۷۹۵۲۷۸
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

نوراللهی: طارمی مقصر تمام اتفاقات نیست

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود کمبودهای زیاد تا دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم، این در حالی بود که هیچ‌کس فکر این موضوع را نمی‌کرد.

خبرگزاری تسنیم: احمد نوراللهی پس از شکست پرسپولیس مقابل نماینده ژاپن در مجموع دو دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: امروز تمام تلاش خود را انجام دادیم اما متاسفانه نتوانستیم شکست دور رفت را جبران کنیم. امیدوار در ادامه راه بتوانیم هواداران خود را خوشحال کنیم.

تیم ما با وجود تمامی مشکلات و کمبودها تا فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و این در حالی بود که هیچ‌کس فکر این موضوع را نیز نمی‌کرد. همدلی و حمایت هواداران، کادرفنی و مدیران باشگاه پرسپولیس باعث شد به دیدار نهایی صعود کنیم، اما متاسفانه در گام آخر نتوانستیم به خواسته خود برسیم.

وی در خصوص حمایت پرشور هواداران پرسپولیس پس از پایان مسابقه و تشویق سرخپوشان عنوان کرد: این هواداران بزرگترین سرمایه باشگاه و بازیکنان پرسپولیس هستند. ای کاش امروز می‌توانستیم قهرمانی را تقدیم آنها کنیم. خدا را بابت نایب قهرمانی شاکر هستیم و امیدواریم در ادامه راه این نتیجه را جبران کنیم تا دل هواداران‌مان شاد شود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نقش مهدی طارمی در محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات و شرایط این روزهای این تیم عنوان کرد: همه مشکلات دست به دست هم داد تا ما امروز مغلوب کاشیما شویم.

اینگونه نیست که فقط طارمی مقصر تمامی اتفاقات باشد. مهدی تمام تلاش خود را برای باشگاه پرسپولیس و هواداران انجام داد و زحمت‌های زیادی در تیم کشید. ما مشکلات زیادی داشتیم، اما بدون توجه به آنها در کنار هم جنگیدیم.

نوراللهی خاطرنشان کرد: کمبود بازیکن واقعاً ما را اذیت کرد. همچنین طولانی بودن سفر ما از ژاپن نیز فشار زیادی به ما وارد کرد. از طرفی در دیدار رفت نتیجه خوبی را کسب نکردیم و همین موضوع باعث شد کار ما سخت شود. امروز همه تلاش خود را انجام دادیم تا دل هواداران را شاد کنیم و هواداران نیز برای ما سنگ تمام گذاشتند، اما قسمت نبود که ما قهرمان شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مشیری

      امیدوارم طارمی خائن و ناسپاس و طاهری حقه باز و خیانتکار خیر نبینن که پرسپولیس رو به این وضع کشوندن .کاری که این دو نفر کردن دشمن هم نمیکنه.

    • بدون نام

      طارمی مقصر اصلیه . بازیکنی که محرومیت پرسپولیس بواسطه اقدامات بچه گانه او صورت گرفت و بدتر از همه بعد از محروم کردن تیم , بجای اینکه بمونه و جبران بکنه , بخاطر پول گذاشت و رفت . انشاالله خدا جواب قلب شکسته هواداران رو بهش بده

    • بدون نام

      ازیه طرف میگه کمبودبازیکن ماروزجردادازطرف دیگه میگه طارمی مقصرنبودخب مجنون کمبودبازیکن بخاطربسته شدن پنجره نقل وانتقالات بودکه زیرسرطارمی بی همه چیزبود

    • شهرام

      تو هم مقصری که دفاع میکنی ازش .

    • رها پرسپولیسی

      ایشالله مهدی جان همیشه موفق باشی کار به کار کسی نداشته باش من که طرفدارتم

    • پرویز

      پس عمه من مقصر بود پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم شد

    • a

      مقصر بازی بدوضعیف شمادربازی فینال بود

    • بدون نام

      داداش مقصر اینه توی اسیا وزارت ورزش و داوری رو ندارید!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج