدیرانی از فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا. همچنین رؤسای فدراسیون های فوتبال حدود بیست کشور هم از جمله میهمانان ویژه این بازی خواهند بود.

اما فردا قطعا یک جای خالی در استادیوم آزادی و در میان میهمانان ویژه حس خواهد شد. مهم ترین خارجی فوتبال ایران، یعنی کارلوس کی روش، در این ضیافت مهم غایب خواهد بود و از روز یکشنبه برای اردوی تیم ملی به ایران می آید.

کی روش در حالی این بازی مهم را از نزدیک نمی بیند، که حضورش در کنار سران فوتبال ایران به عنوان یک میزبان برای افراد شاخصی که پا به استادیوم آزادی می گذارند، یک پوئن مثبت به شمار می رفت و وجهه خوبی به نحوه میزبانی ایران از این دیدار می داد.

از طرفی حضور سرمربی تیم ملی در بازی یک تیم باشگاهی ایرانی که به بالاترین رده فوتبال آسیا و مهم ترین دیدار سال قاره کهن رسیده، تا حدودی می توانست یک دلگرمی و مایه امیدواری برای بازیکنان این تیم باشد.

اما با این حال سرمربی تیم ملی از تماشای دیدار مهم و حساس فینال آسیا و همچنین بازی نهایی لیگ قهرمانان در بین میهمانان ویژه محروم هست و این شاید مهم ترین جای خالی در یکی از خاص ترین بازی های عمر ورزشگاه آزادی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همون بهتر ک نباشه مردیکه دلال موزامبیکی عوضی

    • بدون نام

      دلال کثیف موزامبیک مایه دشرم فوتبال کیروش خوب شد نمیاد فینال ورزشگاه چون با وجوده الودش ورزشگاه رو نجس میکنه بره جهنم نفرانگیز

    • بدون نام

      کیروش سگ ولگرد 12ماه سال رو 11ماه مرخصیه زنده بودن ومرده بودنش واسه فوتبال ایران ارزشی نداره

    • بدون نام

      چه بهترکه نیست ورزشگاه کیروش دلال تنهاکسی بود که مردم بادیدنش تو ورزشگاه حالت تهوع بهشون دست میداد

    • محسن

      این اقای کیروش عقده ای.

    • بدون نام

      بیاد ورزشگاه که سروری و بزرگی پروفسور برانکو روببینه معلوم که وجودشونداره مستر دلال

    • بدون نام

      از کیروش کثیف بت نسازید
      این خوک بی ارزش ملی پوشای پرسپولیس رو فراری داد مرگ بر این خائن دلال

    • بدون نام

      فینال جای کیروش حرامزاده نیست خوده کیروش دلال هم میدونه بیادتو ورزشگاه بین هوادارهای سرخ هوادارهای پرسپولیس میندازنش سطل زباله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دهنت و ببند عقده اي

    • بدون نام

      با وجود دلال موزامبیک اعتبار فینال میرفت زیر سوال ازیکشنبه قدم شومشو میزاره ایران وشروع میکنه به پارس کردن

    • بدون نام

      چرا چرت و پرت میگی،،اون دنبال دلالیشه،،،تازه اگرهم ایران بودنمیومد،،چون بیشترازهمه کیسه کشاوسوراختوریاوشله زردیها الان دلال موزامبیکی آتیش گرفته

    • بدون نام

      اصلا جاش خالی نیست درود به پرسپولیس

    • احمد

      مطمينا اگه ايران بودبه استاديوم نمي اومدکينه اوبه پرسپوليس وبرانکوتمام شدني نيست،موفقيت پرسپوليس خارچشم کيروش وکيسه هست

    • عشقپولیس

      اینم مثل کیسه کشها از موفقبت پرسپولیس آتیش گرفته. هشت ساله ایرانه و هرجور تونست مملکت رو‌ دوشید و اوج کارش حذف از جام ملتهاست

    • بدون نام

      میخوام نیاد
      صد سال سیاه

    • TNT2

      من طرفدار کیروشم کاری هم به بقیه حرفهایی که از روی عقده زده میشه ندارم کیروش نه با تیمی لج کرده نه با شخص خاصی اگر لج میکرد که از پرسپولیس بازیکن دعوت نمیکرد. بعد هم مگه باید همه تیم ملی از پرسپولیس باشه تا هوادارهاش بگن کیروش خوبه؟در پستهایی که بازیکنان پرسپوایس دعوت نشدند همه میدونند که بهتر از اونها نفر داشته. یا میگن چرا سید جلال و نیاورد با تمام احترامی که به سید جلال حسینی. میگذارم و میدونم بهترین مدافع ایرانه و باغیرت اما جام جهانی و مسابقاتی که مهمه سید جلال از نظر سنی نمیتونه به. تیم ملی کمک کنه همه دیدند در جام جهانی فوتبال چقدر سرعتی شده.. تنها و تنها عیب حسینی جواب ندادن بدنش در 90دقیقه بازی سرعتی هستش همه دیدند بازی با کاشیما در نیمه دوم چند بار سید جلال جاموند. بله نیمه اول عالی بود اما فوتبال 90دقیقه هست..در بازی با کشورهای خلیج و باشگاه های خودمون این مورد به دلیل سرعت پایین تیمها به چشم نمیاد اما شرق اسیا و کلا دنیا فرق داره.. در اخر میدونم که همه ایران چه استقلالیها چه طرفدارهای بقیه تیمها و کلا همه ایران ارزوی برد پرسپولیس و دارند چون دیگه حالا پرسپولیس برای همه مردم ایرانه و ارزو دارم برانکو و کیروش هر دو موفق باشند و افتخار برای ایران بیارند ..به امید پیروزی شیر بچه های پرسپولیس

    • شهرام

      امیدوارم پرسپولیس قهرمان بشه و کیروش هم اونجا باشه تا از برانکو یاد بگیره که با دست خالی هم میشه قهرمان شد . هر چند هم اگر خدای ناکرده دوم بشه بازم کار بزرگی خواهد بود .

    • ستار

      بره به جهنم مردک عقده ای

    • صادق

      هرگاری لیاقت میخواهد که این اقا نه فرهنگ اینکارا ندارد نه لیلقت انرا

    • مرتضی

      بهتر که نیست. از دماغ فیل افتاده!!!!

    • بدون نام

      چطور تا حالا خوب نبود حالا خوب شد یه دفعه ؟وقتی لنگی ها به کیروش بی احترامی میکنن خودت بودی میرفتی ورزشگاه جناب نویسنده ؟یادمون نرفته شفر به احترام تیم لنگ رفت استادیوم بازی شو نگاه کنه چه حرف هایی زدین ما ایرانی ها هنوز این فرهنگ بین مون جا نیفتاده به رقیب مون احترام بزاریم

    • بدون نام

      کی روش از پیشرفت پرسپولیس خوشش نمی آید اما اشکال ندارد چون پرسپولیس به کوری چشم دشمنان قهرمان است

    • بدون نام

      اولن متاسفم که این نجس دوباره داره برمیگرده
      دومن این عوضی چشم نداره ببینه تیم تحت هدایت برانکوبه فینال رسیده

    • سیاوش

      قرار مربی پروازی تشریف بیاره
      خخخخخخخهخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج