۷۹۴۷۶۰
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

یزدی: انتظار داشتم دنبال فنی بازی کردن باشند

داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از شکست تیمش مقابل نساجی مازندران ابراز تأسف کرد.

خبرگزاری تسنیم: داریوش یزدی، سرمربی استقلال خوزستان پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: فکر می‌کنم باید خیلی ناراحت باشم، چون تیمم بازنده بازی بود. خوشحالم بابت حضور تماشاگران نساجی. باید به این هواداران افتخار کنیم. حضور این تماشاگران برای تیم، نتیجه می‌آورد. درباره مسائل فنی صحبت نمی‌کنم.

وی ادامه داد: سرمربی تیم نساجی ۱۰۰ بازی ملی دارد که من ندارم. انتظار دارم این آقا دنبال فنی بازی کردن باشد! در نیمه دوم نه تنها دنبال مسائل فنی نبود، بلکه به توپ‌جمع‌کن‌ها و هواداران می‌گفت مشکل ایجاد کنند. البته هواداران واقعاً سنگ تمام گذاشتند و جوی ایجاد می‌کنند که برای هر تیمی دردسرساز است.

این هواداران همیشه به همین شکل از تیم‌شان حمایت می‌کنند و آرزو دارم جایی کار کنم که هوادار این‌گونه باشد. در این شرایط دیگر نیاز نیست آدم کاری انجام دهد، چون این تماشاگران، تیم حریف و توپ را به دروازه تیم مقابل می‌برند.

«در فوتبال مملکت ما اتفاق خوبی نمی‌افتد و اگر اتفاق خوبی رخ دهد باید تعجب کنیم»، سرمربی استقلال خوزستان با بیان این جمله گفت: شب بازی، بازیکن محروم حریف را می‌بخشند و بازیکن ما را محروم می‌کنند. این از بی‌عرضگی ما یا عرضه بالای حریف است. البته در ایران به آن عرضه می‌گویند، اینکه بتوانید با همه درست‌اندرکاران فوتبال لابی کنید. متأسفانه در ابتدای مسابقه نماینده فدراسیون روی اعصاب ما بود. مسئولان و نماینده فدراسیون باید به دنبال ایجاد آرامش باشند.

یزدی: انتظار داشتم دنبال فنی بازی کردن باشند

یزدی با گلایه از نماینده فدراسیون فوتبال در این مسابقه تصریح کرد: او گفت: «می‌گویم بازیکن‌تان را محروم کنند. اجازه بده بازی شروع شود». چرا دنبال ایجاد حاشیه هستید؟ نام این فرد، پورهادی بود. وظیفه شما ایجاد آرامش، اجرای قانون و هر چیزی است که می‌تواند اتفاقات خوب رقم بزند. در فوتبال ما این اتفاقات وجود دارد. نمی‌خواهم شکست‌مان را توجیه کنم. ما تیم برتر مسابقه بودیم، اما شکست خوردیم. شاید بگویید تیم حریف 45 دقیقه یک بازیکن کمتر داشت، اما 20 نفر خارج از فوتبال اضافه داشت. روی نیمکت، در فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و هر جایی که بگویید، حریف یار اضافه داشت.

وی با بیان اینکه شرایط برای تیم‌های دیگر نیز همین‌گونه است، خاطرنشان کرد: شرایط برای تیم‌های دیگر هم همین است. ما در چند بازی به شدت از داوری لطمه خوردیم. اکرامی داور چهارم مسابقه مشکلی نداشت. این داور مقابل پارس جنوبی اشتباه تأثیرگذار داشت و دو بازیکن ما را اخراج کرد. کمیته داوران هم بر تأثیرگذار بودن اشتباهات داوران صحه گذاشت. این داور پس از آن دیدار محروم شد، اما او را برای دیدار ما مقابل نساجی در نظر می‌گیرند. مگر می‌شود معادلات را به گونه‌ای بچینند که تیم ما شکست بخورد؟ متأسفانه از بی‌کسی ما سوءاستفاده می‌شود.

سرمربی استقلال خوزستان با انتقاد دوباره از سرمربی نساجی گفت: انتظارم از نکونام که 100 بازی ملی دارد، این است که در فوتبال ما حرکت مثبتی ایجاد کند. او در فوتبال اروپا بازی کرده است. به عنوان کسی که سنم از نکونام بیشتر است، به او می‌گویم چیزی را که در فوتبال اروپا یاد گرفته‌ای در اینجا نشان بده، نه چیزی که در کشورهای عربی آموختی!

انگار که تفکرش در کشورهای عربی مانده و خودش به اروپا رفته است. من به عنوان کسی که سنم بیشتر از نکونام است به او پیشنهاد می‌کنم که به دنبال کار فنی فوتبال باشد و تلاش کند حریف را به صورت فنی شکست دهد، اما امروز بعضاً شاهد مسائل دیگری بودیم.

یزدی با تبریک دوباره پیروزی نساجی به مردم قائمشهر اظهار داشت: نساجی به نسبت جمعیت خود، بیشترین هوادار را در ایران دارد، نه تراکتورسازی. قائمشهر 200 هزار نفر جمعیت دارد و 20 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند. به نظر هر کسی که مخالف من است، احترام می‌گذارم، اما به نظرم تیم نساجی در ایران، بیشترین و پرشورترین هواداران را دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تنها داوری در چهار شکست اخیر استقلال خوزستان نقش داشته است یا خیر، تصریح کرد: در بازی اول باید به تراکتورسازی می‌باختیم، اما معادلات در تمام فوتبال دنیا همین است. داور در اعلام پنالتی تراکتورسازی، اشتباه تأثیرگذاری مرتکب شد. این اشتباه، تیم ما را از جریان بازی خارج کرد و ضرر کردیم. مقابل صنعت نفت در جام حذفی، داور سه پنالتی گرفت که دو پنالتی صحیح نبود و قبل از آن یک پنالتی درست هم باید آفساید اعلام می‌شد.

مقابل پارس جنوبی هم داور دو بازیکن ما را اخراج و اتفاقات دیگری رقم زد. همه شاهد بودند امروز در گل اولی که خوردیم، روی بازیکن ما خطا شد، اما داور به اشتباه، خطای بازیکن ما را اعلام کرد و به او اخطار داد.

سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به صحبت خبرنگاری که معتقد بود نساجی بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری دیده است، خاطرنشان کرد: من درباره نساجی صحبت نمی‌کنم. درباره اتفاقات در جریان بازی ما با نساجی، داور علیه ما سوت زد. مگر اختلاف ما و نساجی چقدر است؟

دو خطا به سود یک تیم نمی‌گیرند و همان توپ‌ها وارد دروازه ما می‌شوند. نساجی موقعیت آنچنانی نداشت، اما ما چند موقعیت گلزنی خوبی داشتیم و تیم‌مان کیفیت خوبی داشت. امروز شکست خوردیم، اما به هواداران نساجی که در دیدارهای این تیم تعیین‌کننده هستند، تبریک می‌گویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا برو جایی که آرزو داری و بیشتر از این گند نزن به تیم

    • بدون نام

      برو بابا .بعد از هر باخت دنبال یه بهانه هستی تو در حد مربی گری تیمهای دسته سه هم نیستی چه رسد به یک تیم لیگ برتری .به جای اینکه در خلال بازی به فکر این باشی که در پایان بازی چه بهانه ای بیاری به دنبال تغییر رویه تیمت باش که چطور بازی کنه.آبروی فوتبال خوزستان را بردی.احترامانه خودت استعفا بده و برو پی یک کار دیگه تا با حیا کن رها کن بدرقه ات نکردند.

    • بدون نام

      اگر تفکر عربی توی فوتبال ما بود هیچ کدوم از شماها سرمربی نمیشدید حالا حالاها باید میگشتید یه تیم پیدا کنید

    • حمید

      داریوش یزدی تا کی باید به باختهایش هنوز بماند حتما تا سقوط استقلال خوزستان باید مربی این تیم باشد

    • بدون نام

      چرا نظرات مردم را نمیگذارید.اگه بخواهید اینطور رفتار کنید من که برترینها را حذف میکنم همانطور که خیلیهای دیگر را فراری دادید.چرا مطلب بنده را نگذاشتید

      پاسخ ها

      • سیاوش

        مطلب اصلی رو که می فرستیم حذف و سانسور میکنن
        بعد که دوباره متن می گذاریم و علت حذف رو می پرسیم ، این رو ارائه میدن که یعنی ما هیچ سانسوری نداشتیم
        در حالی که بعد از چاپ این خبر من س بغل مطلبی نوشتم و ارسال کردم
        اما سانسور شد
        واقعا متاسفم
        چون قصد حذف کردن برترین ها و اخبار داغ رو دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج