۷۹۵۵۸۹
۳۹ نظر
۵۰۰۰
۳۹ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: هرگز بدون ملی‌پوشان بازی نمی‌کنیم

دو قطبی کی روش - برانکو پس از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا و ارائه لیست جدید تیم ملی از سوی کی روش وارد فاز تازه‌ای شده است. در جدیدترین مورد جدال «کارلوس - برانکو»، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، این تیم در غیاب بازیکنان ملی‌پوش خود در لیگ برتر بازی نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: دو قطبی کی روش - برانکو پس از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا و ارائه لیست جدید تیم ملی از سوی کی روش وارد فاز تازه‌ای شده است. در جدیدترین مورد جدال «کارلوس - برانکو»، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، این تیم در غیاب بازیکنان ملی‌پوش خود در لیگ برتر بازی نخواهد کرد.

شاید خوش‌بین‌ترین هوادار پرسپولیس هم قبل از آغاز این فصل فکرش را نمی‌کرد این تیم با معدود نفرات خوبی که در اختیار داشت و جدایی چند بازیکن آن هم در شرایطی که پنجره نقل‌وانتقالات بسته بود, بتواند فینالیست لیگ قهرمانان شود، اما این اتفاق رخ داد و برانکو ایوانکوویچ نیز در این موفقیت سرخپوشان نقش عمده‌ای را ایفا کرد.

شاید هر مربی جای برانکو بود قبل از شروع فصل و با رفتن چند بازیکن شاخص تیمش برای اعتبار خودش هم که شده از ادامه کار منصرف می‌شد، اما برانکو بدون اینکه بخواهد از کاستی‌ها حرف بزند ماند و تیمش را فینالیست لیگ قهرمانان کرد. برای همین است که او تا این حد در بین هواداران پرسپولیس محبوب شده است تا جایی که آنها سخت نگران روز‌های بدون سرمربی کروات تیم‌شان هستند.

برانکو ایوانکوویچ با وجود اینکه امروز در کنار دوستان کروات خود مشغول استراحت بود برای دقایقی پاسخگوی سؤالات خبرنگار تسنیم شد، هر چند که مصاحبه مفصل ما با این مرد دوست‌داشتنی ماند برای یک فرصت مناسب. ماحصل این گفت‌و‌گو را در زیر می‌خوانید:

لیگ قهرمانان با همه تلخی و شیرینی‌هایش برای پرسپولیس تمام شد. فکر می‌کنید بزرگ‌ترین دستاور تیم‌تان از رقابت‌های این دوره از لیگ قهرمانان چه بود؟

ما با افتخار در فینال لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردیم و نشان دادیم از هر نظر شایسته رسیدن به این مرحله هستیم. تنها اشتباهات جزئی بود که ما را از گرفتن جام محروم کرد، اما من به تیمم افتخار می‌کنم. بازیکنانم نشان دادند که پرسپولیس چه تیم قدرتمندی در آسیاست.

در کنار آن هواداران هم مقابل چشمان نمایندگاه فیفا، یوفا و AFC نشان دادند که چقدر فوتبالدوست هستند. حضور در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و همچنین فینال آن برای پرسپولیس یک تجربه عالی بود. لیگ قهرمانان یک تورنمنت بزرگ در آسیاست و بازیکنان ما و هواداران در این مسابقات توانستند خودی نشان دهند.

در بازی برگشت فینال نتوانستید از امید عالیشاه و سیامک نعمتی استفاده کنید و بیش از هر زمان دیگری متوجه نیمکت خالی‌تان شدید آیا از همین الان به فکر تقویت تیم‌تان برای دوره بعد لیگ قهرمانان آسیا نیستید؟

ما از یک ماه پیش می‌دانستیم که این روز‌های سخت در انتظارمان است و به نوعی با کمبود بازیکن مواجه خواهیم شد. با این وجود به همه داشته‌های‌مان اعتماد کردیم و آنها هم بهترین عملکرد خود را در زمین به نمایش درآورده و سنگ تمام گذاشتند.

ما قبل از آغاز این فصل بازیکنان خوبی چون وحید امیری، فرشاد احمدزاده و ... را از دست دادیم، اما بدون آنها هم در مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی عالی بازی کردیم و نشان دادیم با هر کمبودی که وجود دارد، می‌توانیم در این سطح از رقابت‌هایی آسیایی قدرت‌نمایی کنیم، اما اینکه در آینده چه تعداد بازیکن جذب خواهیم کرد، وقتی زمانش رسید پاسخ می‌دهم.

سازمان لیگ قصد دارد بازی‌های عقب‌افتاده شما در لیگ را قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا برگزار کند و در آن صورت باید بدون ملی‌پوشان خود این بازی‌ها را انجام دهید، آیا حاضر به پذیرفتن این موضوع هستید؟

ما هرگز بدون ملی‌پوشان خود این بازی‌های را انجام نمی‌دهیم. وقتی چهار بازیکن در تیم امید و دو بازیکن هم در تیم ملی داشته باشیم چطور ممکن است بازی‌های خود را انجام دهیم؟ نه، حاضر به انجام این کار نخواهیم شد.

حالا کار شما برای ادامه حضور در پرسپولیس مخصوصاً تا پایان نیم‌فصل بسیار سخت‌تر شده است، چطور باید روحیه و انگیزه بازیکنان‌تان را برگردانید؟

اطمینان دارم بازیکنانم با انگیزه‌ای بیشتر از قبل به بازی‌ها برخواهند گشت. آنها می‌دانند که می‌توانند موفقیت خود در آسیا را بار دیگر تکرار کنند و به موفقیت‌های بیشتر دست یابند.

برای هوادارانی که دیروز ساعت‌ها در ورزشگاه بودند و در آخر رویای‌شان تعبیر نشد اما با این وجود شما و تیم‌تان را تشویق کردند پیامی ندارید؟

تماشاگران دیروز عالی بودند و نشان دادند در دنیا بهترین هستند. آنها در تمام ۹۰ دقیقه بدون مکث تیم‌شان را تشویق و سعی کردند به ما کمک کنند. از همه آنها تشکر می‌کنم و دست‌شان را می‌فشارم.

به هواداران پرسپولیس این قول را می‌دهید تا زمانی که تیم‌تان را قهرمان آسیا نکرده‌اید جدا نشوید؟

از من نخواهید هیچ قولی بدهم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس کبیربافینالیست شدن اول بزرگیشونشون دادبعدچهرواقعی وطن فروشهای کثیف که واسه همه مردم مشخص شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وطن فروش کثیف کسایی اند که اردوی تیم ملی را با وجود اطلاع رسانی قبلی به خاطر یه باشگاه لغو میکنن و اون دسته از کسایی که در فرودگاه شعار تیم ملی پرسپولیس را دادن. وگرنه به کسی که نمیخواد طرفدار فلان باشگاه متعفن باشه نمیگن وطن فروش

    • حمیدرضا

      روی کی روش باید کم بشه

    • بدون نام

      دوست داریم برانکومااول فصل باپنجره بسته تواقانداشتیم به اینجابرسه

    • حسن نورزهی

      ته کسی نیستی که تصمیم بگیربی باید تابع دستورات باشی بخاطرتیم لنگ برنامه لیگ بهم ریخت فکرکردی خیلی زرنگی که نیم فصل بازیات برگزاربشه که بتونی بازی کن جدیدبگیری بعدبازی کنی توکه نمیتونستی تیم قهرمان کنی بیخودت کردی عابرو ایران هم بردی

      پاسخ ها

      • جمشیدی

        اینجور اظهار نظر که نشانه شخصیت شماست دقیقا از کمبود شما نشآت میگیره

      • عشقپولیس

        گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده

      • پ

        هش بابا هششششش

      • کامران

        مطمئنم مغزت ده سالش هم نیست!!! البته که ناشی از عقده هم میشه، انقدر حسادت نکنین

      • امیرحسین

        عابرو نه بنده خدا آبرو.از کسی که الگو و بازیکن خوبشون یه بچه ۱۷ سالست بیشتر از این توقع نیست یه موی سید جلال به سرتا پای تیمتون می ارزه

      • بدون نام

        باید بازی های استقلال بندازن عقب تا این تیم یه اردو بره ترکیه نه پرسپولیس که بازی رسمی تو آسیا داشت اخه اونها بازیکن ندارند یه مشت الاغ دارند باید بازیکن بگیرن بدبخت های بیچاره

      • محمد

        حسن نورزهی کیسه کش!! بدبخت تو اول برو جمله نویسی رو یادبگیر بعد بیا نظربده. خخخخخخ

      • بينام

        تو همين نيم فصل گفته بدون ملى پوشانش بازى نميكنه ،مگه كيسه نگفت تو زمين تختى بازى نمكنه و شد ؟پس برانكو هم ميتونه ، در ضمن ابروى ايران هم نرفت كه پرسپوليس جام نبرد (ابرو رو هم با الف مينويسن نه با ع)، مگه تمام مخالفين اشغال پرسپوليس نمگين بازى ملى نيست و باشگاهيه ؟پس چرا ابروى ايران بره ؟ اگه اينطوره وقت منصوريان با بقيه اسكل هاى ابى شيش تا از عربا خورد چرا خفه شده بودين ؟

      • بدون نام

        برای اینکه کمتر بسوزی باید بگم بازی های نیم فصل اول با همون بازیکنان نیم فصل اول برگذار میشه
        البته شخصیت شماها قبلا برامون رو شده بود

    • فتاح

      این از اول هم یه نقشه بود قول میدم نصف بازی های لنگ بعدمحرومیتش و با بازیکنان جدیدش برگزار بشه

    • غغغ

      غغغغغغغخخخخخخ

    • fadaei

      نگران نباش وزارت حلش میکنه برات

    • بدون نام

      ششتقلالی خوشم مییاد که از پرسپولیس محروم از دو پنجره نقل و انتقالاتی و کمبود بازیکن، میترسی! وزیر ورزش استقلالی داره به ششتقلال کمک میکنه و این خلاف است و در عوض پرسپولیس رو با نگرفتن یه پرواز چارتر تضعیف کرد! با این وجود دوم شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا یه افتخار بزرگ برای پرسپولیس است! چون اینها نگذاشتن پرسپولیس قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا شود، مافیا هستند!

    • بدون نام

      صغیر هم نیستی کوچولو وطن فروش لنگیها هستن معلومه که با باخت تیم ایرانی خوشحال میشدن لطفاااا گاله رو ببندین وزارت هم هست نترس کروات بی سیبیل خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کش
        چند تا از العین خوردین؟
        خاک بر سرتون

    • بدون نام

      چرا همه میترسن نیم فصل دوم با پرسپولیس بازی کنن اينهمه خفت و خواری تا حالا نديده بودم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم دوست عزیز

    • بدون نام

      کم کم یا باند چرکپولیستون رییس فدارسیون ایران هم میشی شما با این مافیا ابر قدرت وقدرت بلا منازع هستی اصلا بازم میگن دا را براتون بازیها رو در بیاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کشای عقده ای دروغگو

    • ضد کیسه

      وزیر پرپولیسیه بعد بازیهامونو هم باید بندازه نیم فصل دوم حالا شما استقلالیهای بی شرف برید هر غلطی دوست دارید بکنید خخخخخخ کیسه کش باید اینطور باهاش حرف بزنی چون یه مشت الاغن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ضد کیسه بیشرف خودتی،شما که پارسال با بازبکن غیر قانونی و کمک داوران و وزارت و فدراسیون قهرمان شدید و ابرو فوتبال ایران و بردید،درسته وزیر خیلی بیشرفه اما دیگه از این خبرا نیست که بعد نیم فصل بازی انجام بدید و بتونید از بازیکن جدید استفاده کنید هر چند با بازیکن جدید هم هیچ غلطی نمیکنید

      • بدون نام

        حیف کلمه الاغ نیست که به این جماعت کیسه کش آشغال وطن فروش بگی؟
        اینا اگه شرف داشتن که از ژاپن طرفداری نمی کردن
        ولی خوشم میاد که دیگه ابرشون پیش همه رفته و مسخره عام و خاص شدن
        بد بختای ته جدولی

      • بدون نام

        همه جات بسوزه بله وزیر پرسپولیسیه . ی چیزی که خیلی واضاحه اینه که انسانهای بزرگ طرفدار تیمهای بزرگ و محبوب و با هویت میشن حالا خودتون را جر بدید

    • بدون نام

      درود بر برانکو و سربازان وفادارش

    • بدون نام

      خوشم میاد فدراسیون بی عرضه ای داریم کیروش هرجور دوس داره هموون کارو میکنه برانگو هر جور دوس دا ره اونطور فدراسیون هم حکم ایزی لایف رو داره

    • بدون نام

      پرو تر از لنگ وجود نداره،واقعا خجالت داره فوتبال ایران و بخاطر لنک تعطیل کردن استقلال و تضعیف کردن،برانکو پارسال با همین بازیکنان که الان شدن ستاره و کمبودشون الان حس میکنه 6تا از الهلال خورد
      برانکو همیشه با 1۲،13بازیکن بازی میکرد بعضی بازیکنان همیشه رو نیمکت بودن،طارمی رفت بجاش علیپور که مراتب از اون بهتره فیکس شد،احمد زاده و مسلمان رفتن که نعمتی و بشار ثابت شدن پرسپولیس با اون بازیکنان به جایی نرسیدن مطمعن باشید اگه اونا بودن به فینال هم نمیرسید،بازی فینال حرفی واسه گفتن نداشت،الان این حرفا که تیم ما تا اینجا هم شاهکار کرده بهانه ست،بازی فینال استقلال و تیم ژاپنی رو نگاه کنید و مقایسه کنید با فینال لنگ،برانکو اگه امسال سهمیه بگیره باید کلاشو بندازه هوا،البته بدون کمک داور و وزارت و فدراسیون

    • بدون نام

      اقای برانکو واقعا دوستت داریم از صمیم قلب بخاطر کارهای بزرگی که تا کنون برایمان انجام داده ای بخصوص شادیهایی که در این شرایط سخت به ما هدیه دادی

    • بدون نام

      اقای برانکو استاد اخلاق و انسانیت سپاسگزاریم ای بزرگ مرد

    • بدون نام

      ی خواهش بزرگ از هواداران عزیز پرسپولیس دارم و اینکه کاری به تیمهای دیگه نداشته باشید و فقط از تیم بزرگ و محبوب خودمون حمایت کنید از قدیم گفتن که جواب ابلهان خاموشی ست . تمنا میکنم بزرگ منشی خودتون را به کل دنیا نشون بدید

    • بدون نام

      با ادمهای بی منطق و بیشعور بحث کردن مثل کوبیدن اب در هاون هستش . هواداران خونگرم و عزیز ارتش سرخ نشون بدید که پرسپولیسیها انسانهای با شخصیتی بوده و هستن و خواهند بود . درود بر همه شما عزیزان

    • بینام

      درودبرارتش سرخ

      پاسخ ها

      • نظری

        درودبرپرسپولیس وطرفدارن فهیم وبازیکنان باغیرتش.
        چقدرکیسه هارودارندروکه نیست سنگ پاقزوینه.
        پرفسوربرانکوداغی شده روسینه کیسه های بدبخت وکی روش .
        برانکوان شاءالله میشودفرگوسن منچسروهمانطورکه فصل اول باتفاضل گل نائب قهرمان شدو2فصل قهرمان لیگ برتروسوپرجام ان شاءالله فصل بعدقهرمان آسیاچشم حسودکور.
        کیسه های ته جدولی بروندباته جدولی هالیگ کری بخواندنه بانائب قهرمان آسیاکه 3فصل هست استق زیرپرسپولیس هستند.درودبرارتش سرخ وقهرمان همیشه ایران عزیزپرسپولیس...

    • بدون نام

      آقای فتاحی استقلالی که مسئول مسابقات لیگ بدون برتر هستی و تجربه ی برنامه ریزی در لیگ رو نداری! پس چرا بازی استقلال رو بدون ملی پوشانش در لیگ لغو یکطرفه کردی! حالا میگی که پرسپولیس باید بدون ملی پوشانش در لیگ بدون برتر بازی بکنه؟! فتاحی استقلالی که دیگه همه فهمیده اند داری از استقلال در لیگ حمایت میکنی!

    • حاج مهدی لنگ فر‌وش

      راستی برانکو سیبیل نمیزاره؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج