۷۹۴۸۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چشمی و اسماعیلی دوشنبه در کمیته انضباطی

دو روز قبل از بازی استقلال تهران مقابل ماشین‌سازی تبریز، تیم ناکام در لیگ قهرمانان و جام حذفی دچار بحران جدید و البته عجیبی شد.

فرهیختگان: دو روز قبل از بازی استقلال تهران مقابل ماشین‌سازی تبریز، تیم ناکام در لیگ قهرمانان و جام حذفی دچار بحران جدید و البته عجیبی شد. دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی در جام حذفی و شکست مقابل سایپا ۱۰نفره عیار بازیکنان در فصل جدید را نشان داد که در وقت‌های معمولی و اضافه موفق به شکست نارنجی‌پوشان نشدند و در ضربات پنالتی از دور مسابقات کنار رفتند.

دو روز بعد از این شکست بود که امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه در تمرین حاضر شد و با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت. او که انتقاد طرفداران را بجا می‌دید به بازیکنان گوشزد کرد که لباس چه تیم بزرگی را برتن دارند و باید بیشتر حواس‌شان را جمع کنند و این دلیل جریمه ۲۰درصدی از قرارداد کل بازیکنان و کادرفنی بود.

حمایت بازیکنان از یاغی‌ها

همین مساله با واکنش تند روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی همراه شد تا این دو بازیکن از لیست بازیکنان مقابل ماشین‌سازی خط بخورند و از آن زمان از حضور در تمرینات منع شوند. بازیکنانی که غیبت هم‌تیمی‌هایشان را در تمرینات احساس می‌کردند، ترجیح دادند با انتشار تصویر آنها در اینستاگرام به نوعی حمایت‌شان را نشان بدهند که همین اقدام به مذاق طرفداران این تیم خوش نیامد.

بعد از محسن کریمی و داریوش شجاعیان که به‌تازگی از کمند مصدومیت رهایی پیدا کرده‌اند، نوبت محمد دانشگر و میلاد زکی‌پور رسید که در صفحه رسمی اینستاگرام خود به حمایت از دو بازیکن بی‌انضباط تیم بپردازند؛ دو بازیکنی که عملکردشان در فصل جاری بیشتر از سایرین با انتقاد زیاد همراه شده ترجیح دادند با این اقدام بیشتر در مقابل هواداران قرار بگیرند و آنها را آزرده‌خاطر کنند.

مباشری: هدف بازیکنان دلداری بوده!

با گذشت ۱۰ روز هنوز تکلیف چشمی و اسماعیلی مشخص نشده تا شایعاتی مبنی‌بر جدایی آنها در نیم‌فصل به گوش برسد. در این باره با هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال تماس گرفتیم که وی به «فرهیختگان» اعلام کرد با آقای با فتحی سرپرست باشگاه در این‌باره صحبت خواهیم کرد. اگر قرار باشد آنها به کمیته انضباطی بیایند برایشان دعوتنامه می‌فرستیم و اگر نیازی به حضور آنها نباشد خود مدیریت باشگاه درباره آنها تصمیم‌گیری خواهد کرد.

مباشری درباره اینکه دو بازیکن استقلال که از سوی شفر از حضور در تمرینات منع شده‌اند، مورد حمایت دیگر نفرات قرار گرفته‌اند، گفت: «قصد آنها دلداری دادن به این دو بازیکن بوده چون رابطه صمیمی با یکدیگر دارند. در متن‌های آنها از کلمه یا جمله‌ای مبنی‌بر لزوم بازگشت این نفرات استفاده نشده است.»

خاطیان دوشنبه در کمیته انضباطی

آخرین خبر هم اینکه یکی از مسئولان باشگاه استقلال به «فرهیختگان» خبر داد که قرار است دو بازیکن خاطی دوشنبه به کمیته انضباطی بروند و پاسخگوی رفتار خود باشند و احتمالا بعد از جلسه نیز به تمرینات باز خواهند گشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج