۷۹۵۴۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دروازه‌بان بارسلونا و تردد با مترو در شهر

اخلاق دروازه‎بان بارسلونا نسبت به دیگر فوتبالیست‎ها متفاوت است و توجه زیادی به سبک زندگی‏‌اش ندارد. او برای تردد هم از مترو به جای خودروهای گران‎قیمت استفاده می‎کند.

خبرگزاری مهر: دنیای بازیکنان فوتبال دنیایی تجملی است که توجه بیشتر هواداران را به خود جلب می‌کند. این موضوع در فوتبالیست‌های خارجی بیشتر هم دیده می‌شود. بارها دیده شده که بازیکنان، حتی بازیکنان تیم‌های معمولی ۵ لیگ معتبر اروپا، فاصله منزل تا زمین تمرین را با خودروهای لوکس طی می‌کنند، خانه‌ها و وسایل خانه‌هایشان بی‌نظیر و گران‌قیمت است و عکس‌های مربوط به تعطیلات رویایی‌شان خیلی زود در رسانه‌ها منتشر می‌شود و بیننده زیادی هم پیدا می‌کند. همچنین بیشتر این بازیکنان دوست ندارند در انظار عمومی ظاهر شوند و این موضوع که هواداران بخواهند دورشان برای گرفتن عکس و امضا جمع شوند برایشان خوشایند نیست.

مارک آندر تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا اما این‌چنین نیست و شاید بتوان گفت در نوع خود بی‌نظیر است. او را می‌توان اولین بازیکن معاصر دانست که این قوانین را زیر پا گذاشته است. تراشتگن از حضور یافتن در بین هواداران ترسی ندارد و عجیب‌تر این که در شهر بارسلونا کمتر کسی او را در سطح شهر دیده، چون با مترو تردد می‌کند!

دروازه‌بان بارسلونا و تردد با مترو در شهر

او بعد از این که با بارسلونا قرارداد امضا کرد سریعا خانه‌ای در منطقه گراسیا شهر بارسلونا خرید و مانند دیگر بازیکنان در انتخاب خانه و محله حساسیت زیادی نداشت. گراسیا محله ضعیفی در بارسلونا نیست، اما جزو بهترین مناطق این شهر برای زندگی هم نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج