جاباما
۷۹۵۳۹۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

مجموعه «رقص روی شیشه» در شبکه نمایش خانگی

کارگردان سینمای کشور، مهدی گلستانه چندی پیش خبر از ساخت مجموعه‌ای مختص شبکه نمایش خانگی با نام سریال “رقص روی شیشه” داد.

سینما گیمفا: کارگردان سینمای کشور، مهدی گلستانه چندی پیش خبر از ساخت مجموعه‌ای مختص شبکه نمایش خانگی با نام سریال "رقص روی شیشه" داد.

مجموعه «رقص روی شیشه» در شبکه نمایش خانگی

این کارگردان و تهیه کننده سینما در گذشته و در گفتگویی با خبرگزاری‌های رسمی درباره فعالیت و برنامه ساخت این مجموعه گفت:

در حال حاضر آخرین مراحل نگارش فیلمنامه سریال "رقص روی شیشه" پیش می رود که نویسندگی آن را ابوالفضل کاهانی برعهده دارد. این سریال حداقل در ۲۶ قسمت برای شبکه نمایش خانگی تولید می شود و ما درخواست پروانه ساخت داده ایم اما هنوز این مجوز را اخذ نکرده ایم. کارگردانی و تهیه کنندگی این اثر را خودم به عهده دارم و مذاکرات اولیه را با بازیگران انجام داده ایم که به محض دریافت پروانه ساخت با آنها قرارداد می بندیم و فیلمبرداری را آغاز می کنیم.

لوکیشن اصلی این سریال در تهران است اما بخشی را در خارج از کشور و یک بخش کوچکی را در شمال یا جنوب کشور فیلمبرداری می کنیم. "رقص روی شیشه" یک ملودرام اجتماعی در مذمت مهاجرت، در ستایش خانواده و به لحاظ تعداد کاراکتر با «عاشقانه» متفاوت است زیرا چهره های سینمایی بیشتری در این سریال حضور خواهند داشت. به طور کلی تولید سریال برای شبکه نمایش خانگی نیازمند استفاده از بازیگران چهره است.

این کارگردان با اشاره به دیگر اثرش با عنوان «حرف های در گوشی» بیان کرد: پیش از این قرار بود این اثر را به سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر برسانیم اما متوجه شدیم که به جشنواره نمی رسد به همین دلیل تصمیم گرفتیم بعد از ساخت «رقص روی شیشه» به سراغ آن برویم و برای سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آن را آماده کنیم.

برای هر قسمت این سریال نیز یک خواننده تیتراژ منحصر به فرد در نظر گرفته شده است. و نویسندگی این سریال را طلا معتضدی از روی طرحی از ابوالفضل کاهانی بر عهده دارد.

در مجموعه شبکه نمایش خانگی "رقص روی شیشه" بازیگران بسیاری به ایفای نقش میپردازند. لیست این بازیگران به صورت زیر است:

بهرام رادان ،مهتاب کرامتی، امیر آقایى، مهرداد صدیقیان، میترا حجار، هدی زین العابدین، حامد کمیلی، سحر قریشی، بیتا فرهى، همایون ارشادى، ترلان پروانه، ابوالفضل میری، علیرضا زمانی نسب ،جواد یحیوی، احسان عباسی، بیژن افشار، عباس توفیقی، هانی صالحی ،پانته آ کیقبادی، نگار جعفری، مجتبی واشیان، احسان سعادتی، دانیال کریمی و حسین شمس رضوی

لازم به ذکر دوباره است که برای هرکدام از قسمت‌های این سریال ۲۶ قسمتی، یک خواننده منحصر به فرد در نظر گرفته شده است و تاکنون خوانندگی رضا صادقی، بابک جهانبخش، محمد علیزاده، مهدی مقدم، مهدی یغمایی، محمد زند وکیلی، رضا بهرام، انوشیروان تقوی، فرزاد فرزین و هوروش بند در این سریال قطعی شده است.

به تازگی نیز بهرام رادان بازیگر این مجموعه کار خود را در این سریال آغاز کرده است و نخستین عکس‌ها از حضور بهرام رادان و مهرداد صدیقیان در صفحات مجازی منتشر شده است.

این فیلمبرداری هنوز در تهران ادامه دارد و در آینده نیز عوامل این مجموعه برای ادامه فعالیت فیلمبرداری به خارج از تهران می‌روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احتمالا اسمش تغییر می کنه مثلا میشه
      کلام در آیینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج