۷۹۵۹
۱۶ نظر
۵۰۰۵
۱۶ نظر
۵۰۰۵
پ

خانم‌ها از همسرشان چه انتظاراتي دارند؟

همه انتظـارات زنــان از مــا!

حتي اگر اين موضوع چندان هم واقعي نباشد زن‌ها دوست دارند تصور كنند كه همسرشان يك سوپرمن است. آن‌ها به‌دنبال مردي هستند كه در هر شرايطي حمايت‌شان مي‌كند. از لحظه رد شدن از خيابان گرفته تا به‌وجود آمدن يك دردسر بزرگ، آن‌ها به اين حمايت احتياج دارند.

همه انتظـارات زنــان از مــا!

همه انتظـارات زنــان از مــا!

با يك شنل سياه و سوار اسب سفيد، لحظه‌لحظه به او نزديك‌تر مي‌شود. هر قدم كه جلو مي‌آيد يك تكه از شنلش از دست مي‌رود و اسبش هم پيرتر و پيرتر مي‌شود. در فاصله يك قدمي‌اش از اين مرد رويايي چيزي جز آدم عبوس و بدتيپ باقي نمي‌ماند. آدمي كه حتي حوصله نجات دادن شاهزاده روياهايش را هم ندارد. خيلي از مردهايي كه به اين تصوير تبديل مي‌شوند، هرگز نمي‌دانند كه گره كارشان كجاست. شايد اگر مي‌دانستند كه مرد ايده‌آل در نظر خانم‌ها چه معنايي دارد، هيچ وقت حاضر نمي‌شدند كه از آن اسب پايين بيايند و از شاهزاده بودن استعفا دهند. اگر شما هم يكي از اين مردها هستيد بهتر است بيشتر با دنياي همسرتان آشنا شويد و بدانيد كه مرد ايده‌آل درنظر خانم‌ها چه نشانه‌هايي دارد.


خانه داري هم بلد است

هيچ‌چيز براي يك زن سخت‌تر از اين نيست كه چند روز همسرش را با يك خانه تميز تنها بگذارد و بعد از برگشتن، يك خانه بمب خورده را تحويل بگيرد. براي زن‌هاي امروزي ناتواني در اداره خانه و سردرنياورن از امور خانه داري، نشانه بي‌دست و پايي است. آن‌ها دوست دارند همسرشان گاهي آشپزي كند، برخي كارهاي خانه را به‌عهده بگيرد و مثل يك شاه تمام مسئوليت‌ها و خستگي‌ها را به دوش همسرش نيندازد.


زن‌ها از اين‌كه كنترل شوند و كسي با حسادت مدام دنبال‌شان باشد بيزارند اما تماس‌هاي محبت آميز بين روز و پيامك‌هايي كه در مورد حال‌شان مي‌پرسد مي‌تواند در نظر آن‌ها نشان‌دهنده عشق همسرشان باشد. آن‌ها داز اين‌كه همسرشان به موضوعي بيشتر از آن‌ها مشغول باشد يا اين‌كه حتي براي چند ساعت فراموش‌شان كند بيزارند.


به من نياز دارد

زن‌ها احتياج دارند كه به آن‌ها اثبات كني تو عزيزترين و تنها شخص بااهميت در زندگي من هستي. دوست دارند در سخت‌ترين لحظات زندگي مردشان نقش يك ناجي را بازي كنند و از اين‌كه همسرشان نخستين خبرها را به آن‌ها مي‌دهد و مهم‌ترين تصميم‌ها را در كنار آن‌ها مي‌گيرد، احساس غرور مي‌كنند. آن‌ها دوست ندارند بزرگ‌ترين مسئوليت‌شان انجام كارهاي خانه باشد بلكه مي‌خواهند در مورد تصميمات مهم زندگي‌شان نظر بدهند و تصميم بگيرند و در كنار همسرشان براي حل مشكلات او قدم بردارند.


گاهي مرا لوس مي‌كند

ميان اين همه دليلي كه براي خستگي وجود دارد، زن‌ها دوست دارند، كمي خستگي در كنند. آن‌ها از اين‌كه گاهي مردشان لوس‌شان كند، مسئوليت‌شان را به‌عهده بگيرد و اجازه دهد كه مانند يك بچه، ذهني آرام و آزاد داشته باشند لذت مي‌برند. زن‌ها از اين‌كه همسرشان هميشه متوقع باشد و هراز‌چند‌ گاهي اجازه آرام بودن را به آن‌ها ندهد بيزارند.


آزادي‌ام را نديده نمي‌گيرد

زن‌ها هم مثل مردها از اين‌كه بعد از ازدواج در يك غار زندگي كنند بيزارند. آن‌ها مردي را دوست دارند كه براي ديدن دوستان‌شان تشويق‌شان كنند و رابطه آن‌ها را با دوستان‌شان محدود نكنند. مردي كه امكان يك شب شام خوردن همسرش با دوستانش را فراهم نمي‌كند و با روي باز از اين موضوع استقبال نمي‌كند، هيچ شباهتي به يك مرد رويايي ندارد.


خود راي نيست

نظر نخواستن در مورد اتفاقات زندگي يكي از آزاردهنده‌ترين رفتارهاي مردانه است. زن‌ها دوست دارند در جريان تمام اتفاقاتي كه در خانه‌شان يا در مورد زندگي شان مي‌گذرد قرار گيرند و نظرشان را در مورد آن‌ها اعلام كنند. حتي دعوت كردن مهمان بدون اطلاع يك زن مي‌تواند موضوعي غيرقابل بخشش تلقي شود و يك قهر يا دلخوري چند ساعته يا چند روزه را باعث شود. يك واژه كليدي ديگر در زندگي زناشويي «ما» است. تحقيقات نشان داده، استفاده از اين كلمه بيش از هر واژه ديگري مي‌تواند همسران را تحت‌تاثير قرار دهد، رفتارها و احساسات منفي از قبيل خشم را كم كند و استرس‌هاي زندگي مشترك را كاهش دهد. در مقابل، استفاده از كلماتي كه از جدايي و من محوري حكايت مي‌كنند در بحث‌هاي روزانه مي‌توانند نارضايتي از زندگي مشترك را بالا ببرند و جدايي عاطفي را موجب شوند.


مرا حمايت مي‌كند

حتي اگر اين موضوع چندان هم واقعي نباشد زن‌ها دوست دارند تصور كنند كه همسرشان يك سوپرمن است. آن‌ها به‌دنبال مردي هستند كه در هر شرايطي حمايت‌شان مي‌كند. از لحظه رد شدن از خيابان گرفته تا به‌وجود آمدن يك دردسر بزرگ، آن‌ها به اين حمايت احتياج دارند. شايد اين موقعيت‌ها در جهان واقعي چندان اتفاق نيفتند اما خانم‌ها به اين حاشيه امن احتياج دارند و از اين‌كه فكر كنند هميشه كسي براي نجات‌شان حضور دارد لذت مي‌برند.


به ظاهرم توجه مي‌كند

مردي كه با ورود به خانه هيچ تغييري را متوجه نمي‌شود يك مرد وحشتناك است. زن‌ها دوست دارند مورد توجه قرار بگيرند و براي آن‌ها توجه به ظاهرشان مهم‌ترين مصداق اين اتفاق است. از خريد يك روسري جديد يا پوشيدن يك بلوز تازه گرفته تا تغيير رنگ مو و آرايش همگي اتفاقاتي هستند كه يك زن دوست دارد شوهرش در نخستين نگاه از آن‌ها با خبر شود. از طرف ديگر زن‌ها دوست دارد‌ ظاهرشان مورد ستايش قرار بگيرد و فكر كنند كه در نگاه همسرشان زيباترين و آراسته‌ترين زن جهان جلوه مي‌كنند.


همه انتظـارات زنــان از مــا!

براي تفريح برنامه‌ريزي مي‌كند

يك بليت هواپيما يا رزرو‌كردن هتل بدون اطلاع او مي‌تواند بهترين هديه براي يك زن باشد به‌خصوص براي زني كه شاغل است. يك استراحت چند روزه اتفاقي حذف نشدني است و اگر همسرش بتواند بدون آن‌كه مستقيما با او در اين مورد صحبت كند، از برنامه كاري‌‌اش آگاه شود و برنامه يك سفر كوتاه و تفريحي را بچيند، رويايي‌ترين اتفاقي است كه مي‌تواند بيفتد.


هوايم را دارد

زن‌ها از اين‌كه كنترل شوند و كسي با حسادت مدام دنبال‌شان باشد بيزارند اما تماس‌هاي محبت آميز بين روز و پيامك‌هايي كه در مورد حال‌شان مي‌پرسد مي‌تواند در نظر آن‌ها نشان‌دهنده عشق همسرشان باشد. آن‌ها دوست دارند در طول روز و حتي از راه دور هم مورد توجه قرار گيرند و از اين‌كه همسرشان به موضوعي بيشتر از آن‌ها مشغول باشد يا اين‌كه حتي براي چند ساعت فراموش‌شان كند بيزارند.


رفتارش با من فرق مي‌كند

زن‌ها خاص بودن را دوست دارند. آن‌ها مي‌خواهند كه رفتار مردشان با همسرش كاملا متفاوت از رفتار او با زنان ديگر باشد. شيوه نگاه كردن، ميزان صميميت و جنس خنده‌ها و شادي‌هايي كه شوهرشان در حضور زنان ديگر دارد از نظر آن‌ها بايد كاملا متفاوت از رفتارهايي باشد كه با او دارد. زن‌ها هيچ بدشان نمي‌آيد كه اين موضوع را به رخ اطرافيان‌شان بگيرند و در مهماني‌اي كه همين زنان ديگر حضور دارند، دست همسرشان در دست آن‌ها قرار گيرد.


غافلگيرم مي‌كند

فراموش كردن مناسبت‌هاي مهم و هديه نخريدن براي‌شان يك افتضاح واقعي است. زن‌ها از يك هفته قبل از اين مناسبت‌ها به اين فكر مي‌كنند كه چطور قرار است غافلگير شوند و چقدر همسرشان براي اين هديه خريدن وقت گذاشته است. دست خالي بودن در چنين روزي يا پرداختن وجه نقد به جاي هديه‌اي كه با ذوق، وسواس و عشق خريده شده است هر زني را نااميد مي‌كند. گذشته از مناسب‌ها، زن‌ها عاشق دريافت هديه‌هاي بي‌مناسبت هستند. آن‌ها دوست دارند هرازگاهي مردشان عشقش را با چنين بسته‌اي ابراز كند و به او بگويد كه هنوز هم برايش ارزشمند است.


قدرم را مي‌داند

در زندگي زناشويي يك واژه كليدي وجود دارد. «متشكرم». گرچه امروزه اغلب زن و شوهرها از معجزه اين كلمه باخبر شده‌اند اما خيلي‌ها هم بدون ابراز تشكر نسبت به همسرشان، تنها به اين‌كه او اين واقعيت را مي‌داند اكتفا مي‌كنند. تحقيقات نشان مي‌دهد، زن و شوهرهايي كه از طرف همسرشان مورد قدرداني قرار مي‌گيرند، هم رابطه زناشويي لذت بخش تري دارند و هم از زندگي مشترك‌شان احساس رضايت بيشتري مي‌كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      واقعا خيلي زيبا توانستين احساسات دروني اكثريت زنان را بيان كنيد دستتان درد نكند ولي در جامعه خشك وبي احساس ما كو گوش شنوا ؟!دست رو دلمون نذارين كه خونه.......

    • ناشناس

      واقعا خيلي زيبا توانستين احساسات دروني اكثريت زنان را بيان كنيد دستتان درد نكند ولي در جامعه خشك وبي احساس ما كو گوش شنوا ؟!دست رو دلمون نذارين كه خونه.......

    • محمد

      بد نبود واگه انتظارات مردها نسبت به زن ها نیز مطرح بشه خوبه

    • میلاد

      سلام.بد نبود ولی کاش اوناهم دردمونو میفهمیدن

    • سارا

      دقیقاً حرف دلمو زدین ولی حیف اونی که باید بفهمه هیچ وقت نمیفهمه

    • لیلی

      راستش حتی مردایی که اینارو میدونند حاضر نیستند دست از غرور و تکبر بردارن و به اونا عمل کنند

    • رضا

      حتما نویسنده خانم بوده که انقدر خوش به حال زنها شده . دقیقا همه این موارد را برعکس که کنی خواسته های مردهاست . که در این صورت همه آنها نادیده گرفته شده.

    • محمد

      اگه اینکارا رو انجام بدی و بعد ترکت کنه چی؟ خیلی سخته.............................

    • نجفی

      خوب بود
      اما این مطالب در منابع دینی خیلی زیباتر گفته شده

    • محمد

      اگه اینکارا رو انجام بدی و بعد ترکت کنه چی؟ خیلی سخته.............................

    • نوری

      مطالب خوبی ان. ولی نمیدونم چرا توی هر کتابی یا هر سایتی این چیزا رو نوشتن که مردا باید بدونن و رعایت کنن. آیا واقعاً چیزی وجود نداره که خانم ها راجع به ما مردا بدونن؟ و سر منشاء همه مشکلات مردا هستن؟ شایدم هم چیز رو خانم ها می دونن و عمل می کنن ولی ما مردا نمی فهمیم.........!!!!!؟

    • shadi

      خيلي خوبه كه اين حرفا گفته بشه و بهترشم اينه كه بهشون عمل كنيم. ممنون ميشم اگه راجع به انتظارات آقايون از خانوما هم گفته شه. دونستن انتظارات اونا هم خيلي به درد خانوما ميخوره

    • kambiz

      ina bahanast pool 70% va hambastari 20 va in mavaredi ke goftid 10%

    • negin

      اصلا"مردها خودشان را هم نمیتوانند درک کنند چه برسد به زنها !

    • soheila

      جالب بود امیدوارم آقایان به این نکات ریز توجه دشته باشند.

    • mehdi

      کمی زیاده روی کرده بودند بنظرمن نویسنده خانم بوده ولی درکل زنهاارزش این رادارندکه کسی برایشان غرور خودراخرج کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج