۷۹۴۹۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«ناواس» به زودی مادرید را ترک خواهد کرد!

کیلور ناواس که در دیدار رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نیمکت‎‏نشین بود از این موضوع خوشحال نیست و احتمالا به زودی رئال را ترک می‏‎کند. او از یووه پیشنهاد دارد.

خبرگزاری مهر: کیلور ناواس ممکن است به زودی از تیم فوتبال رئال مادرید برود. او که در بازی مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا نیمکت‌نشین شده بود شاید از حالا به طور جدی‌تر درباره آینده‌اش در این تیم فکر کند و تصمیم بگیرد. او احساس می‌کند سرمربی جدید این تیم که البته موقتا هدایت تیم را به عهده دارد به او اعتماد کافی ندارد.

پیش از این هم انتظار می‌رفت با اقدام باشگاه برای خریدن تایبوت کورتوا وضعیت او در تیم در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. اما کالچومرکاتو مدعی شده او که به همراه رئال مادرید قهرمان ۳ دوره از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شده از موضوع از دست دادن جایگاهش در ترکیب اصلی تیم ناراحت است و ترجیح می‌دهد کارش را در تورین و یوونتوس که به دنبال جذبش است ادامه دهد. او هم مایل است همان کاری را انجام دهد که کریستیانو رونالدو انجام داده و از رئال مادرید به یووه برود.

در صورتی که او به تیم ایتالیایی برود در تیم ایتالیایی پیشرفتی بزرگ حاصل خواهد شد و این تیم که بعد از رفتن بوفون در درون دروازه با مشکلاتی مواجه شده می‌تواند دروازه‌بانی مطمئن‌تر از ژسنی پیدا کند؛ دروازه‌بانی که در بازی مقابل منچستریونایتد هم اشتباهی داشت و در شکست تیمش تاثیر مستقیم گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج