۷۹۵۸۶۷
۲۷ نظر
۵۰۰۰
۲۷ نظر
۵۰۰۰
پ

روزنامه اصولگرا به آخوندی: مسکن مهر مزخرف بود؟!

روزنامه اصولگرای سیاست روز در نوشتاری ضمن انتقاد از سیاست ها و عملکرد عباس آخوندی در زمان تصدی وزارت راه، به انتخاب احتمالی وی برای گزینه شهرداری تهران حمله کرد.

روزنامه اصولگرای سیاست روز در نوشتاری ضمن انتقاد از سیاست ها و عملکرد عباس آخوندی در زمان تصدی وزارت راه، به انتخاب احتمالی وی برای گزینه شهرداری تهران حمله کرد.

این روزنامه در ادامه یادداشت خود می نویسد: آقای آخوندی! باید هم افتخار کنید که یک مسکن مهر افتتاح نکردید، آن کس که خوش‌نشین است و بالانشین باید هم طرح مسکن مهر را مزخرف بداند.

آقای وزیر راه و شهرسازی سابق! مسکن مهر برای خیلی از مردم نقطه امیدی بود برای خانه‌دار شدن، با همه خوبی‌ها و بدی‌های این طرح، بسیاری از مردم که خانه نداشتند و مستأجر بودند، صاحبخانه شدند. اکنون بسیاری از آنها ساکن در مسکن مهر هستند و از مستأجری رهایی یافته‌اند.

شما که ۵ سال وزیر راه و شهرسازی بودید برای حوزه مسکن کاری انجام دادید؟ طرح جایگزین هم نتوانست رقیب مسکن مهر باشد و هیچ پروژه‌ای برای طرح مسکن اجتماعی شما اجرا نشد.

آقای آخوندی مستعفی! قطعاً خوب می‌دانید که با اجرای طرح مسکن مهر، چه مشاغلی رونق گرفت و چه کارخانه‌هایی سقف تولید خود را بالا بردند، چرخه کار و تولید سرعت گرفت و مصرف کالاهای تولیدی هم در پروژه‌های مسکن مهر افزایش یافت.

شما که وزیر راه و شهرسازی بودید خوب می‌دانید که یک ساختمان به چه کالاهایی نیاز دارد و چه محصولاتی را مصرف می‌کند، حال که به افتتاح نکردن حتی یک مسکن مهر افتخار می‌کنید، باید خوب بدانید که بسیاری از کارخانه‌های تولیدی مرتبط با ساخت مسکن، از زمان اجرای پروژه‌های مسکن مهر چرخشان چرخید.

از تولید سیمان و گچ و آهن گرفته تا کاشی و سنگ و شیرآلات الی آخر که همگی این محصولات تولیدی، داخلی است و کارگر ایرانی آنها را تولید کرده و می‌کند، خوابیدن پروژه‌های مسکن مهر و حتی رکود ساخت و ساز مسکن در دوران ۵ ساله وزارت شما قطعا بر روی تولیدکنندگانی که محصولات آنها با ساخت مسکن ارتباط دارد، تأثیر منفی داشته است.

شما که وزیر بودید و خود را کاربلد می‌پنداشتید و شاید هم می‌پندارید، با وضعیتی که در بازار مسکن حاکم است، آن‌هایی که خانه ندارند و مستاجر هستند چگونه خانه‌دار شوند؟ با وام مسکن که بانک مسکن می‌دهد می‌توان خانه‌دار شد؟!

وزیر مستعفی راه و شهرسازی! خودتان خوب می‌دانید که تفکرات شما سیاست‌های لیبرال سرمایه‌داری است که اعتقاد دارد هر که نتواند گلیم خود را از آب بیرون بیاورد، باید خودش هم غرق شود، اما چنین تفکری در قاموس انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد.

انقلاب اسلامی، انقلاب مستضعفین است، نه انقلاب مستکبرین، انقلاب اسلامی ایران برای رفع محرومیت‌ها و کمبودهایی بود که رژیم گذشته از خود به یادگار گذاشته است، اگر جنابعالی که متولی مسکن این کشور بودید، راهکاری در این ۵ سال حضور خود در وزارتخانه ارائه کرده بودید، دلمان نمی‌سوخت که یک وزیر پس از ۵ سال وزارت، کارنامه ای از خود بجا گذاشته که می‌توان به آن افتخار کرد. پس شما که به افتتاح نکردن حتی یک مسکن مهر افتخار نمی‌کنید، به چه افتخار می‌کنید؟!

شاید به عملکرد خود در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه می‌بالید! شاید هم به خرید هواپیماهای مسافربری از آمریکا و اروپا! و شاید به رفتار و اخلاق انسانی و اسلامی با مردم که ولی‌نعمت مسئولین هستند! برخورد مناسب با خبرنگاران را از یاد نبریم، البته همه اینها ثبت در تاریخ و مستند است. نمی‌توان انکار و کتمان کرد.

زلزله کرمانشاه دقیقاً امروز سالگرد خود را می‌بینید، یکسال از آن حادثه تلخ گذشت، خانه‌های زیادی ویران شد و در این حادثه به جای اینکه تسکین دردهای زلزله‌زدگان اولویت باشد، تسویه‌حساب‌های سیاسی اولویت پیدا کرد و عصبانیت خود را بر سر مسکن مهر کرمانشاه خالی کردید، در حالی که میزان خرابی این خانه‌ها نسبت به دیگر اماکن کمتر بود و جالب است بسیاری از مسکن مهر استان کرمانشاه در دوران ۵ ساله وزارت شما در راه و شهرسازی ساخته شده بود!

مسکن مهر تعهدی است که هر دولتی و هر وزیری سر کار بیاید بر گردن اوست، اما شما نه تنها آن را مزخرف دانستید، بلکه اجرای آنها را مسکوت گذاشتید و تأخیرهای طولانی در ساخت و تحویل مرتکب شدید. هنوز هم هستند خانواده‌هایی که مسکن مهر خود را با بی‌مهری شما در زمان وزارت، تحویل نگرفته‌اند، اما همچنان امیدوارند تا شاید وزیر تازه‌کار بر عهد خود پایبند باشد و همتی کند تا شاید متقاضیان مسکن مهر به آرزوی خانه‌دار شدن برسند و شما همچنان افتخار کنید به همه کارهایی که باید انجام می‌دادید اما ندادید و جای‌بسی تأسف و تعجب است که یکی از گزینه‌های مطرح برای شهرداری تهران هم هستید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی مهر نباشد . مسکنی هم نیست .

    • علی

      با سفارش ناطق نوری از رانت مجانی استفاده کرد و رفت خارج بابورسیه مجانی دکترا گرفت.....الان هم زور ناطق نوری است که شهردارشدن آخوندی را تضمین کرده........احمدی نژاد عزیز کجایی که زمان تو اینها جرئت اظهار وجود نداشتن...

    • بدون نام

      چجوری میشه از شر این شورا و این شهردار خلاص شد ؟

    • بدون نام

      ایشان که کارنامه به این بدی دارد چطور انتخاب شده است نکنه خدای نکرده شورای شهر هم فاسد است

    • جهان

      متأسفم واسه شورای تهران که به یک مدیر نالایق که درطول ۵سال وزارت هیچ کارمثبتی انجام نداد والان به پست شهرداری رو میخوان بدن!!!!!

    • بدون نام

      مزخرف ادامه برنامه های یلخی آخوندی درحوزه مسکن بودکه دردوره های قبل وزارتش نیمه کارمانده بود وعلیرغم تذکرکارشناسان بخش مسکن،ودهن کجی بآنها مجددا همان سیاست یلخی رادراین دوره ادامه داد.یادمان باشدوزیر و وکیل پولدارومرفه هرگز دردجامعه رادرک نخواهدکرد.

    • بدون نام

      خدا پدرت را بیامروزد که حرف دل مردم دل نگران واواره ومستاجر را زدید مردمی که نان شب ندارند حقوقهای نجومی ندارند پست ومقام مانند این اقای شیک وپولدار وبی کفایت نیستند خدا پدر احمدی نژاد را بیامروزدکه اگر خورد وبرد ولی مسکن مهر را کلید زد

      پاسخ ها

      • شهروند1

        خدا اموات شما را بیامرزد که انصاف داری .احمدی نژاد نه خورد ونه برد کاری که توی حدود 30سال دولتهای قبل انجام ندادند اون انجام داد مانند اصل 44قانون اساسی،مسکن مهر،سهام عدالت،،یارانه هاوصدها کاردیگر

    • کاردوک

      تا این دولت و مجلس و شورا هست همه چیز با زد و بند سیاسی و حزبی میره جلو و هیچ امیدی یه پیشرفت و ابادانی و رونق نیست .

    • بدون نام

      چرا به دهها هزار واحد مسکن مهر در شهرستانها و استانها اشاره نمی کنید که متقاضی نداره ؟؟؟

    • بدون نام

      حرف دل مارو زدین بخداگرفتاریم پول دادیم به امید مسکن مهراما وامی به اسم مهر یا آزاد نمیدن خونه نیمه کاره مونده با بی خردی این دولت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخوندی بایداعدام بشه

    • بدون نام

      اینا هرچی کارخوبه میگن بدوانجام نمیدن

    • بدون نام

      مسکن مهر از مزخرف هم بدتر بود فقط جیب دست اندر کارانش را پر کرد افتضاح ساختن

    • qqq

      انصافاً آقای آخوندی بی کفایت ترین وزیر دولت روحانی بود و فقط نان اسم پدرش رو میخورد وگرنه از خود چیزی نداشت 5سال تبلیغ مسکن اجتماعی 50متری برای کلان شهرها کرد اما نتوانست یکی از اونا رو افتتاح کنه بعید است بتواند برای شهر تهران هم کاری انجام دهد

    • بدون نام

      وقتی در این سالیان متمادی ببرای انتخاب افراد شایستگی ملاک نبود و نسبت فامیلی بوده آخرش میشه همین مردم

    • بدون نام

      خدا خیر دولت قبلی رو بده ما خونه دار شدیم یک مسکن هم نساختن اونم ک ساخت مسخره میکنن ک ب درد نمیخوره تو کی باشی ک نظر بدی عین حادثه قطار مردن ک مردن مشکلی نیس بیمه بودن پولشو میدیم عین بچه پولدارای لوس حر

    • بدون نام

      من که هرلحظه اول ازخداوندشکرمیگویم وسپاسگزارش هستم وممنون اقای احمدی نژادکه به قول بنده خدااگربردوخورد کلیدمسکن مهرراسراسرایران زدومن الان یک ساله که احمدالله خداراشکرخونموتحویل گرفتم وخداکمکم کردکارهای داخلش هم کردم خیلی شیک وداخلش دارم زندگی میکنم هیچ مشکلی هم خداراشکرنداشته خیلی رازی هستم

    • بدون نام

      مسکن مهرو آباد کرد حالا میخاد تهرانو آباد کنه

    • بی نام

      شهرک اکباتان مسکن مهر رژیم گذشته است
      کوی سیزده آبان مسکن اقشار ضعیف در رژیم گذشته است
      در خیابان نیروی هوایی کوکاکولا مسکن مهر رژیم گذشته است
      حالا مقایسه کنید

    • شهروند1

      شما ببخشیدش اون اگر عقل داشت این حرف رانمی زد

    • بدون نام

      چرا حرفهای من را سانسور کردی چرا بگوش کسی نمیرسانی فقط اخبار خودت را کامل درج میکنی مگر حرفهای من خلاف واقعیت بود چرا سانسور کردی ترسیدی که مبادا اخوندی خش کنه ویا با حقیقت روبرو نشه مگر باید اعدام شد تا همه متوجه شوند مرگ مادر من امثال اخوندی ومالکین تیز دندان بود او عامل ترس شد تا مادرم بمیرد سانسور چی در این اپلکیشن رو ببند

    • رضا

      آقای آخوندی ناکارامدترین وزیر بود
      الان میخواد شهردار بشه
      تهران آباد خواهد شد!!!
      یادت بخیر آقای احمدی نژاد

    • خوزستان

      این اقا رو چطور کردند شهردار در حوضه مسکن که 5سال سکان دار بود چیکار کرد چقدر مسکن داد به مردم چی جایگزین مسکن مهر کرد مستأجر موندیم خدا ازت نگذره اخوندی بیکار

    • بدون نام

      فقط همه دعا کنید این دولت ومجلس هرچه زودتر متلاشی شه

    • موسوی

      مدیر خوبی مانند نوربخش رفت آخوندی مدیرمسکن اجتماعی ماند

    • ا

      اینکه فردی مانند اخوندی وزیر شده وادامه داده نشان از بیماری سیستم انتخاب است وگرنه ایشان بدرد ابدارچی هم نمیخورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج